MG ZR škubání motoru

Odpovědět
Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » sob dub 22, 2017 9:08

Stilgu: Budu toho potřebovat víc, a až zjistím co všechno, poslal bys mi to najednou ok ? Stropnici ne. Výměnu zámk ještě musím zvážit.

Zrcátka mi prosím schovej. Vezmu je 100%
Klima - kompresor beru, zbytek odpo. nějak nafotím.
Madla dveří, pokud nejsou na krycích plastech ulámané ty zacvakávací zobáčky. Vzal bych oboje.
Vnitřní kryty otevírání dveří, to samé, pokud nejsou poškozené, tak prosím schovat.
Mřížky topení, obě krajní a dvojtou středovou.
Pokud se shoduje s ZR 105:
Vstřiky.
Cívky zapalování obě dvě, a kabely.
Potřeboval bych vyzkoušet co je na mém roveru špatně.
Katalyzátor máš? V jakém je stavu nevíš?

Odpoledne ještě mrknu co by se hodilo.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » sob dub 22, 2017 23:54

Majkl píše:Stilgu: Budu toho potřebovat víc, a až zjistím co všechno, poslal bys mi to najednou ok ? Stropnici ne. Výměnu zámk ještě musím zvážit.

Zrcátka mi prosím schovej. Vezmu je 100%
Klima - kompresor beru, zbytek odpo. nějak nafotím.
Madla dveří, pokud nejsou na krycích plastech ulámané ty zacvakávací zobáčky. Vzal bych oboje.
Vnitřní kryty otevírání dveří, to samé, pokud nejsou poškozené, tak prosím schovat.
Mřížky topení, obě krajní a dvojtou středovou.
Pokud se shoduje s ZR 105:
Vstřiky.
Cívky zapalování obě dvě, a kabely.
Potřeboval bych vyzkoušet co je na mém roveru špatně.
Katalyzátor máš? V jakém je stavu nevíš?

Odpoledne ještě mrknu co by se hodilo.
Zrcatka si pisu
Klima pumpu pisu
Hadice pockam, predbezne budu vedet co ti temer urcite chybi.
Vnitrni madla sou jedny z mala poznamenanych uptavama. Strikl je na stribrno a packy vylamal, navic uz sem je stejne slibyl. Takze to nic.
Vnittni plasta za packou otrvirani jsem demontoval az ja a delal to plastovou spachtli a ne sroubovakem, takze sou bez poskozeni. Ale je mozny, ze leva bude na prodej z meho a ta lehce (jako ze fakt lehce)skrabla je, ale packy secky.
Levou mrizku sem uz dal Austinovi, nabizel tedy zpet svoji starou ze mu tam neco nefacha... takze bych se s nim mohl domluvit, pokud ji jeste ma, a pribalit ti ju k tomu gratiz, treba pujde skopletovat jedna funkcni. Casto byva jen neco vycvakle.
Stredni vydechy sou prodane.
Pravy ti daruju.

Vstriky bych rekl, ze jsou jine. Zkusim zjitit, pripadne nekdo mistni rekne. Jinak palivovou listu bych dat mohl, ale to bych se misel rozhodnoit, ze tedy motor asi nebudu prodavat jako celek
Civky by stejne byt mohly, nekdo potvrdi. Ale jeden kabel je takovy nacaty mi prijde, a nevim zda dava smysl kupovat veci kvuli zkouseni. Ono se da domluvit i pujceni treba. Ale skoda ze si z ruky no.
Kat i se svody je. Kat je totiz soucasti prvniho dilu. A bude v dobrem stavu, catu je vvelku fuk ze auto stoji. 105ka ma svody a kat ale jiny co vim. Ale svody by na blok jit mely. A lepsi svody bolet nemuzou, ale je to trochu dalsi neznama... zkusim zagooglit na UK webech jak je to ze 160 svodama a katem na 105ce.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » ned dub 23, 2017 23:43

Nevím jistě, jestli R25, ale 214 má jinou přední nápravnici, kam se tyhle svody nevlezou.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » pon dub 24, 2017 7:09

Stilgu napiš mi odkud jsi. Do SZ mi kdyžtak napiš adresu. Přijedu osobně. Uděláme si s přítelkyní výlet car:: drive: Tohle je zdlouhavé a na prd. Alespon si auto prohlídneš a uvidíme co z Tvého ZRka mohu použít. Co Ty na to ?
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » pon dub 24, 2017 7:21

Jinak co se týká auta, tak škubání motoru zmizelo úplně. Po vyčištění palivové soustavy a výměně svíček ještě párkrát škytlo, a teď už se zdá být vše ok.
Vyměnil jsem obě lambdy ( 3,062.- kč příjemná cena za 2 sondy ) a z diagnostiky jsou chyby až na jednu pryč.
Na diagnostice zůstala viset chyba P0300. Dnes jedu opět na diagnostiku tak uvidim zda tam na něco přijdeme. Obávám se že bude vyrabovanej katalyzátor. To mě co se týká financí dost prudí. 6500.- se mi za něj dávat nechce.
Po výměně svíček a ujetí 100km jsem je vyndal. Na čtvrtém válci na kterém jsou slyšet hydroštosy byla svíčka očuzená. ostatní krásně čistý. takže na čtvrtém válci je problém, zatím neznámo jaký. Zkusil jsem prohodit cívky a včera jsem jel do Prahy a zpět. Dnes se na svíčky podívám a jsem zvědav jestli bude očuzené jiná.
Cívky a kabely mám v plánu nové. Vyjde tona zhruba 1800.- což je to nejmenší co mohu udělat.
A rád bych dnes ještě změřil tlaky ve válcích.
Pak poreferuji ;)
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » pon dub 24, 2017 8:24

Majkl píše:Jinak co se týká auta, tak škubání motoru zmizelo úplně. Po vyčištění palivové soustavy a výměně svíček ještě párkrát škytlo, a teď už se zdá být vše ok.
Vyměnil jsem obě lambdy ( 3,062.- kč příjemná cena za 2 sondy ) a z diagnostiky jsou chyby až na jednu pryč.
Na diagnostice zůstala viset chyba P0300. Dnes jedu opět na diagnostiku tak uvidim zda tam na něco přijdeme. Obávám se že bude vyrabovanej katalyzátor. To mě co se týká financí dost prudí. 6500.- se mi za něj dávat nechce.
Po výměně svíček a ujetí 100km jsem je vyndal. Na čtvrtém válci na kterém jsou slyšet hydroštosy byla svíčka očuzená. ostatní krásně čistý. takže na čtvrtém válci je problém, zatím neznámo jaký. Zkusil jsem prohodit cívky a včera jsem jel do Prahy a zpět. Dnes se na svíčky podívám a jsem zvědav jestli bude očuzené jiná.
Cívky a kabely mám v plánu nové. Vyjde tona zhruba 1800.- což je to nejmenší co mohu udělat.
A rád bych dnes ještě změřil tlaky ve válcích.
Pak poreferuji ;)

Kat za 6.5 urcite nekupuj.
1.4kovy precat a cat neni zase nejak extra drahej, muze ti ho treba dovezt Lenham z UK (hadam, nemuzu mluvit za jiiny).

Ale co na to koukam tak ty 160 svody by mozna mohly pasovat. Priruba na hlavu je teda na 99% stejna, pouziva se i stejne tesneni.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » pon dub 24, 2017 8:56

Musel bys vyměnit i přední nápravnici, protože ta v ZR160 má vykrojení pro první díly, který je kvůli vlnovci pod svody mohutnější. Za původní nápravnici to bez úpravy nenarveš - to mám osobně vyzkoušené.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od berryj » pon dub 24, 2017 11:57

Čau, univerzální kovový KAT na EURO 3 se šroubením na lambdy před a za KAT jsem kupoval za 3300kč s DPH. Akorát převaříš na příruby a hotovo. Keramický by vyšel do 2400kč.

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » pon dub 24, 2017 23:10

Trunda píše:Musel bys vyměnit i přední nápravnici, protože ta v ZR160 má vykrojení pro první díly, který je kvůli vlnovci pod svody mohutnější. Za původní nápravnici to bez úpravy nenarveš - to mám osobně vyzkoušené.
Je to mozny. Nevim ja mel v rukach zatim jen 160ky.

neco mi tu drobet ted chybi :D

(priloha)
Majkl píše:Stilgu napiš mi odkud jsi. Do SZ mi kdyžtak napiš adresu. Přijedu osobně. Uděláme si s přítelkyní výlet car:: drive: Tohle je zdlouhavé a na prd. Alespon si auto prohlídneš a uvidíme co z Tvého ZRka mohu použít. Co Ty na to ?
Brno. Kde auto stoji kdyztak do SZ.

Jako pokud budes mit cestu urcite je to jednodusi, Ale zase jezdit x set KM kvuli tem par dilum (zrcatka, par plastu zevnitr, klima kompresor byt ten je teda mrcha tezka fest) nedava uplne smysl.

V jakym stavu mas zadni tapecy a sedacky?
Přílohy
mgzrface.jpg

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » úte dub 25, 2017 15:12

Stilg: o cestu mi nejde. A je to mnohem pohodlnější. Nemusíme tu nic řešit, osobně lze vidět víc než dle fotek, dohledali bychom co chybí na klima, a omrknu co vše by se hodilo. Pošli mi do SZ adresu. V úvahu by přicházela sobota. car::

Co se týká svodů.. neladí se svody na daný typ motoru? Nemohlo by se tedy stát, že svody ze 160ky motoru nepomůžou? Já nejsem odborník tak nevím, ale zajímalo by mě to. Nicméně se mi to zdá jako poměrně velký zásah měnit celou nápravnici. Formule z toho nebude, je to jen 1,4 16V se 105 HP takže bych to asi nijak nehrotil.
To bych spíš uvítal možnost dát na předek brzdy ze 160. Myslíte že by to šlo ? Nebo je tam zase nějaká past ? :-D
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » úte dub 25, 2017 15:33

Prohodit tu nápravnici je celkem maličkost. Jen je otázka, jestli není křivá, nebo ty tyče. Z vlastní zkušenosti bych doporučoval pak nechat udělat geometrii.
Svody se nijak výrazně naladěním asi neliší, ale za větší problém bych viděl spíš ten katalyzátor samotný. Výkonnější motory mají větší katalyzátor, což platí i v tomto případě - 160tka má větší kat, jako 105tka. V důsledku to může znamenat to, že se katalyzátor nebude dostatečně prohřívat menším proudem spalin a tím nebude jeho funkčnost dostatečná.

Na ZR 105 bych se na větší brzdy vybodl. Jestli máš chlazené kotouče, tak to na ten výkon bohatě stačí. Navíc bys s tím rozhodil nastavení poměru brzdné síly na předek vs. zadek.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » úte dub 25, 2017 17:59

Majkl píše:Stilg: o cestu mi nejde. A je to mnohem pohodlnější. Nemusíme tu nic řešit, osobně lze vidět víc než dle fotek, dohledali bychom co chybí na klima, a omrknu co vše by se hodilo. Pošli mi do SZ adresu. V úvahu by přicházela sobota. car::

Co se týká svodů.. neladí se svody na daný typ motoru? Nemohlo by se tedy stát, že svody ze 160ky motoru nepomůžou? Já nejsem odborník tak nevím, ale zajímalo by mě to. Nicméně se mi to zdá jako poměrně velký zásah měnit celou nápravnici. Formule z toho nebude, je to jen 1,4 16V se 105 HP takže bych to asi nijak nehrotil.
To bych spíš uvítal možnost dát na předek brzdy ze 160. Myslíte že by to šlo ? Nebo je tam zase nějaká past ? :-D
To zas jo.

Svody se samozrejme delaji na konkretni auto. A 160kove svody budou asi o neco lepsi, ale ten rozdil bude zanedbatelny.
Navic k tomu je orpavdu ta predni napravnice jina (vymena je jednoducha, ale ta moje neni 100% bohuzel, leva je nejaka lehce chycena korozi u silentbloku a byt se tvari rovne, mozna byla poznamenana.... ona je to totiz patrne napravnice z toho meho, a servis ji prehodil... leva tycka byla praskla a svarena - nasledek klouzani se po lede v mem normanim aute, kvuli cemuz sem pak vlastne tohle stribrne na dily kupoval)

105kove svody maji hned v sobe pred katalyzator, a pak klasicky kat. 160ka ma jen jeden klasicky, docela velky kat.

Nic bys tim asi neziskal, a to riziko, ze by si to nemuselo moc dobre rozumet tam taky je (na 1.4ku je ten kat fakt velkej).

Brzdy bohuzel nejsou k dispozici.
Jinak s prehozenim brzd z jineho (120, 160) neni zadny problem, jenom samozrjeme potrebujes kotouce, desky, brzdic...
Trochu slozitejsi je to na zadku, pac 105ka ma bubny, kdybys chtel menit na kotoucovou napravu..

Trunda píše:Prohodit tu nápravnici je celkem maličkost. Jen je otázka, jestli není křivá, nebo ty tyče. Z vlastní zkušenosti bych doporučoval pak nechat udělat geometrii.
Svody se nijak výrazně naladěním asi neliší, ale za větší problém bych viděl spíš ten katalyzátor samotný. Výkonnější motory mají větší katalyzátor, což platí i v tomto případě - 160tka má větší kat, jako 105tka. V důsledku to může znamenat to, že se katalyzátor nebude dostatečně prohřívat menším proudem spalin a tím nebude jeho funkčnost dostatečná.

Na ZR 105 bych se na větší brzdy vybodl. Jestli máš chlazené kotouče, tak to na ten výkon bohatě stačí. Navíc bys s tím rozhodil nastavení poměru brzdné síly na předek vs. zadek.
Jenze 105ka, pokud se nepletu nema chlazene kotouce. melo by to byt 105ka - 262 plne, 120ka - 262 chlazene, 160ka - 282 chhlazene.
A to uz citelny upgrade ze 105 na 120 brzdy je (stejny pruber, jina tloustka, a hlavne chlazene... ale je treba zase jak rikam na swap komplet brzdic, a kotouce, desky)

A trochu nerozumim tomu, proc by na 105ce mely bohate stacit, a na jinem stejnem aute (Stejna hmotnost, gumy napravy...) jenom se silnejsim motorem ne.
105ka, nebo 160ka, v tomhle je to stejne. Ona by i ta 160ka, "fungovala" se 105kovyma brzdama (kdzy tak funguje 105ka, ze), ale neni nic proti nicemu mit rezervu.

Co se brzd na 105ku tyce, neni treba to hrotit, ale kdyz se ti naskytne moznost 262 chlazene kotouce, klidne bych to prehodil. Ty se davaly na secky 120ky, 115ky Diesely... vzacne zbozi by to byt nemelo.

Pripadne by melo jit pouzit hondacke 262.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » úte dub 25, 2017 18:17

Máš asi pravdu, že na 105 byly jen nechlazené, ale nejsem si jistý, že to bylo bez výjimky. Pak samozřejmě předělání na chlazené je hodně velká změna, ale na větší ze ZR 160 je to fakt zbytečné. Ty 262mm chlazené jsou na tu váhu a dosažitelnou rychlost dobře dimenzované.
A proč na váhově cca stejným, ale silnějším ZR 160 ten smysl větších brzd vidím? No jednoduše - silnějším autem se rychleji rozjedu na větší rychlost a o to větší energii pak musí brzdy pohltit. Myslím si, že to je hodně jednoduchá fyzika základní školy ;-)
Obrázek
Ano, získat většími brzdami rezervu je sice fajn, ale má to i negativum v tom, že je to jednak další nemalá rotační hmota na poloose, ale zároveň i neodpružená hmota.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » úte dub 25, 2017 18:35

Trunda píše:Máš asi pravdu, že na 105 byly jen nechlazené, ale nejsem si jistý, že to bylo bez výjimky. Pak samozřejmě předělání na chlazené je hodně velká změna, ale na větší ze ZR 160 je to fakt zbytečné. Ty 262mm chlazené jsou na tu váhu a dosažitelnou rychlost dobře dimenzované.
A proč na váhově cca stejným, ale silnějším ZR 160 ten smysl větších brzd vidím? No jednoduše - silnějším autem se rychleji rozjedu na větší rychlost a o to větší energii pak musí brzdy pohltit. Myslím si, že to je hodně jednoduchá fyzika základní školy ;-)
Obrázek
Ano, získat většími brzdami rezervu je sice fajn, ale má to i negativum v tom, že je to jednak další nemalá rotační hmota na poloose, ale zároveň i neodpružená hmota.
Jenze ty se na stejnou rychlost (ok, 160ka konci nekde kolem 214 kmh, 105ka bude hadam o neco driv, ale to je uz uplne jedno), rozjedes i s tou 105kou.
Jestli ti to na 100 trva 9.5 nebo 8 sekund je uplne jedno. Tu rychlost mas. Tu hmotnost mas a jak sak rikas, je to jednoducha fyzika.
A tomu brzdnymu ucinku, ktery potrebujes je jedno, ze si se rozjizdel o neco dyl.

Dalo by se namitat, ze tim ze mas vetsi akceleraci, pojedes treba nekde o neco rychleji, nebo ze se u vyssi motorizace obecne ceka "ostrejsi" nasazeni... ale to nejsou faktory, ktere muzou mluvit do toho, zda neco "staci"nebo ne.

A navic, nebavime se tu o zavodakach... a pri beznem pouzivani, jsou brzdy asi nejvic namahany treba pri cestach skrze hory (alpy) apod. Ze chvilku jedes pilu na nejake okresce neni rozhodujici faktor pro vyrobce aut.
A zase, kdyz nekde jedes z kopce, a musis brzdit, tak je zase fuk jestli mas 100 nebo 155 konovej motor. Protoze je to o hmotnosti.


Jinak o zadne 105ce s jinejma nez 262 plnejma sem nikdy neslysel. (Teda puvodne, ne swap). Coz neznamena ze neni, ale vychazim predevsim z UK komunity.
A jak sam rikas, ten rozdil chlazenych kotoucu je prave pri delsim brzdeni markantni a ten upgrade za to stoji (pokud sezenes rozumne levne brzdice, a tim jak je to snadne prehodit)

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » úte dub 25, 2017 19:05

Kluci díky za postřehy.
Ty brzdy si myslím že skutečně nejsou uplně od věci. Ona ta 105 brzdí krásně, ale bojím se spíš o kotouče samotné. Při 120km rychlosti a prudkém dobrždění na 50km je u konce cítit chvění ve volantu. Nevím co to zpsobuje. Možná teplota ? Je to trochu nepříjemné, a ačkoliv to není žádné velké kopání do volantu, tak je to cítit, a nejsem si jistý že to tak má být. Takže proto jsem vzal v úvahu výměnu brzd. Ta 105 se na vyšší rychlost dostává poměrně slušně, a mezi okrskama si o to auto říká. Podvozek je tuhej jak prase, v TP jsou zapsaný 17 kola s pneu 205/45 což je tam momentálně obuté, a sedí to jak prase, takže to zase svádí k ostřejší jízdě při vyšších rychlostech a ty brzdy...já nevim. Není to ono. Za bubny vzadu jsem trochu i rád. Zdá se mi že účinek ruční brzdy je na bubnech mnohem větší než na kotouči u Rovera 200. To je věc která poněkud udivila, že R200 r.v. 1998 s motorem 1,4i a 55 KW měl vzadu kotouče a tohle o 5let mladší s vyšším výkonem má buben. Myšlenka mi trošku uniká. A obecně jsem měl s kotouči vzadu u R200 každé jaro problém. Věčně visely třmeny na brzdičích a musel je stále rozebírat a mazat čepy třmen. Asi jsem měl už dávno koupit nové brzdiče. Takže to byla zřejmě moje vina. Posoudit jak fungovaly nové nemohu.

ZRko dostalo včera stropnici z R200. Ono totiž pana opraváře nenapadlo nic jiného, než že vzal vruty, a odlepenou látku stropnice přišrouboval ml: No prasárna neskutečná. Přítelkyně omyla zbytek plastuu a vyluxovala. Koberečky nařezané z koberce jsem vyházel, u spolujezdce byl kobereček z WV golfa :puke: :puke: a dal jsem tam z R200. Už se v tom začínám cítit dobře drive: a myslím že auto je už taky spokojenější.
Dnes jsem vyměnil levé zadní světlo které bylo nahoře prasklé, a bylo ke karoserii přilepené silikonem. Bych blil. :puke: :puke:

Objednané jsou nové cívky zapalování a kabely. Pak jsem zvědavej na tu diagnostiku. A obávám se nejhoršího, že budou v řiti hydroštosy a budu je měnit komplet. To zrovna levný nebude.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Odpovědět