Ty myslíš to, že je potřeba tam ten plastový práh mít zpět pak nalepený, ne? Což tak v orginiálu je a bez toho tam pak dobře nedrží jen tak sám o sobě. Určitě, až ty plechy pořešíš a poléčíš, tak ten plast má v ploše, kde má dosednout nahoře na karoserii plošku, do které patří nalepit silná oboustranná lepící páska. Já jsem posledně použil jakousi šedou tlustou pásku od 3M a chytlo se to parádně (přes noc jsem to nechal něčím zapřené, aby to na sebe opravdu sedlo). Musím pohledat co to bylo zač... možná to někde v mém vláknu o ZRu je zapsané. Vůči dolnímu lemu ten plast pak je chycený v originálu takovými plechovými klipy se zpětnými háčky. Nevím, jestli něco takového jde sehnat ideálně v nerezi, protože ty bývají rozpadlé na prach. Je ještě fajn před finálním nalepením si s tím pohrát a horkovzduškou ten plast trošku přitvarovat, protože pokud byl na autě nějakou dobu nenalepený, tak bude prověšený.
Tak, klipy jsem našel, dají se koupit zde
https://rimmerbros.com/Item--i-DDQ000050
Jinak dáreček za registraci zde vkládám i rozkres s čísly dílů
Spojkové ložisko bejvá urachtané po puštění spojky a na volnoběh, ale to vydrží takto rachtat roky

Pokud někdo přijde na to, které ložisko koupit, aby po chyvilce naezačalo rachtat, tak sem s tím
Tu zadní rozpěru nám prosím vyfoť, jestli je to ta z UK od Black Design.
Aditiva do oleje nevím no... nějaké nano-srajdy se asi dají zkusit, ale ten MillersOil už to v sobě má v podstatě rovnou.
Lehký setrvačník jsem nedávno koukal, že se dá pořídit za cca 7000,-, což je velmi přijatelná cena. Určitě doporučuji.
S úpravou jednotky seš na správném místě

Rozhodně si nenecha nabulíkovat nějakou tunerskou firmu, máme doporučení na nejlepšího možného dodavatele, ale leccos sami umíme
Ale prvně poléčit vše ostatní a pak je spousta věcí, kterými se dá na autě pomoct
