Stránka 1 z 23

MG ZR alias ZeRo by Miskjo

Napsal: stř led 19, 2011 1:52
od Miskjo
.......na strane číslo 4 začína éra môjho života s MG ZR 105.......

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: stř led 19, 2011 9:40
od AnderN
Autobazar Záchod neznám (členové z Náchoda prominou), auto jsem neviděl, ale pár postřehů z inzerátu. MG ZR s motorem 1.4 má podle výkonu v koních označení ZR105, nikoliv ZR140. Auto má pošlapaný podlahový koberec (přinejmenším u řidiče), protože z něj někdo vybrakoval koberečky a bazarnické prase si tam nedalo ani lepenku. Informace o stavu a výměně jednotlivých částí psal někdo bílou barvou přímo na kryty v motorovém prostoru, místo do servisní knihy nebo na nějaký štítek.

Suma sumárum, to auto nemusí být zlé, ale bazarník nemá tušení, co prodává a na co sáhnul, to stihl nejspíš zmršit. Zachraňte ho někdo dřív, než bude pozdě :!:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: stř led 19, 2011 10:39
od Zakar
@Andern souhlas ! Jinak myslím pěkný kousek.Ale chce to pořádně prohlédnout.Jinak to bazarnické radio od vietnamců to je hnus !

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: stř led 19, 2011 10:45
od AnderN
Vyžádal bych v bazaru slevu za to rádio, které bych jim tam klidně nechal a pořešil to např. takto:

http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=18&t=4991

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: stř led 19, 2011 15:53
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: stř led 19, 2011 16:28
od Trunda
Tenhle uz je pozink... s tim tesnenim je problem v tom, ze ve vyrobe se tam montovalo ne zrovna stastne tesneni a koliky, mensi problem je i s termostatem a je temer pravidlem, ze do 150000km se to projevi, takze pokud s tesnenim neni problem driv, urcite je moudre ho vymenit po 100000km... pokud toto ma najeto tolik, kolik pisou, tak to snad neni aktualni... ale zalezi na stavu a hodne zalezi na tom, jak bylo s autem zachazeno...

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: stř led 19, 2011 23:39
od borek007
je zde na prodej 1.8 VVC... tak proč 1.4? spotřeba je obdobná díky promněnému časováni u 1.8VVC...
http://www.sportovnivozy.cz/14813-mg-zr-160-vvc-teplice , dnes jsem snižil cenu.... zde na klubu nechám za 90tis možnost zařízení splátek...

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 0:30
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 7:01
od Tommi_82
No to já bych bral asi to VVC, akortá první věc je že bych musel vybrakovat ty blbosti co tam zabíraj místo v kufru, ty by se navíc daly určitě zpeněžit. Auto s motorem VVC má totiž cenu a není to věc lehko dostupná, narozdíl od auta s motorem 1.4 16v.
O rozdílu ve svezení ani nemluvit.

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 7:17
od Venda 620 SDI
Kdybych jel koukat ze slovenska, tak bych to okouknul v náchodě, pak zajel do teplic a můžeš se rozhodnout ne? Jet dálku jen kvuli jednomu autu se nemusí vyplatit, český bazary to je past vedle pasti...

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 8:21
od Trunda
:-D a co ti brani si zvelebit Borkovo ZRko treba do puvodniho stavu ;-) To bys mel u nas vetsi obdiv jak u opacneho smeru ... i kdyz je fakt, ze Borek ma ZRko nezprzneny... opravdu ho musim pochvalit za decentnost a ucelnost jeho uprav... teda az na ten zabrany kufr ;-)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 9:23
od Petr.stefl
Taky se mi líbí met: Není tam zas tolik úprav.Xenony se stejně vždycky hodí,tak jako folie na okna,že ti do auta ve městě nikdo nebude vidět.Jenom ta baterka Optima stojí 5000kč :-D ta ti tam vydrží ještě dalších 10let!!Vím o čem mluvím,já je totiž prodávám,ale mám i zkušenosti!!Je zcela bezúdržbová,takže na baterku zapomeň :)
A teď,když začínáš uvažovat jestli jít do silnějšího auta nebo ne,tak už je rozhodnuto :lol: sice si třeba koupíš to 100koňový,budeš s ním tak měsíc jezdit,budeš si říkat,to je super jak to jede,mně to stačí,ale po chvíli Tě to určitě omrzí a budeš si jen říkat kurňa,že já si nekoupil to silnější :lol: vím o čem mluvím :lol:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 12:28
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 12:35
od Trunda
No podvozek na ZRku je uz v zakladu tvrdy dost, ale nic ti nebrani tam dat mekci pruziny...
Co se tyka servisu 1.4 vs. VVC, rozdil je akorat v hlave, s kterou u VVC problemy (snad opet krom tesneni) nebyvaji... toho bych se opravdu nebal...

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 12:45
od Tommi_82
Souhlas s Trundou, navíc když to auto překopeš na originál, a ty kvalitnější věci prodáš, tak na tom snad ještě i vyděláš.

Xenony jsou předpokládám HID, takže jejich odmontování je, předpokládám, práce tak na slabou hodinku. Opět ti zůstane v ruce něco co můžeš zpeněžit.

Jasně že auto může jezdit celej rok každej den, v čem spatřuješ problém?