
Koupě ZR 160
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Chci se zeptat jak je resene zadni uchyceni koncoveho dilu vyfuku ( koncovka plus tlumic ) mam hezkej ragazzon vejfuk je sice delanej na fiata ale myslim ze by se tam dal nejak dobastlit , je celej nerez
a byla by skoda o nej prijit

-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Být to na mne, nechám ho na fiatu. ZR má dle mne originálně pěkný výfuk s dvěma koncovkama, kdy při malém výkonu je otevřena jen jedna, neřve to. Při výkonu se podtlakovým čidlem otevře i druhá a už to křičí, na můj vkus až moc.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
no ja jeste nevim jaky bude ten vyfuk na aute, jeste vybiram, pokud bude mit auto jeden tak bych tam dal nejradsi tento, zabira az od 3tisic otacek, ma hlubokej ton, od 5 zacina znit pila
neni prave moc hlasitej. Chci zachovat vyfuk jak je jen zmenit ten posledni dil no . A zas mi prijde skoda ho nechavat na aute ktere skonci na vrakaci, ten vejfuk stoji kolem 7-8 tisic a nerez prijde mi skoda ho nevyuzit. Samo pokud by tam za zadnou cenu nesel dat, tak bych ho prodal .
rad bych si udelal celej nerez, ale chtel bych zachovat funkcnost se vsema dilu vejfuku katik tlumic . Ne rovnou trubku.
Jak je to vlastne s vejfuky u toho auta, taky hnijou jak papir? CO katik jak vydrzi pri tomto vykonu bych se ani nebal ze se da zpect
. Davate original nebo univerzal ?Je to perce jen starsi auto
vim to u sveho, uhnil mi zadni dil a byl problem ho sehnat, nemluvim o katiku, kterej uz to ma zasebou. Dotoho jsem musel jeste menit vlnovec taky docela potrapeni. Nesli povolit svody takze se musl vyriznout pod autem .


Jak je to vlastne s vejfuky u toho auta, taky hnijou jak papir? CO katik jak vydrzi pri tomto vykonu bych se ani nebal ze se da zpect


-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Mimo OT: nasel jsem moc hezkej projekt decetni upravy
Re: Koupě ZR 160
Nevím o nikom, kdo by na ZR 160 měnil katalyzátor. Proti jiným modelům je udělaný festovněji a nesype se. Horší to je s prvním dílem výfuku, který je dost atyp a tu se určitě sehnat nedá a navíc je k němu kat přivařený napevno. Ale celé je to udělané fakt festovně a asi to jen tak nezrezne. Všechny díly se dají sehnat z UK v různých kvalitách až po závodní. V dnešní době, vzhledem ke stáří, už ten originální zadní díl mají málokteré kusy. A hnití záleží na tom, co si na to kdo namontoval, ale je to stejné jako u jakékoli jiné značky. Origo vydrží deset, patnáct let, náhrady tak dva tři roky....
Jinak zajímavost - VVC mechanismus spolu s tím, jak je namapovaná ECU vyžaduje přítomnost katalyzátoru a specifický tlak ve výfuku. Bez něj motor celkem výrazně přijde o kroutící moment v nižších otáčkách a ve vyšších mu to moc nepřidá.
Jinak zajímavost - VVC mechanismus spolu s tím, jak je namapovaná ECU vyžaduje přítomnost katalyzátoru a specifický tlak ve výfuku. Bez něj motor celkem výrazně přijde o kroutící moment v nižších otáčkách a ve vyšších mu to moc nepřidá.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Super to je docela dulezita inforamce o motoru, stim vyfukem a VVC . tohle auto je fakt sportovne stavene 

Re: Koupě ZR 160
Jinak ten samosvor se dá doplnit, pokud tedy koupíš starší verzi ZR 160 s převodovkou PG1... když si člověk pohlídá inzeráty, tak se ten samosvor dá sehnat za hubičku, ale jinak je to vzácné zboží a ti, co vědí co to je, ho pod deset tis. neprodají....
Re: Koupě ZR 160
Jinak pokud by tě zajímal potenciál dalších úprav, tak pokud nemáš peněz plný dům, tak se už nikam moc nepohneš. Ten motor tak jak je, je naladěný opravdu na maximum tak, aby byl použitelný i v běžném provozu. Vyladěním mapy, případně sání a výfuku se dá nahnat s VVC mechanismem cca dalších 15 kobylek, ale pak konec. Další cestou je vyjmutí VVC, implementace kovaného pajšlu (160 koňová verze má kované písty, ale ne v úplně nejvyšší kvalitě), implementace pevné sací vačky se stavitelnýma rozvodovýma kolama, WB lambdu, lepší ECU a dá se z motoru vytáhnout 220 kobyl. Ale pak už se budeš pohybovat s takovou úpravou kolem 100 tis. peněz 
Inspirace viz. odkaz - http://qedmotorsport.co.uk/the-engines/rover-k-series/

Inspirace viz. odkaz - http://qedmotorsport.co.uk/the-engines/rover-k-series/
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Presne tu stranku jsem si dneska prohlizel
. Jak poznam jestli ma prevodovku P1 ? A jeste jedna co je samosvor ?

Re: Koupě ZR 160
Samosvorný diferenciál.. tedy diferenciál, který nemá zcela volné výstupy a tedy umožňující záběr i v případě, že je jedno kolo odlehčené. A mluvil jsem o typu Torsen 
Převodovka PG1 byla do sériového čísla vozu 720773 .... tedy pofacelift už má určitě převodovku IB5 a u předfaceliftu to poznáš fakt leda podle čísla... a nebo podle tvaru převodovky

Převodovka PG1 byla do sériového čísla vozu 720773 .... tedy pofacelift už má určitě převodovku IB5 a u předfaceliftu to poznáš fakt leda podle čísla... a nebo podle tvaru převodovky

-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
A neni narocnejsi na udrzu ta P1?
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Jeste me napadlo co hydrostely odchazej casto , popripade kdyz u auta budou hodne cvakat je nutna vymena a kolik to vyjde ? A jeste me napadli vacky drzej dobre pri tak silnem vykonu ?
Re: Koupě ZR 160
.... hele, neptáš se moc? Mě už docházejí síly 
Hydroštely jsou trošku slabinka kvůli své konstrukci. Aby byly lehčí, tak se neplní velkým objemem oleje, takže pokud nebyl dodržovaný přísný olejový režim, tak začnou cvakat. Výměna i s prací je cca 5000,- U sacích vaček vím jen o tom, že pokud se moc přetáhnou rozvody, tak může prasknout. Ale moc často se to nestává.... respektive já o tom slyšel jednou tuším zde od KDB.

Hydroštely jsou trošku slabinka kvůli své konstrukci. Aby byly lehčí, tak se neplní velkým objemem oleje, takže pokud nebyl dodržovaný přísný olejový režim, tak začnou cvakat. Výměna i s prací je cca 5000,- U sacích vaček vím jen o tom, že pokud se moc přetáhnou rozvody, tak může prasknout. Ale moc často se to nestává.... respektive já o tom slyšel jednou tuším zde od KDB.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon bře 24, 2014 11:26
Re: Koupě ZR 160
Tak chci vedet na co se pripravit , ale rozhodne vemu auto z nemecka uz jen kuli tomu ze se tam o auta staraj a nekecaj v inzeratech a nejlepe koupit u soukromeho prodejce uz jen proto ze s.p. uz ty nejdulezitejsi veci ve vetsine pripadech udelal
samo nechat zkontrolovat v cz servise na zkouknuti .
Docela koukam ze jsou docela dobre ceny za tyto narocnejsi prace .

Docela koukam ze jsou docela dobre ceny za tyto narocnejsi prace .