
se_kyho ZoRka
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: se_kyho ZoRka
To, že nějaký pakůň nemá osvědčení na MG/Rover Tě nemusí trápit
správně Ti měl vrátit prachy a poslat jinam.. Stanice, které MG umí je sice hodně málo, ale jsou..

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: se_kyho ZoRka
Ještě jsem si vzpomněl na mou první technickou,ve Frýdku ani nevěděli co je to za auto,že prý najeďte si sem s tím Jaguárem a připadal jsem si tam spíše jak na autosalonu.Každý na to chodil koukat.
Na emisích nevěděl co tam má nastavit a taky že to asi nevyjde,po měření mi říká,že jde z výfuku čistší vzduch než je v okolí.No to byla sranda.
Na emisích nevěděl co tam má nastavit a taky že to asi nevyjde,po měření mi říká,že jde z výfuku čistší vzduch než je v okolí.No to byla sranda.


Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: se_kyho ZoRka
Tak originál je to v každém případěcvrko píše:Tak lumpové ukecaní,za prvé výfuk Honzo není originál?Má dokonce i čárový kod![]()
A teď fakt Trundo,ten náš výfuk je mnohem tišý a má jadrnější zvuk.



Re: se_kyho ZoRka
No, trochu jsem to tu šidil, ale nyní je to tak, že jsou vyměněné homok. klouby, manžety, pravidelná výměna oleje a filtru, čištění filtrů sání a nyní je v plánu výměna pružin (debil italskej tam dal zkrácený a fakt už mě to superdrncání na D1 nebaví) a nejbližší plán je kompletní sanace motorového prostoru, tj. leštění plastů a funkčních částí, čištění a lakování sacího boxu a spousty sraní se s tím leštěním zubním kartáčkem
A nakonec nákup nového víčka nádrže a výměna podběhů. O detailech jako jsou svorky na prahovou lištu (který se někde vytratily) ani nemluvím. Jj, léto přišlo a tak ho proležím pod autem a prostojím pod kapotou 


Re: se_kyho ZoRka
Hlavně že jsem ti to dva roky zpět říkal, že to máš snížené
A nedělej si iluze, že to na standardních pružinách bude lepší.... nebude
Proč jsi nevzal komplet podvozek od Stilga? Nebo vzal.... ?
Jestli se pak těch pružin budeš zbavovat, tak bych je asi bral. Na MiniRaceDay bych je určitě využil
Proč lakovat filtr box? Raději pořeš výfuk a nech nalakovat ten oprýskaný lak
Mimochodem mě se začíná na ZRu celkem nechutně loupat na spojlerech a přením nárazníku. Tento víkend se na tom vyřádím s leštičkou, dokud ji mám a pořádně navoskuji, ať je to v těch pařácích ošetřené a tolik to netrpí.


Jestli se pak těch pružin budeš zbavovat, tak bych je asi bral. Na MiniRaceDay bych je určitě využil

Proč lakovat filtr box? Raději pořeš výfuk a nech nalakovat ten oprýskaný lak

Re: se_kyho ZoRka
se_ky píše:Jj, léto přišlo a tak ho proležím pod autem a prostojím pod kapotou

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: se_kyho ZoRka
Nemyslím filtr box, ale sací,toje ten kovový co jde přímo do sání. Je oprýskaný a nelíbí se mi. Já na podvozku nedělal skoro nic, jen se měnilo gufero, klouby a podobně. No vím, že jsi to říkal, ale mě se to tehdy zdálo normální a hlavně já sám to tam nedal. Teprve teď, když jsem to mohl porovnat face to face s jiným a pak i na fotkách s tvým jsem usoudil, že tam ty snížený pružiny patrně budou. Nevím jestli se jich vyloženě zbavím, protože si nejsem jistý, zda nebudeme k kolegou budovat to VVC turbo na jiném dalším případném pro zábavu. Ale kdyby jsme se jich zbavoval, jsi první v pořadíTrunda píše:Hlavně že jsem ti to dva roky zpět říkal, že to máš sníženéA nedělej si iluze, že to na standardních pružinách bude lepší.... nebude
Proč jsi nevzal komplet podvozek od Stilga? Nebo vzal.... ?
Jestli se pak těch pružin budeš zbavovat, tak bych je asi bral. Na MiniRaceDay bych je určitě využil
Proč lakovat filtr box? Raději pořeš výfuk a nech nalakovat ten oprýskaný lakMimochodem mě se začíná na ZRu celkem nechutně loupat na spojlerech a přením nárazníku. Tento víkend se na tom vyřádím s leštičkou, dokud ji mám a pořádně navoskuji, ať je to v těch pařácích ošetřené a tolik to netrpí.

A Pítrs, ty se nechlámej, však jsme o tom na srazu mluvily, že to plánuju ne?

Re: se_kyho ZoRka
Jo tak, sání... oukej
Ty to máš v černé barvě?

Re: se_kyho ZoRka
Právě, že to nemám v žádné barvě, je to prostě stříbrný kov...a zatracen špinavejTrunda píše:Jo tak, sání... oukejTy to máš v černé barvě?

Re: se_kyho ZoRka
Jo tak... no já mám to původní sání na velkou klapku a to někdo zřejmě obrousil a pak jen nalakoval a to nevypadalo zle. Je ale otázka, jestli by to vydrželo ty teplotní výkyvy a zimní mráz a sůl... Osobně bych tenhle sací trakt uvítal spíš z karbonu
Že bych se do toho pustil? 


Re: se_kyho ZoRka
Prostě mě to sestřelilo a měl jsem v ten okamžik chuť se tomu, byť ptákovině, od srdce zasmát
Na ten hliník zkus toto:
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... stic-kovu/
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... h-povrchu/
Tady jsou nějaké výsledky:
http://advrider.com/index.php?threads/c ... er.650055/
Je též možnost to otryskat suchým ledem. U Prahy bude jistě nějaký provoz, co se tím zabývá.
Třeba tento: http://www.inprum.cz/index.php/cisteni-suchym-ledem
Nestříkal bych to žádnou barvou a nechal originální vzhled.

Na ten hliník zkus toto:
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... stic-kovu/
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... h-povrchu/
Tady jsou nějaké výsledky:
http://advrider.com/index.php?threads/c ... er.650055/
Je též možnost to otryskat suchým ledem. U Prahy bude jistě nějaký provoz, co se tím zabývá.
Třeba tento: http://www.inprum.cz/index.php/cisteni-suchym-ledem
Nestříkal bych to žádnou barvou a nechal originální vzhled.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: se_kyho ZoRka
Tady to vypadá podobně, někdo to patrně obrousil, ale už nenalakoval. Hodlám na to použít sprej od Thermotecu: https://www.escape6.cz/motor-a-performa ... -idk12308/Trunda píše:Jo tak... no já mám to původní sání na velkou klapku a to někdo zřejmě obrousil a pak jen nalakoval a to nevypadalo zle. Je ale otázka, jestli by to vydrželo ty teplotní výkyvy a zimní mráz a sůl... Osobně bych tenhle sací trakt uvítal spíš z karbonuŽe bych se do toho pustil?
Je to sice na izolační pásky, ale píšou tam, že se to hodí na kovové, tepelně namáhané součásti, tak to prubnu

Re: se_kyho ZoRka
Pítrs píše:Prostě mě to sestřelilo a měl jsem v ten okamžik chuť se tomu, byť ptákovině, od srdce zasmát![]()
Na ten hliník zkus toto:
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... stic-kovu/
https://www.detailingshop.cz/kovove-dil ... h-povrchu/
Tady jsou nějaké výsledky:
http://advrider.com/index.php?threads/c ... er.650055/
Je též možnost to otryskat suchým ledem. U Prahy bude jistě nějaký provoz, co se tím zabývá.
Třeba tento: http://www.inprum.cz/index.php/cisteni-suchym-ledem
Nestříkal bych to žádnou barvou a nechal originální vzhled.
Péťo moc děkuju, tohle jsem ani netušil, že lze sehnat. Určitě zkusím a pak nafotím jak to dopadlo

Re: se_kyho ZoRka
Kdybys to náhodou kupoval, tak bych z toho část odkoupil....
A ještě mě napadlo ten hliník otryskat korundem, to by mohlo být nejlevnější a nejjednodušší řešení.
Jen by to chtělo vyzkoušet na nějakém malém skrytém místě, pro jistotu.
Nebo balotinou.
Postup a výsledky jsou zde:
http://www.atomo.cz/Tryskáníabalotinová ... tinou.aspx
Je to relativně levné, ale záleží na konkrétním provozu. Chce se to osobně/telefonicky domluvit.
Po ošetření toho povrchu bych to odmastil IPAem a ošetřil tím JetLagem a máš na dlouhá léta naprostý pokoj
A ještě mě napadlo ten hliník otryskat korundem, to by mohlo být nejlevnější a nejjednodušší řešení.
Jen by to chtělo vyzkoušet na nějakém malém skrytém místě, pro jistotu.
Nebo balotinou.
Postup a výsledky jsou zde:
http://www.atomo.cz/Tryskáníabalotinová ... tinou.aspx
Je to relativně levné, ale záleží na konkrétním provozu. Chce se to osobně/telefonicky domluvit.
Po ošetření toho povrchu bych to odmastil IPAem a ošetřil tím JetLagem a máš na dlouhá léta naprostý pokoj

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS