Zdravím, zakládám téma o mém ZR, abych nemusel zakládat pořád nové témata
Pro začátek, jedná se MG ZR 160 mk2, dovoz Francie, aktuálně najeto 195tkm.
S autem mám ještě dost plánu jako je například Powerflexy na zadní náprava, protože aktuální jsou K.O a už na nich roste mech

. Dále vyvaření zadních lemů, a kosmetické upravy..
Momentálně mám problém že mi ZR zlobí, při nízkých otáčkach kolem 2-3k vynechává a střílí do výfuku, je prasklý výfuk na středovém tlumiči hned za rezonátorem a možná ještě na pár místech, takže střílení připisuji tomu že motor má bud chudou nebo bohatou směs protože lamby špatně vyhodnotí směs když je prasklý výfuk. Ale to cukání nevím k čemu připsat nebo možná vím, cca před půl rokem jsem dával 2x nové NGK cívky a svíčky denso iridium, akorát kábly zůstaly staré. Když jsem sundal filtrbox a podíval se do klapky tak byl lehce vydřené drážky na spodku klapky (foto
![Obrázek]()
dodám) takže zřejmě nedovírá klapka. Taky mi někdy drží větší volnoběh kolem 1100 otáček i při zahřátém motoru ( většinou stačí prudce zmáčknout plyn a pustit a otáčky spadnou kolem 800 otáček) takže zřejmě klapa nedovírá správně. Pří seřízeni potencioemtru ( 5x promáčknout plyn při zapnutém zapalování) mi přišlo, že cukání zmizlo. Je tam klapa z rover 220 turbo a nevím jaký průměr má ale tady vzniká otázka ? Je k něčemu větší klapa když jsou na autě nerez svody a mám v plánu koupit FSE s manometrem a navýšit tlak na 3,3 baru nebo bude lepší sehnat origo klapu ?? Někdy se mi rožne kontrolka motoru a třeba za 2-3 dny zase zhasne. Byl jsem u Lenhama a vyskakovala chyba P0170. Po výplatě objednám středový díl a vyrobím nové přiruby na výfuk a uvidím jak Zrko bude šlapat, Možná se ještě pustím do přetěsnění sání... Snad jsem se dost rozepsal a na něco nezapomněl

Taky přikládám foto aktuálního stavu ZR
