Stránka 1 z 23
MG ZR alias ZeRo by Miskjo
Napsal: stř led 19, 2011 1:52
od Miskjo
.......na strane číslo 4 začína éra môjho života s MG ZR 105.......
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: stř led 19, 2011 9:40
od AnderN
Autobazar Záchod neznám (členové z Náchoda prominou), auto jsem neviděl, ale pár postřehů z inzerátu. MG ZR s motorem 1.4 má podle výkonu v koních označení ZR105, nikoliv ZR140. Auto má pošlapaný podlahový koberec (přinejmenším u řidiče), protože z něj někdo vybrakoval koberečky a bazarnické prase si tam nedalo ani lepenku. Informace o stavu a výměně jednotlivých částí psal někdo bílou barvou přímo na kryty v motorovém prostoru, místo do servisní knihy nebo na nějaký štítek.
Suma sumárum, to auto nemusí být zlé, ale bazarník nemá tušení, co prodává a na co sáhnul, to stihl nejspíš zmršit. Zachraňte ho někdo dřív, než bude pozdě

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: stř led 19, 2011 10:39
od Zakar
@Andern souhlas ! Jinak myslím pěkný kousek.Ale chce to pořádně prohlédnout.Jinak to bazarnické radio od vietnamců to je hnus !
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: stř led 19, 2011 10:45
od AnderN
Vyžádal bych v bazaru slevu za to rádio, které bych jim tam klidně nechal a pořešil to např. takto:
http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=18&t=4991
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: stř led 19, 2011 15:53
od Miskjo
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: stř led 19, 2011 16:28
od Trunda
Tenhle uz je pozink... s tim tesnenim je problem v tom, ze ve vyrobe se tam montovalo ne zrovna stastne tesneni a koliky, mensi problem je i s termostatem a je temer pravidlem, ze do 150000km se to projevi, takze pokud s tesnenim neni problem driv, urcite je moudre ho vymenit po 100000km... pokud toto ma najeto tolik, kolik pisou, tak to snad neni aktualni... ale zalezi na stavu a hodne zalezi na tom, jak bylo s autem zachazeno...
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: stř led 19, 2011 23:39
od borek007
je zde na prodej 1.8 VVC... tak proč 1.4? spotřeba je obdobná díky promněnému časováni u 1.8VVC...
http://www.sportovnivozy.cz/14813-mg-zr-160-vvc-teplice , dnes jsem snižil cenu.... zde na klubu nechám za 90tis možnost zařízení splátek...
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: čtv led 20, 2011 0:30
od Miskjo
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: čtv led 20, 2011 7:01
od Tommi_82
No to já bych bral asi to VVC, akortá první věc je že bych musel vybrakovat ty blbosti co tam zabíraj místo v kufru, ty by se navíc daly určitě zpeněžit. Auto s motorem VVC má totiž cenu a není to věc lehko dostupná, narozdíl od auta s motorem 1.4 16v.
O rozdílu ve svezení ani nemluvit.
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: čtv led 20, 2011 7:17
od Venda 620 SDI
Kdybych jel koukat ze slovenska, tak bych to okouknul v náchodě, pak zajel do teplic a můžeš se rozhodnout ne? Jet dálku jen kvuli jednomu autu se nemusí vyplatit, český bazary to je past vedle pasti...
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: čtv led 20, 2011 8:21
od Trunda

a co ti brani si zvelebit Borkovo ZRko treba do puvodniho stavu

To bys mel u nas vetsi obdiv jak u opacneho smeru ... i kdyz je fakt, ze Borek ma ZRko nezprzneny... opravdu ho musim pochvalit za decentnost a ucelnost jeho uprav... teda az na ten zabrany kufr

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: čtv led 20, 2011 9:23
od Petr.stefl
Taky se mi líbí

Není tam zas tolik úprav.Xenony se stejně vždycky hodí,tak jako folie na okna,že ti do auta ve městě nikdo nebude vidět.Jenom ta baterka Optima stojí 5000kč

ta ti tam vydrží ještě dalších 10let!!Vím o čem mluvím,já je totiž prodávám,ale mám i zkušenosti!!Je zcela bezúdržbová,takže na baterku zapomeň

A teď,když začínáš uvažovat jestli jít do silnějšího auta nebo ne,tak už je rozhodnuto

sice si třeba koupíš to 100koňový,budeš s ním tak měsíc jezdit,budeš si říkat,to je super jak to jede,mně to stačí,ale po chvíli Tě to určitě omrzí a budeš si jen říkat kurňa,že já si nekoupil to silnější

vím o čem mluvím

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: čtv led 20, 2011 12:28
od Miskjo
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: čtv led 20, 2011 12:35
od Trunda
No podvozek na ZRku je uz v zakladu tvrdy dost, ale nic ti nebrani tam dat mekci pruziny...
Co se tyka servisu 1.4 vs. VVC, rozdil je akorat v hlave, s kterou u VVC problemy (snad opet krom tesneni) nebyvaji... toho bych se opravdu nebal...
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Napsal: čtv led 20, 2011 12:45
od Tommi_82
Souhlas s Trundou, navíc když to auto překopeš na originál, a ty kvalitnější věci prodáš, tak na tom snad ještě i vyděláš.
Xenony jsou předpokládám HID, takže jejich odmontování je, předpokládám, práce tak na slabou hodinku. Opět ti zůstane v ruce něco co můžeš zpeněžit.
Jasně že auto může jezdit celej rok každej den, v čem spatřuješ problém?