Ahoj Marku,
u VVC řídící jednotka teplotu oleje ví z čidla na VVC solenoidu, takže není potřeba mít další čidlo u filtru a tahat drát, ale jde to vyřešit přes OBD.
Budík teploty vody je spíš jen orientační. Chladící okruh má dvě čidla, jedno přesnější pro ECU a druhé pro budík. Nicméně to čidlo je dost nepřesné a jeho charakteristika je taková, že největší přesnost má kolem 100°C tak, aby kolem té hodnoty se nejpřesněji řešil nějaký "treshold" toho jestli je ručička ve dole, ve střední poloze a nahoře.... ostatní polohy jsou fakt jen symbolické. To, že ta ručička není přesně na čárce vůbec nic nevypovídá a je to "normální"

Opět, lepší teplotu sledovat přes ECU a OBD.
Takže to, že si chceš vsadit někam budík se určitě hodí a ideálně tam dát nějaký digitální multibudík, kam si dáš obě teploty. Dají se takové pořídit a myslím si, že ty, které píšou, že si přes OBD berou i teplotu oleje, by mohly vyčíst tu VVC teplotu oleje. Ale to chce zkusit. Já mám v plánu přes zimu si to vyrobit komplet vlastní, protože to, co se prodává na Aliexpresu a tak vůbec mi nesedí. Nepotřebuji tam mít možnost nastavovat kdejaké kraviny, nechci aby to mělo nějaký úchylný design. Chci tam jen zobrazení teploty oleje a vody
Umístění do šoférova ofuku jsem taky zvažoval (nemám rád a nepoužívám tyto ofuky), případně nahradit hodiny v kapličce, ale to už by bylo na oči daleko a malé. Pokud budeš mít model něčeho, co se vsadí do ofuku po vyjmutí mřížky (dá se to v poho bez poškození rozebrat), tak určitě budeme rádi za sdílení
