MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jako je to šikovně vymyšlený. V té vpusti to má nějakou mosaznou houbu, díky které ten plyn kapalinou hezky probublá. Mám ale problém s tím, že mě to do okruhu fouká málo. Dva dny jsem teď jezdil tak, že jsem si opravdu hlídal, abych motor netlačil dokud není delší dobu zahřátý a ráno, když je motor studený mrazem, tak to upšoukne minimálně.
Tedy asi to profukuje buď tehdy, když se na motor tlačí, nebo když se na něho zatlačí za studena. A nebo to profukuje opravdu takto trošku a víčkem, respektive chladičem, to profoukne až když se to natlakuje po několika jízdách.
Tedy teoreticky ten test nic nemusí prokázat, když to zkusím jen tak bez zátěže na expanzce. Spíš přemýšlím, že to dostanu do stavu, kdy zas budou i po vychladnutí trubky tvrdé, pak povolím víčko třeba pod sáčkem, nebo balónkem tak, abych do něj nabral ten plyn a pak to přefouknu do testeru.
A myšlenka na závěr. Celé to testování a spekulování by se dalo vynechat, protože stačí logická úvaha - když vše vychladne po jízdě zpět na výchozí teplotu, tak tlak v soustavě musí být stejný, jako před jízdou. Když je větší, tak se tam někde musel vzít a to jaksi není možné jinak, než že tam přifukuje těsněním.
Proč jsem ten tester kupoval???
Tedy asi to profukuje buď tehdy, když se na motor tlačí, nebo když se na něho zatlačí za studena. A nebo to profukuje opravdu takto trošku a víčkem, respektive chladičem, to profoukne až když se to natlakuje po několika jízdách.
Tedy teoreticky ten test nic nemusí prokázat, když to zkusím jen tak bez zátěže na expanzce. Spíš přemýšlím, že to dostanu do stavu, kdy zas budou i po vychladnutí trubky tvrdé, pak povolím víčko třeba pod sáčkem, nebo balónkem tak, abych do něj nabral ten plyn a pak to přefouknu do testeru.
A myšlenka na závěr. Celé to testování a spekulování by se dalo vynechat, protože stačí logická úvaha - když vše vychladne po jízdě zpět na výchozí teplotu, tak tlak v soustavě musí být stejný, jako před jízdou. Když je větší, tak se tam někde musel vzít a to jaksi není možné jinak, než že tam přifukuje těsněním.
Proč jsem ten tester kupoval???
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Aby jsi zjistil přítomnost oxidu uhelnatého v kapalině.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Pokud tam nejaky plyn uz je tak se to musi obarvit a nemusis cekat na natlakovani ,ja bych jeste vyzkousel tu tenkou hadicku co jde ze sani zda neni pricpany ten zpetny ventilek
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Kdyby ten ventilek byl ucpaný, tak by to mělo problém s odvzdušňováním hlavy. A tedy asi by se to přehřívalo. Ale to by přeci nezpůsobovalo to, že se systém tlakuje, ne?
Před cestou domů z práce to bylo opět malilinko přifouklé. Cestu z práce jsem pojal ostřeji, tak uvidím co bude v expanzce ráno za tlak.
Před cestou domů z práce to bylo opět malilinko přifouklé. Cestu z práce jsem pojal ostřeji, tak uvidím co bude v expanzce ráno za tlak.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
pokud je to pricpane nebo spatne pruchozi tak to taky bude tlakovat
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No, pochopím, že by to tlakovalo při zahřátí a provozu... ale to by přece neznamenalo, že po vychladnutí tam najednou bude větší tlak, než na začátku. Ten tlak se tam někde musí vzít.
Jinak průchodnost ověřím asi snadno tím, že hadičku odpojím a natlakuju expanzku dokud tou přepadovou hadičkou nepoteče kapalina, ne? A to zas vím, že funguje, protože kdysi jsem tem měnil termostat snad třikrát a pak odvzdušňoval
Jinak průchodnost ověřím asi snadno tím, že hadičku odpojím a natlakuju expanzku dokud tou přepadovou hadičkou nepoteče kapalina, ne? A to zas vím, že funguje, protože kdysi jsem tem měnil termostat snad třikrát a pak odvzdušňoval
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Mas tam asi nejakeho šotka co žere fazole jinak nechapu jak po vychladnuti se muze zvednout tlak ,to je proti lidskemu rozumu a taky fyzice
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ne že po vychladnutí se zvedne tlak. Ale že po vychladnutí tam je větší tlak, než byl před zahřátím motoru Což může být jedině tím, že se systém přifoukne z válce. A nebo tím prdícím trpaslíkem
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jak/čím ten tlak měříš?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nemusím měřit.... prostě před nastartováním povolím víčko na expanzce. Pak jedu, zastavím a auto komplet vychladne do cca stejné teploty, jako než jsem vyjížděl. Povolím víčko je je slyšet pšouknutí. Tedy v systému je přetlak. Když to neupustím a udělám několik jízd, tak se ten tlak znásobí. To už je po vychladnutí i cítit, že jsou hadice tužší.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Chladivo nemizí?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Mizí, trošilinku. Ale těžko říct jestli tím, že to sem tam foukne přes víčko, nebo chladičem, nebo že to sežere motor.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak ber též v potaz, že to pšouknutí nemusí být přetlak, ale podtlak, vyvolaný tím únikem.
Nicméně- kontaminaci zjistíš tou testovací nádobou a je po dohadách....ten zbytek si dořešíš průběžně
Nicméně- kontaminaci zjistíš tou testovací nádobou a je po dohadách....ten zbytek si dořešíš průběžně
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Aby to úbytek kapaliny udělal podtlak, který by byl pak při povolení víčka slyšitelný, to by mi to muselo mizet mnohem výrazněji. Podstatné je to, že po několika jízdách hadice zůstává tužší, takže přetlak.
Jasné... test provedu. Jen si nejsem jistý, jestli na to bude stačit to, co bude:
a) v expanzce po té, co to bude vychladlé a co oddělám víčko
b) když nastartuji motor s otevřeným víčkem a motor trochu protočím (protože se to evidentně netlakuje nějak moc)
Jasné... test provedu. Jen si nejsem jistý, jestli na to bude stačit to, co bude:
a) v expanzce po té, co to bude vychladlé a co oddělám víčko
b) když nastartuji motor s otevřeným víčkem a motor trochu protočím (protože se to evidentně netlakuje nějak moc)