MG ZR alias ZeRo by Miskjo
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Do motoru jakýkoliv slušný 10W-40 a raděj měnit častěji, než tvrdí servisní interval. Osobně to dělám po 10-max 15.000km, olej Texaco Havoline extra.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Asi tak ... pokud tam nenaliješ Paramo nebo Ceresol
není se čeho obávat. Manuál si stáhni např. tady:
http://andern.mg-rover.cz/index.php?opt ... 9&Itemid=1
Pokud má někdo manuál pro ZR česky a poskytne ho, rád doplním do seznamu.

http://andern.mg-rover.cz/index.php?opt ... 9&Itemid=1
Pokud má někdo manuál pro ZR česky a poskytne ho, rád doplním do seznamu.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Zkontroluj čistotu chladící kapaliny v expanzní nádržce.
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Já trošku od věci.Stejně se divím že nešel do toho silnějšího.Kdyby v mým ZT byl ten novejší a silnější Ford co má myslím SVR,nikdy bych ho neprodal.
- Welinka
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon zář 17, 2007 22:07
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Svezeníčko to bude i tak parádní,myslím. Ať slouží k radosti
Donutile blok motoru (Ford Modular) je u všech zmíněných stejný , ale : ZT má 4,6l 2-ventil(260koní). Základní MG SV má 4,6l (ale 4-ventil) o 320 koních, MG SV-R má 5l (4ventil) o 385 koních.

Donutile blok motoru (Ford Modular) je u všech zmíněných stejný , ale : ZT má 4,6l 2-ventil(260koní). Základní MG SV má 4,6l (ale 4-ventil) o 320 koních, MG SV-R má 5l (4ventil) o 385 koních.
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Jj Weli a to byl prave ten problem u ZT... ze mel jen dva ventily na valec, coz se na takove auto "neslusi"... proti konkurenci to bylo o krok pozadu, ne-li o dva, kdyz uz v te dobe Jaguar bezne aplikoval i dynamicke rizeni poctu vyuzivanych valcu... Dva ventily na valec ze ZT udelaly "americkeho" zrouta benzinu, kteryzto na evropskem trhu uspech slavit nemohl...
Ale to uz je trosku mimo tema... tu jde ale o to, ze Kackove motory jsou predurcene pro sportovnejsi charakter jizdy a tak i objemove "slaba" 1.4 dokaze vystrcit ruzky
Ale to uz je trosku mimo tema... tu jde ale o to, ze Kackove motory jsou predurcene pro sportovnejsi charakter jizdy a tak i objemove "slaba" 1.4 dokaze vystrcit ruzky

- Welinka
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon zář 17, 2007 22:07
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Souhlasím,naprosto 

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
takze 10W-40 bude okej, dakujem. dám Valvoline ak nebudete proti, pouzivam ho doteraz a ziadny problem. motor 1.3 16V 47kW
dakujem tiez za ten manual
ja som si stiahol tu z fora na Rover 200.. ale MG ZR je podrobnejsi. skoda ze nieje v cestine.
co sa tyka tej cistoty chladiacej kvapaliny... nieje cista, je v nej olej, ale v bazare nam ujo povedal ze tesnenie bolo menene, ale nevycistili
system chladenia... ono teplota motora ked sa zohreje sa drzi ani nie na polovici,celou cesto domov sa tak drzala,aj do kopcov, takze dufam ze je to tak ako povedal, ale pozrieme to, rovnako ako rozvody a vsetko ostatne...
ta radost je stale, aj ked bude este vacsia ked bude vsetko na 100% poriadku
preco som nesiel do silnejsieho motora? nuz jazdim casto, kratke trasy, vacsinou mesto... nemam dva auta, ze jedno na šantenie a druhe na vozenie, preto tento motor a po vcerajsej ceste domov som sa presvedcil uz uplne, staci mi to! ide to ako raketaa, a to som motor vytacal max do 4500ot/min. nechcel som viac koli tomu oleju v expanzke. potom ked sa vsetko vymeni,precisti.. tak ptm vyskusam co to dokaze a vsetky limity, aj ked viem ze ich nedosiahnem,pud sebazachovy mam dost velky
takze zatial tolko... dnes som ho z vnutra poriadil, lenze je zima a zacalo snezit, takze som to stihol len tak tak.
tento týzden sa vymeni olej, filtre, pozrie sa odspodu, a iné.
este raz Díky za vsetko

dakujem tiez za ten manual

co sa tyka tej cistoty chladiacej kvapaliny... nieje cista, je v nej olej, ale v bazare nam ujo povedal ze tesnenie bolo menene, ale nevycistili
system chladenia... ono teplota motora ked sa zohreje sa drzi ani nie na polovici,celou cesto domov sa tak drzala,aj do kopcov, takze dufam ze je to tak ako povedal, ale pozrieme to, rovnako ako rozvody a vsetko ostatne...
ta radost je stale, aj ked bude este vacsia ked bude vsetko na 100% poriadku
preco som nesiel do silnejsieho motora? nuz jazdim casto, kratke trasy, vacsinou mesto... nemam dva auta, ze jedno na šantenie a druhe na vozenie, preto tento motor a po vcerajsej ceste domov som sa presvedcil uz uplne, staci mi to! ide to ako raketaa, a to som motor vytacal max do 4500ot/min. nechcel som viac koli tomu oleju v expanzke. potom ked sa vsetko vymeni,precisti.. tak ptm vyskusam co to dokaze a vsetky limity, aj ked viem ze ich nedosiahnem,pud sebazachovy mam dost velky

takze zatial tolko... dnes som ho z vnutra poriadil, lenze je zima a zacalo snezit, takze som to stihol len tak tak.
tento týzden sa vymeni olej, filtre, pozrie sa odspodu, a iné.
este raz Díky za vsetko

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Standartní, tisíckrát omílaná lež. Těsnění pod hlavou je častá závada, kdy se olej dostává do expanzky, není to ale zdaleka jediná závada. Může prasknout hlava, může prasknout i blok. Docela se ti divím žes to koupil i s tím olejem. Já po zkušenostech, který jsem si BOHUŽEL musel prožít bych to nekoupil za víc jak třicet tisíc Kč. Není větší opruz, než muset každejch tisíc km vymývat expanzku.Miskjo píše: co sa tyka tej cistoty chladiacej kvapaliny... nieje cista, je v nej olej, ale v bazare nam ujo povedal ze tesnenie bolo menene, ale nevycistili
system chladenia... ono teplota motora ked sa zohreje sa drzi ani nie na polovici,celou cesto domov sa tak drzala,aj do kopcov, takze dufam ze je to tak ako povedal, ale pozrieme to, rovnako ako rozvody a vsetko ostatne...
ta radost je stale, aj ked bude este vacsia ked bude vsetko na 100% poriadku



Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
No pokud mu tvrdili, ze bylo tesneni vymeneno, ma v podstate zaruku na to, ze je to ok... Pokud ne, muze smlouvat... Jinak to, ze to tesneni museli menit uz tak brzo znaci to, ze s tim budto nekdo jezdil jak prase a nebo ze to ma najeto vic km, nez kolik je na tachometru... tak ted jen doufej, ze to opravili dobre... jinak proplachni to poradne cele nejakym cisticem, at mas jistotu... hlavne ty usazeniny nici potrubi a zrejme ti take bude hur topit topeni...
Jinak Tommi, nemaluj certy na zed... neni pravda, ze to automaticky musi znamenat peklo... mel jsi sice dost spatnou zkusenost, ale to neznamena, ze je to pravidlo... Je to "bezna" zalezitost a ke kritickemu stavu, jak u tebe, dochazi v mensine pripadu...
Jinak Tommi, nemaluj certy na zed... neni pravda, ze to automaticky musi znamenat peklo... mel jsi sice dost spatnou zkusenost, ale to neznamena, ze je to pravidlo... Je to "bezna" zalezitost a ke kritickemu stavu, jak u tebe, dochazi v mensine pripadu...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Však já nechci bejt zlá sudička, ale znám český bazary. Z bazaru vytluče tak leda hnědý šišatý (hovno), zvlášť jestli bazar jen zprostředkovával. Já to znám. 
Auto s úspěšně opraveným těsněním pod hlavou se přece neprodává....

Auto s úspěšně opraveným těsněním pod hlavou se přece neprodává....
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
ja viem ze je to taka "macka vo vreci" ked sme to kupili, ale pacilo sa nam..a bola aj zlava z ceny, ale verim ze to nieje az take zle ako to
vyzera a ako to niektorý vykreslujete. cesta domov by odhalila problemy nie? 500km je dost a cez dva horske priechody.
auto kurilo dobre, niekedy az prilis.. vyuzil som tu moznost dat si kurit na nohy a cez vrch som dal vzduch z vonka... parada
tento týzden sa to fakt cele pozrie aj tesnenie, aj rozvody.. VSETKOO, tak vydrzte ako sa to vyvinie.. sakra, dufam ze dobre!!!
vyzera a ako to niektorý vykreslujete. cesta domov by odhalila problemy nie? 500km je dost a cez dva horske priechody.
auto kurilo dobre, niekedy az prilis.. vyuzil som tu moznost dat si kurit na nohy a cez vrch som dal vzduch z vonka... parada

tento týzden sa to fakt cele pozrie aj tesnenie, aj rozvody.. VSETKOO, tak vydrzte ako sa to vyvinie.. sakra, dufam ze dobre!!!
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Ja myslim ze v poho... nemam o to obavy... Tommi, ja jsem koupil to Kupecko taky s delanym tesnenim a je to uuuplne v poho... expanzka cista, motor slape krasne a nikde neni motor poslintany... a za kolik jsem to koupil 
Jinak i kdyby byl motor KO a koupil jsi to za dobrou cenu, dneska neni problem sehnat za hubicku jiny motor a supnout ho tam... klidne i 1.6ku
A porad na tom spatne nebudes, pokud jinak vse bude v poradku...

Jinak i kdyby byl motor KO a koupil jsi to za dobrou cenu, dneska neni problem sehnat za hubicku jiny motor a supnout ho tam... klidne i 1.6ku

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Tuhle závadu neodhalí někdy ani rozdělání motoru(mám na mysli příčinu závady). Následky už jsi spatřil v celé své kráse, auto bude normálně jezdit jak pila(vůbec nic nepoznáš) ale bude se ti v expanzce dělat kapučíno. Nic víc a nic míň, každopádně příjemný není ani to kapučíno. Furt to čistit. Kuva, nechci ani vzpomínat.
Já nemusel ani olej dolívat, ona stačí kapka mastnoty a pumpa z toho udělá dobrou srajdu.
