Vygoogli si, jestli to relé je opravdu to, které řeší imo.... hodí se vyměnit pro jistotu všechna relátka, ale klidně za Pektron, bo to stejně to auto přežije

Jinak je to samozřejmě pájený nějakým bezolovnatým svinstvem a dirky jsou těsné, takže to chce odsávací pájku ideálně. Ruční odsavačkou je to marnost. Nejprve ty spoje nakrmit olovnatým cínem, ať se sníží bod tání. Ideální je použít Chip Quik nízko teplotní hliníkovou pájku, ale to kdyby byl kamarád fanšmejkr a měl to

Jinak se hodí proměřit a vyčistit spínací kontakt na dveřích kufru, pokud bude kapota ok. Nakonec pak blbne spínač v šoférově servozámku. Pokud je problém tam, tak se to projevuje tím, že nefunguje vnitřní zamykací knoflík na dveřích. Ale nevím, jestli to tak je i na mkII.