ZR 160 - LE MANS GREEN
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Tak paráda, že to sem dáváš, protože hned ti k tomu za sebe řeknu, že ne
Sada těsnění není na VVC.... respektive chybí tam právě to těsnění pod domečky a hydrauliku .... tedy pak by to byla asi takováto sada https://www.ebay.co.uk/itm/Cylinder-Hea ... ctupt=true .... tu píšou Ajusa, což není noname, ale já úplně neumím posoudit co je lepší. V poslední době s Lenhamem pozorujeme problémy s gufery ventilů, které tvrdnou, ale to bylo třeba v případech, kdy to byly takovéto sady, ale neznámých výrobců. Lenham mi říkal, že už gufera kupuje raději myslím od Elringu. Takže jestli to třeba nějak nenakombinovat, nekoupit spíš těsnění a gufera Elring zvlášť a zbytek pak na ebay? Nevím.... ale sděluji poznatky.
Rozvody.... nevím, jestli existuje nějaká sada, která by byla vysloveně problémová. Takže bych klidně koupil SKF, Contitech, cokoli z těch známých výrobců. Ale tu ta origo sada...? Vezmi si to, kdy byl ten řemen vyrobený, když je to origo? Přeci jen stárne to, kdoví kde a jak to bylo skladované... nevím. U řemenu bych měl trošku obavu. Ale jinak u rozvodů je pravda zásadnější to, aby byly správně nastavené a nešel na ně olej a hlavně, byl správně dotažený šroub na řemenici a možná lépe na lepidle.
Tenhle řemen by byl jistota http://www.hangar111.com/shop/lotus-exi ... 98-on.html .... ale nějak nechápu, jestli to tedy na VVC je, nebo není Popisek je u toho takový zmatečný.
Sada těsnění není na VVC.... respektive chybí tam právě to těsnění pod domečky a hydrauliku .... tedy pak by to byla asi takováto sada https://www.ebay.co.uk/itm/Cylinder-Hea ... ctupt=true .... tu píšou Ajusa, což není noname, ale já úplně neumím posoudit co je lepší. V poslední době s Lenhamem pozorujeme problémy s gufery ventilů, které tvrdnou, ale to bylo třeba v případech, kdy to byly takovéto sady, ale neznámých výrobců. Lenham mi říkal, že už gufera kupuje raději myslím od Elringu. Takže jestli to třeba nějak nenakombinovat, nekoupit spíš těsnění a gufera Elring zvlášť a zbytek pak na ebay? Nevím.... ale sděluji poznatky.
Rozvody.... nevím, jestli existuje nějaká sada, která by byla vysloveně problémová. Takže bych klidně koupil SKF, Contitech, cokoli z těch známých výrobců. Ale tu ta origo sada...? Vezmi si to, kdy byl ten řemen vyrobený, když je to origo? Přeci jen stárne to, kdoví kde a jak to bylo skladované... nevím. U řemenu bych měl trošku obavu. Ale jinak u rozvodů je pravda zásadnější to, aby byly správně nastavené a nešel na ně olej a hlavně, byl správně dotažený šroub na řemenici a možná lépe na lepidle.
Tenhle řemen by byl jistota http://www.hangar111.com/shop/lotus-exi ... 98-on.html .... ale nějak nechápu, jestli to tedy na VVC je, nebo není Popisek je u toho takový zmatečný.
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Díky za ďalšie rady, to ma veru nenapadlo, že tie origo rozvody môžu byť aj stará uloženka... Inak tú sadu Ajusa som našiel aj u nás: https://www.topautodiely24.sk/vyrobcovia/ajusa/381294
K tomu by som asi zobral hneď Ajusa skrutky (413 mm), no a rozvodovú sadu by som zobral teda u mňa osvedčené SKF... Olej dávate tento? https://www.millersoils.sk/obchod/actio ... oils.xhtml
K tomu by som asi zobral hneď Ajusa skrutky (413 mm), no a rozvodovú sadu by som zobral teda u mňa osvedčené SKF... Olej dávate tento? https://www.millersoils.sk/obchod/actio ... oils.xhtml
MG ZR 160 XPower Grey (r.2003)
MG ZS 180 Saloon (r.2003)
Mazda MX 5 NC 2.0 PRHT Sports-Line (r.2009)
MG ZR 160 Le Mans Green (r.2002)- EX
MATRA MURENA 1.6 (r.1982)-EX
MG TF 160 - 80th Anniversary No 269 of 1600 (r.2004)-EX
MG ZR 160 Starlight Silver (r.2002)- EX
MG ZS 180 Saloon (r.2003)
Mazda MX 5 NC 2.0 PRHT Sports-Line (r.2009)
MG ZR 160 Le Mans Green (r.2002)- EX
MATRA MURENA 1.6 (r.1982)-EX
MG TF 160 - 80th Anniversary No 269 of 1600 (r.2004)-EX
MG ZR 160 Starlight Silver (r.2002)- EX
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Ano, ten olej to je on. Mimochodem lze ho nalít i do převodovky, kde bys měl olej asi taky vyměnit. Tak rovnou můžeš koupit dva kanystry a máš ještě i na dolejvání
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Moc pěkné ZR gratuluji. Možná je známo,ale já byl celkem překvapen. V servisní a opravárenské knize o MG ZR se píše,že olej se má měnit jednou za půl roku,tak jenom pro úplnost.Zdravím Tom
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Tome, kdes to viděl? .... ne, fakt... chtěl bych vidět kde je to napsaný.
Interval 15000 km/rok je naprosto v poho. Mnohem důležitější je hlídání hladiny.
Dnešní oleje jsou na mnohem vyšší úrovni, než v době vzniku auta, takže s mazáním není problém, pokud je oleje dostatek.
Interval 15000 km/rok je naprosto v poho. Mnohem důležitější je hlídání hladiny.
Dnešní oleje jsou na mnohem vyšší úrovni, než v době vzniku auta, takže s mazáním není problém, pokud je oleje dostatek.
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Mirda má z Anglie biblu o MG ZR,tak tam. Jak se k němu dostanu ofotím a sem vložím. Osobně měním tak po 7-8 měsících.Ahojky
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Menit casteji nez po roce hadam neuskodi, ale je to s dnesnima olejema absolutne neopodstatnene.
Pri malem najezdu, 10-12tisic je rocni interval pomerne dost opatrny a setrny. 6 mesicu je uplna blbost.
Pri malem najezdu, 10-12tisic je rocni interval pomerne dost opatrny a setrny. 6 mesicu je uplna blbost.
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Tak prý se to píše Haynesovi.... ale přesně tak. Možná to tak kdysi měli nastavené kvůli tomu, že beztak lidi běžně ani hladinu oleje nezkontrolovali, tak na ně udělali bububu s výměnou oleje
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Oleje "moderní" nepřeceňujte, naopak buďte ve střehu. Najít slušnou 10W40 je čím dál těžší . U API SM nastoupily ekologické náhrady aditiv, které se rozhodně nevyrovnaly původním.Až API SN je kvalitativně srovnatelné s API SL...
MG/R v manuálech připouští pro úsporu paliva použití oleje ACEA A1/A5, ale zakazuje toto u verze VVC !
Také se vyhnout, jakmile je tam označení C1, C2......
MG/R v manuálech připouští pro úsporu paliva použití oleje ACEA A1/A5, ale zakazuje toto u verze VVC !
Také se vyhnout, jakmile je tam označení C1, C2......
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Takže toto je na VVC ok? - https://www.millersoils.cz/ee-semi-synt ... 0w40?c=223
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Podle uvedenách parametrů je to slušné, dobré TBN, přijatelná HTHS viskozita. Nikde není C specifikace ACEA, takže taky dobré.
Osobně nejsem nadšenec do kouzelných nanotechnogií...., ale jinak proti oleji nic není.
Osobně nejsem nadšenec do kouzelných nanotechnogií...., ale jinak proti oleji nic není.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: ZR 160 - LE MANS GREEN
Supr, díky