Koupě ZR 160
Re: Koupě ZR 160
64,2 mm
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Pocítám stim ze MG RZ ma vpredu chlazene vzduchem brzdy nebo je do nejakeho rocniku plnej kotouc ?
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
U kotoucu asi problem nevidim ale v destickach jsou rozdily jak v delce tak ve vysce. Nektere jsou dlouhe 131,7 mm a tluste 17,2 mm a vyska 58,5 mm
a druhe jsou jsou : delka 129,2 , tluste 18mm , vyska 68,6 mm
Oboje desticky se daj namontovat na predni napravu .
a druhe jsou jsou : delka 129,2 , tluste 18mm , vyska 68,6 mm
Oboje desticky se daj namontovat na predni napravu .
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Tak asi bude zalazete co je pouzite za system brzdicu .
ty prvni hodnoty by meli bejt pro system TWR , Sumitomo . Ty druhe hodnoty pro system Lucas-Girling
ty prvni hodnoty by meli bejt pro system TWR , Sumitomo . Ty druhe hodnoty pro system Lucas-Girling
Re: Koupě ZR 160
Nehroť to tak
.... je tam systém Lucas a MG ZR 160 mělo vždy větrané kotouče 282mm ...

-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Tak zjistuju aspon si clovek upresni co tam je a co neni 

-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
https://www.google.cz/search?q=MG+ZR+16 ... B400%3B218 takze tam jsou tyto ? a
Re: Koupě ZR 160
Ano, tyto...
Re: Koupě ZR 160
Dle mne je problém s dráty airbagu, klasicky u Roveru jsem se s tím setkal i v jiných derivátech. A to v konektoru pod sedadly, kdy palobka hlásí, že je problém v airbagach a ono stačí kontakty rozpojit a pročistit. Problém s dráty dále je v dieselovém ZR, stejně jako v dieselové 25. Dráty snímače polohy plynového pedálu se dotýkají hadic, které se klepou a odírají ty dráty. Kdysi jsem to musel řešit, když člověk neví, kde hledat, je to na dlouho. Na webu jsem pak vyčetl, že to je častější problém...
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Kluci jak jsou na tom vetsi kolegove treba MG ZT 190 ? taky trpej jako vsechny mtory rady k pretesnenim hlavy ?
Re: Koupě ZR 160
Ani ne.... Hlavně je to auto úplně jiné koncepce.... a tak skoro dvakrát tak těžší
...... skoro 


Re: Koupě ZR 160
To těsnění ale není fakt žádný extra problém.... vymění se a jede se dál...
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
tesneni vim ze je ok, jen jsem prohlizel i ostatni MG . Ja pokukuju po 160 i kdyz nerikam ze 2.5l 6V by nebyl spatnej ale jak rikas tezky auto
. Mam ted fiata bravo 1.6 16v 76kw, mam rad motokary male lehky a hezky jedouci a to mg ma i super vzhled
osobne se mi nejvice libi v modre a v cerne 



Re: Koupě ZR 160
Ono vzhledem k ceně je ZR ultimátní auto. Obvzláště pak 160, které ma automaticky full výbavu. Té ale není mnoho, automatická klima, vyhřívané sedačky, palubní počítač, loketní opěrka, nic z toho. Taky absence diferenciálu, který by rozděloval krouťák není - v zimě jsem stál v kopečku, jedno kolo na ledu, duhé na štěrku. Na ledu se točí, na štěrku ne, ani za nic se nerozjedu. Hodně bazarist; taky píše, že to má stabilizaci podvozku - nemá. Za cenu 50tis tak dostaneš svižný motor, parádní sedačky a lehký celek. Je to dost? Pro mne jo:)
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Hale klimu mam ale za celou dobu co mam auto jsem ji pouzil jen jednou a to jen kuli tomu abych zjistil jestli nemam zadrenej vetrak na chladici
jinak zbytecna vec , diferencial mam ale i tak je problem se rozjet na ledu do kopce, vyzkouseno pri letosnim mrznuti ( aspon kdy teda mrzlo) jsem zastancem toho cim vice veci na aute tim vice se toho muze posrat



