So what.... now?
Re: So what.... now?
To byl mor s převodovkou ale setrvačník byl fuč?
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: So what.... now?
Podle fotek jen motor 

Re: So what.... now?
Jak rika Lenham.
S Polakama obcas trochu komplikovana domluva. Ve vysledku jsem byl docela rad, pac s prevodovkou bych to do auta soukal horko tezko, takhle bylo nalozeni a slozeni otazka 30ti sekund. (Plan byl pokud bude i s prevodovkou to pred nalozenim rozdelat, ale kdyz sem dojel tak chcalo, takze sem se toho docela hrozil, ze to budu delat a bdue mi prset za krk...)
Prevodovku i setrvak mam svoji, takze mne to v nejmensim netrapi. I tak si myslim ze to byl dobrej kauf (A dobrej vylet).
@Lenham: Ciste teoreticky, kolik bys chtel za levej blatnik (v JGY, ignition blue... proste mk2 ZR modra) pokud bys ho pri nejake sve ceste do UK nekde na nakym vrakaci videl a mel moznost capnout?
Jak sem psal nekdo mi ho naboril, a bud vemu za 9 stovek druhovyrobu, nebo nevim, ale pokud by se naskytla moznost oem uz nalakovaneho, tak by to mozna (no ne mozna, urcite) bylo lepsi.
S Polakama obcas trochu komplikovana domluva. Ve vysledku jsem byl docela rad, pac s prevodovkou bych to do auta soukal horko tezko, takhle bylo nalozeni a slozeni otazka 30ti sekund. (Plan byl pokud bude i s prevodovkou to pred nalozenim rozdelat, ale kdyz sem dojel tak chcalo, takze sem se toho docela hrozil, ze to budu delat a bdue mi prset za krk...)
Prevodovku i setrvak mam svoji, takze mne to v nejmensim netrapi. I tak si myslim ze to byl dobrej kauf (A dobrej vylet).
@Lenham: Ciste teoreticky, kolik bys chtel za levej blatnik (v JGY, ignition blue... proste mk2 ZR modra) pokud bys ho pri nejake sve ceste do UK nekde na nakym vrakaci videl a mel moznost capnout?
Jak sem psal nekdo mi ho naboril, a bud vemu za 9 stovek druhovyrobu, nebo nevim, ale pokud by se naskytla moznost oem uz nalakovaneho, tak by to mozna (no ne mozna, urcite) bylo lepsi.
Re: So what.... now?
Tak konecne... u nasich snad tento tyden dodelaji silnici a ja se na to budu moct vrhnout.
Mam pripravenou kocku na spusteni motoru (udelam hrazdu nad predkem auta), ted sem obednal veci (v souctu cca 6 litru, sada rozvodu, remen k servu, remen k alternatoru a klima kompressoru, termostat, vodni pumpa, obe tesneni sani, tesneni svodu, tesneni pod viko, olejovej filtr), olej na dvoji vymenu mam, jeste obednam3 litry MTF 94ky a snad mam vse co budu potrebovat.
A o vikendu zacnu.
Pripadne postrehy a rady sou vytany.
Mam pripravenou kocku na spusteni motoru (udelam hrazdu nad predkem auta), ted sem obednal veci (v souctu cca 6 litru, sada rozvodu, remen k servu, remen k alternatoru a klima kompressoru, termostat, vodni pumpa, obe tesneni sani, tesneni svodu, tesneni pod viko, olejovej filtr), olej na dvoji vymenu mam, jeste obednam3 litry MTF 94ky a snad mam vse co budu potrebovat.
A o vikendu zacnu.
Pripadne postrehy a rady sou vytany.
Re: So what.... now?
Lehce predbezne.... bude mit nekdo zajem o zbytek toho potkaneho motoru?
Olejova vana, cerpadlo, misc veci zevnitr...
Komplet VVC mech jeste uvidim. Hydrostely, vacky atd.
Olejova vana, cerpadlo, misc veci zevnitr...
Komplet VVC mech jeste uvidim. Hydrostely, vacky atd.
Re: So what.... now?
Zrovna nedávno tu kdosi psal, že má hlučné VVC, tak temu by se hlava hodila.
Re: So what.... now?
Den 3.

+ ocesani stareho motoru. Ted nastrojit novej...
Jinak dalsi hezka pripominka na Autoservis DS. Pred 4.5 lety tam byly delany rozvody (a menena remenice a rozvodove kolo pote co se povolil sroud na klice, to ze se po letech pak povolil zase je ted vedlejsi).
"Profici" co tomu rozumi nekde asi vytrousili vrchni sroub od vodni pumpy, a dali tam delsi, kterej se v te nepruchozi dire drobatko ohnul, kdyz ho tam dorvali... Jako jo, pumpa tesnila, ale stejne je to prasarna.
Tolik k navrhum Trundy nechat to delat nekoho kdo v tom ma praxi... sice to strasne oj.ebe...

A to, ze termostat na ma sobe zevnitr vyrazeno England... no, jistej si nejsem, ale skoro bych az tipoval, ze ho tenkrat nemenili a nechali puvodni. Jako chapu ze u K je termostat na debilnim miste, ale "jasne, menili...."
Ja si po tehle vecech to radsi uz udelam sam, a treba si na tom vylamu zuby.

+ ocesani stareho motoru. Ted nastrojit novej...
Jinak dalsi hezka pripominka na Autoservis DS. Pred 4.5 lety tam byly delany rozvody (a menena remenice a rozvodove kolo pote co se povolil sroud na klice, to ze se po letech pak povolil zase je ted vedlejsi).
"Profici" co tomu rozumi nekde asi vytrousili vrchni sroub od vodni pumpy, a dali tam delsi, kterej se v te nepruchozi dire drobatko ohnul, kdyz ho tam dorvali... Jako jo, pumpa tesnila, ale stejne je to prasarna.
Tolik k navrhum Trundy nechat to delat nekoho kdo v tom ma praxi... sice to strasne oj.ebe...

A to, ze termostat na ma sobe zevnitr vyrazeno England... no, jistej si nejsem, ale skoro bych az tipoval, ze ho tenkrat nemenili a nechali puvodni. Jako chapu ze u K je termostat na debilnim miste, ale "jasne, menili...."
Ja si po tehle vecech to radsi uz udelam sam, a treba si na tom vylamu zuby.
Re: So what.... now?
Tak konecne po ruznych mensich peripetiich a opravach toho co predchozi servis zprasil *) motor pripraven, ted ho jeste dostat zpet a secko zapojit a modlit se.
*) namatkou, vodni pumpa zaplacana nechutne RTVckem, urvane senzory vody / kliky z demontaze z puvodniho auta, chybejici setrvak. Rozlamany zadni kryt rozvodu (mam svuj, ale musi dolu vackova kola aby sel nasadit), nebo treba to, ze rozvody nekdo koupil sadu na neVVCcko, sice spravny manualni napinak, a 143 zubu remen, ale ten uzky 23 mm a ne spravny VVC 26mm a hlavne, vymenili hlavni rozvodak a nechali druhy remen puvodni Rover (coz dava smysl, kdyz koupili sadu rozvodu na neVVC, ze).
Tak treba se da aspon verit tem 138 tisicum co tvrdili ze ma natoceno (kdyz to jelo z casti jeste na puvodnim remenu
).
rozvodove remeny a napinak Gates,
termostat Gates,
vodni pumpa Meyle,
klinaky Meyle,
spojkova sada Sachs
tesneni pod svody a pod/do sani Victor Reinz
Olej mix 10W40tek (skoro litr Castrol, litr Mobil, 2 litry W5) co mi zbyly na zacatek, pokud pobezi, tak po prvnim druhem zahrati hned dalsi vymena oleje (Ted se mi tu vali 4ka Castrol, uvidim)

*) namatkou, vodni pumpa zaplacana nechutne RTVckem, urvane senzory vody / kliky z demontaze z puvodniho auta, chybejici setrvak. Rozlamany zadni kryt rozvodu (mam svuj, ale musi dolu vackova kola aby sel nasadit), nebo treba to, ze rozvody nekdo koupil sadu na neVVCcko, sice spravny manualni napinak, a 143 zubu remen, ale ten uzky 23 mm a ne spravny VVC 26mm a hlavne, vymenili hlavni rozvodak a nechali druhy remen puvodni Rover (coz dava smysl, kdyz koupili sadu rozvodu na neVVC, ze).
Tak treba se da aspon verit tem 138 tisicum co tvrdili ze ma natoceno (kdyz to jelo z casti jeste na puvodnim remenu

rozvodove remeny a napinak Gates,
termostat Gates,
vodni pumpa Meyle,
klinaky Meyle,
spojkova sada Sachs
tesneni pod svody a pod/do sani Victor Reinz
Olej mix 10W40tek (skoro litr Castrol, litr Mobil, 2 litry W5) co mi zbyly na zacatek, pokud pobezi, tak po prvnim druhem zahrati hned dalsi vymena oleje (Ted se mi tu vali 4ka Castrol, uvidim)

Re: So what.... now?
Kurnik, tady to zije...
Kazdopadne je tam, muzeme si tykat.
Ted jenom doufam ze bude fungovat az secko zapojim.

Kazdopadne je tam, muzeme si tykat.
Ted jenom doufam ze bude fungovat az secko zapojim.

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: So what.... now?
Tak ať se to povede
PS: žije, nežije... co bys čekal, když řidič MG je na seznamu ohrožených druhů

PS: žije, nežije... co bys čekal, když řidič MG je na seznamu ohrožených druhů

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: So what.... now?
Jak rikas.
Kazdopadne to Trundou demonizovane "centrovani" spojkove lamely... i bez pripravku na prvni dobrou.
Kazdopadne to Trundou demonizovane "centrovani" spojkove lamely... i bez pripravku na prvni dobrou.
Re: So what.... now?
Tak dneska po praci namontovana pumpa posilovace, klasicky drbacka s tim sroubkem co jde zepredu pod remenici, ale jinak cajk, Pumpa vypada v uplne skvelem stavu coz je fajn.
Proplachnuty hadice co jedine zustaly na aute.
V expanzce a jeji hadici bylo dost oleje od toho jak mi patrne saklo tesneni na puvodnim motoru (uz dalsi dobu, sice malo, ale on ten olej jde nahoru, takze se naakumuloval tady).

A par prkotin jako spoijkove lanko... spojka chodi jako origo, tj neni mdla a bez odporu a bude brat hodne u podlahy.
Jak to tak secko delam tak nevim zda budu mit to srdce to pak prodat
Ale tak aspon budu mit foto dokumentaci co vse bylo udelano a jak, ze 
Jinak sem doocesal neco malo ze stareho motoru a zkouknul ty pisty, a zadne 160 na nich fakt neni.

Takze co to je za motor, je porad trosku zahada... mohl to byt swap, ale kdo by to kdy delal, a z ceho ... no, kdo vi. Je to fuk.
Proplachnuty hadice co jedine zustaly na aute.

V expanzce a jeji hadici bylo dost oleje od toho jak mi patrne saklo tesneni na puvodnim motoru (uz dalsi dobu, sice malo, ale on ten olej jde nahoru, takze se naakumuloval tady).




A par prkotin jako spoijkove lanko... spojka chodi jako origo, tj neni mdla a bez odporu a bude brat hodne u podlahy.
Jak to tak secko delam tak nevim zda budu mit to srdce to pak prodat


Jinak sem doocesal neco malo ze stareho motoru a zkouknul ty pisty, a zadne 160 na nich fakt neni.

Takze co to je za motor, je porad trosku zahada... mohl to byt swap, ale kdo by to kdy delal, a z ceho ... no, kdo vi. Je to fuk.

Re: So what.... now?
Volejte slava a 3 dny se radujte...
Vcera dozapojena elektrika, procistene hadice a zapojeno chlazeni a naplnen chladici okruh a dneska rano, sem to parkrat protocil starterem bez civek a rele cerpadla aby olejove cerpadlo natlacilo trochu oleje, zapojil svickt a pumpu a nakopl to.
https://www.youtube.com/watch?v=sJnmYxG ... e=youtu.be
Start na brnk, takze mi spadl velkej sutr ze srdce.
Takze ted este nejake ty drobnosti, smotnovat predni napravu, vymenit MTFko v prevodovce pro dobrej pocit (byt nakonec dle rad sem cnechal poloosy v prevodovce), udelam proplach chlazeni (vyplach od Liqui Moly do chladiva, pul hodky se to necha prohanet motorem a pak to vypustim a naliju novou chladici kapalinu. Soucasne s tim, byt jsem do motoru nalil novej olej a dal novej mann filtr to secko zase hned vypustim abych pokud mozno procistil olejovy okruh a dam novej filtr a olej.
Kontrola ze nic nikde netece a tradaaa.
Nejsem si jistej zda budu mit to srdce to prodat... ale zatim je takovy plan. Takze bude hadam brzi naprodej mk2 160ka s fungkl rozvodama, spojkou, pumpou, olejema a filtrama... pred rokem novy spadni ramena, cepy, kosti stabiku, TRW cepy rizeni, ... proste "doopravdy" po dolozitelnem servise, ne jak pisou v kazdym inzeratu.
Vcera dozapojena elektrika, procistene hadice a zapojeno chlazeni a naplnen chladici okruh a dneska rano, sem to parkrat protocil starterem bez civek a rele cerpadla aby olejove cerpadlo natlacilo trochu oleje, zapojil svickt a pumpu a nakopl to.
https://www.youtube.com/watch?v=sJnmYxG ... e=youtu.be
Start na brnk, takze mi spadl velkej sutr ze srdce.
Takze ted este nejake ty drobnosti, smotnovat predni napravu, vymenit MTFko v prevodovce pro dobrej pocit (byt nakonec dle rad sem cnechal poloosy v prevodovce), udelam proplach chlazeni (vyplach od Liqui Moly do chladiva, pul hodky se to necha prohanet motorem a pak to vypustim a naliju novou chladici kapalinu. Soucasne s tim, byt jsem do motoru nalil novej olej a dal novej mann filtr to secko zase hned vypustim abych pokud mozno procistil olejovy okruh a dam novej filtr a olej.
Kontrola ze nic nikde netece a tradaaa.
Nejsem si jistej zda budu mit to srdce to prodat... ale zatim je takovy plan. Takze bude hadam brzi naprodej mk2 160ka s fungkl rozvodama, spojkou, pumpou, olejema a filtrama... pred rokem novy spadni ramena, cepy, kosti stabiku, TRW cepy rizeni, ... proste "doopravdy" po dolozitelnem servise, ne jak pisou v kazdym inzeratu.