Stránka 1 z 1

MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Napsal: stř srp 04, 2010 22:05
od SpeedyDevil
Ahoj chtel bych se zeptat, mam moznost koupit tohodle krasavecka ktery ma najetych necelych 88tisic za neco kolem 80 tisic kc , chtel bych se zeptat na spolehlivost a cenu ND, doted sem se dival docela dost po Peugeot 206 1.4benzin , co se tyce spolehlivosti a ceny je to pro me idealni auto ale kdyz sem dnesak v bazaru videl tohodle krasavce tak stojim pred tezkym rozhodnutim, u peugeotu sou levny ND a je to docela slusny auto , ale tak nejak kdyz sem sedel v tom MG tak sem mel daleko prijemnejsi pocity nez v Peugeotu , diky za rady

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Napsal: čtv srp 05, 2010 4:58
od Tommi_82
S dílama zas tak vážnej problém není.

Jediná výrazná komplikace je těsnění pod hlavou, o tom je toho tady na fóru plno. Je to oprava nad kterou by ses u nějakýho renaulta(například) ani nepozastavil, cenově se to pohybuje mězi 6 a 10 tisíc kč, což jako jednorázovej výdaj někoho nemusí potěšit. Odchází to jednou za život auta, takže bych z toho vědu nedělal. Pokud to předchozí majitel třeba prodává kvůli tomu, tak věřím že to jako prvotní výdaj člověka vystraší.

Zkušenosti se zbytkem auta kromě motoru ti může popsat Ramses, nebo někdo kdo to má.

Já hlasuju pro MG. Pažouta ať si odveze někdo jinej...

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Napsal: čtv srp 05, 2010 9:32
od AnderN
Porovnáváš tady naprosto nesrovnatelné. Proti anglickému sportovci stavíš žabožroutský pekáč s prehistorickou technikou, akorát zabalenou v líbivém kabátku. Samozřejmě s výjimkou limitovaných verzí 206 S16 apod., ale ty taky stály nesrovnatelně víc. Nové ZR bylo víc jak dvakrát tak drahé auto, to se musí někde projevit. P206 vždycky bylo, je a bude tuctové auto za rozumnou cenu, které má uplatnění jako druhé do rodiny, na nákupy, pro manželky apod. Cílová skupina MG ZR je úplně jinde.

Tož tak ... 8) na druhou stranu Ramses má ZR160, ten je přece jen o něco ostřejší. Ale i ZR105 pojede určitě o světelný rok líp než ten frantík. Čekal jsi, že se na roverclubu dozvíš něco jiného? ;)

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Napsal: čtv srp 05, 2010 10:07
od SpeedyDevil
to Tommi : docela slusny vydaj,da se nejak jednoduse zjistit jestly je tesneni potreba vymenit ? nemel by jsi jeste nejake tipy na co se u tohoto auta divat?
to AnderN : no neco takoveho sem ocekaval, jenom mam docela strach jak je auto spolehlive, je mi 18, mam nasetrene nejake penize a nemuzu si dovolit do auta strcit po koupi hned dalsich 50 tisic , potrebuju auto ktere projde po koupi servisem kde se udelaji zakladni veci jako rozvody, vymeny filtru,oleje atd , a potom budu moct nejakou dobu jezdit bez problemu, MG me okamzite po tom co sem do nej sedl oslovilo, strasne me to tahlo si ho hned vzit ale nechci se ukvapit

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Napsal: čtv srp 05, 2010 10:36
od AnderN
Pročti si fórum týkající se modelů 200/25 a 400/45. Tam se těsnění pod hlavou řešilo už stokrát, protože si tím opravdu projde každý tento motor, typicky mezi 80 a 120 tis. km. Ve zkratce -- utíká voda do oleje (ztrácí se chladící kapalina, pod víčkem na doplňování oleje je vidět "kapučíno") nebo naopak olej do vody (v expanzní nádobce se usazuje mastný sajrajt. Výjimečně může být vidět zasviněný motor od oleje právě kolem těsnění pod hlavou. Bacha na přehřátí, tím se oprava může násobně prodražit.

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Napsal: čtv srp 05, 2010 14:38
od Tommi_82
Žádná 50 tisícová investice hned po koupi nehrozí, s tím jsem se snad nikdy nesetkal, to ani kdyby ti odešel celej motor a převodovka zaráz tak nebudeš mít takový náklady na výměnu za jiný použitý. To bys musel být uplně neznalej a koupit vrak.

AnderN to napsal uplně přesně, k tomu se nedá už nic dodat.

Vem si s sebou technika co rozumí autům, pokud možno MG/Roverům a seš v klidu. Já mám starší a nákladnější auto než ty a za dva roky jsem do oprav nevrazil snad ani 20 tisíc, takže když si pořádně vybereš tak se nemáš naprosto čeho bát.