Stránka 1 z 1

ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: pon kvě 19, 2014 21:59
od Miras
Hele, decka... Jak to napsat... ZR je prijemne ostre a da se s nim uzit dost...
Ale jsou na svete i motokarovejsi motokary... Takze se uvidime nekde s Modrakem...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: úte kvě 20, 2014 5:03
od Trunda
Ty jo.... Tak jako gratulace :-)
Ackoli nevim jestli "obycejny" Sko je uplne vhodny nastroj na okruh. To auto budes muset hodne poladit, nez s tim budes na okruhu trosku konkurence schopny (v Mejte mi to nandaly o trosku tusim jen dva, ale v te nejnadupanejsi verzi). Tim ti ale rozhodne nechci kazit radost, navic vim, ze ty to auto jen tak nenechas ;-)
Mimochodem jake jsou parametry?

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: úte kvě 20, 2014 11:50
od Miras
No ja ti musim taky gratulovat k novemu kousku!!! :-D

'S' jezdi vazne jak motokara. V limitu to samozrejme jde do smyku, ale limit je o dost dale nez s jinymi auty. Navic ty okruhy jako Pisek a Myto jsou spis velke motokarove drahy, takze by se to melo chytat :)

O Myte jsem zatim nepremyslel protoze je to vsechno docela cerstve, tak bych nerad hned pridaval sramy. Navic tam je stale stary olej atd. Zatim nemame CZ znacky...
Planoval jsem tak pristi sezonu... Ale hrajes na tu spravnou notu a jestli budes takhle dal provokovat, tak tam jedu :D Ty s tim pocitas?
Ja si prave myslim, ze i obyc 'S' musi byt nejmene tak o 5 sec rychlejsi :)

Parametry jsou dost podobne jako ZR (coz je jeden z duvodu proc jsem nekoupil S-ko uz drive). Je to papirove o 10kW silnejsi, ale zase to vazi o 80 kg vice. Na druhou stranu kroutak je vysoky ve vsech otackach diky turbu. Jsem sam zvedav, jak to pujde. Je to cele takove hezky tuzsi a sladene.

Vylepsovani zatim nebude. Po zkusenostech si myslim, ze dulezite je 1) ruce (napr. Tomas Ubl minuly rok v Pisku s R200 a 140 konmi); 2) pneu (Federali pasuji) a pak az vsechno ostatni.

Ohledne ladeni - Mini nahradi ZR i pritelkyne Octaviana. Ja dostal sluzebni auto a tak jsme meli 3 auta ve dvou lidech. Pritelkyne nechtela prodat Octaviana a jezdit v MG a ja prece taky nemuzu jezdit v hopacim koniku Octavii I z 2000 - to da rozum... :-D No ale to je dalsi duvod proc se nebude extra tunit...

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: úte kvě 20, 2014 12:37
od Karel825
Tak gratuluji k novému vozidlu a podle parametrů to nevypadá vůbec marně :arrow: Díky kompresoru
http://www.cars-data.com/en/mini-cooper ... pecs/25969
Pokud to má odpovídající podvozek tak to bude hodně slušné svezení mir:

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: úte kvě 20, 2014 13:30
od Miras
Ono je od roku 2006/7 dalsi generace a ta ma turbo :)
Mozna to nema bleskove reakce (napr. oproti ZR s mechanickou klapkou), ale za moment to tlaci poradne...

http://www.rsportscars.com/mini/2007-mini-cooper-s/

Ale zase spotreba je paradni... Coz neni na prvnim miste, ze... Ale neni treba resit vubec LPG nebo E85.
Ty kompresorove meli natlakovane sani stale - dobra pruznost, ale taky berou klidne 9L pri jezdeni mimo mesto. Tohle pri ceste z Nemecka po okrskach ukazovalo jako prumernou spotrebu pri 90km/h - 5,3L/100km (fotka je mazla protoze jsem u toho ridil no). Na CZ dalnici potom 6,5L/100 km 8)

Obrázek

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: úte kvě 20, 2014 16:26
od Trunda
Viz. http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... y_2013.pdf .... rychlejší jak já byl jen jeden S (Kavan)... jinak jen JCW, které je přeci jen už fakt někde jinde ;-)
Jo ta spotřeba je sprostá :-D Já měl na dálnici na displayi skoro dvojnásobek :-D
MRD letos bohužel nepojedu :-( Podobně jako ty, koupě nového auta trošku změnila priority, resp. z finančního hlediska je letos zábava typu MRDu nepřípustná a navíc nemám auto ve stavu, ve kterém bych ho měl mít. Mrzí mě to, ale tohle bohužel není o chtění :-(

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: úte kvě 20, 2014 17:23
od J0hny
A jééééje ňůminíkář!!! :lol:
Nééé gratuluju a už se na tebe těším met:

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: úte kvě 20, 2014 21:34
od JK Mini
Gratuluju,S-ko je jediný New,který by mě zajímalo.Kdysi jsem si na chvilku půjčil známýho S,ale ještě starej model s kompresorem a to mělo správný maggi. msm:

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: úte kvě 20, 2014 21:40
od Trunda
No říká se, že s kompresorem je to lepčejší... a snad i spolehlivější... je ale fakt, že s kompresorem to úsporně jezdit nemůže.
No, mi se New Mini (až na to úplně poslední) líbí, ale jak tu kdysi psal Johny, je to nacpaný elektronikou tak, že když se tam něco potento, tak se z toho člověk taky potento... bez diagnostiky asi ani prd.

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: stř kvě 21, 2014 5:57
od Karel825
Verze s turbem má již přímý vstřik paliva, což je hlavní předpoklad ke snížení spotřeby 8)
Ať žije TSI :lol:

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: stř kvě 21, 2014 7:59
od J0hny
Takže to je prakticky úplně jinej motor, a neni to jen o kompresoru nebo turbu :)
Někdy bych se v tom chtěl svést, každej tvrdí jaká je to motokára, ale když to řídí někdo zasvěcenejší, tak říká, že se s tím nedá jezdit, elektrickej asistent prej vládne volantu :?
a je to bmw

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: stř kvě 21, 2014 8:27
od Miras
Se stavim v Beroune. Mame chatku v Druzci, coz je celkem kousek :)
Nekdy o vikendu nebo vecer by to slo. Zajima mne tvuj nazor a porovnani s tvymi turbo karami.

Motory jsou uplne jine, to jo. Verze, ktera mohla byt vybavena kompresorem, byla delana BMW s Chryslerem a vyrabena nekde v Chile a ted ta, ktera muze mit turbo je delana s Peugeotem a objevuje se ve vsech jejich autech. Nevim, jestli je to dobre nebo spatne, ale 100% to dela BMW kvuli snizeni nakladu. Kroutak to ma a spotrebu luxusni. Nebudu s tim vyrazet hned plny kotel na dalnici kdyz je to studene a kdyz prijedu dom, tak to hned po plnem kotly nechcipnu a ocekavam, ze to chvili vydrzi...

Jinak ja taky cetl, ze NEW MINI II (co mam ja) je horsi nez NEW MINI I (co muze mit kompresor). Ale nez jsem koupil MG a pak jeste jednou pred 2 lety jsem si projizdel v bazarech Cooper S s kompresorem a moc mne to nepresvedcilo. Ted jsem mel pujcene tohle II a je to cele lepe udelane (interier drzi lepe, vnitrni madla jsou lepe udelana atd) a diky elektronice je tam palubni pocitac a nektere veci si muzes nastavit sam. Ma to moznost mit HILL HOLDER atd. Nejsou to 'sportovni' veci, ale takove kazdodenni a bude s tim jezdit i pritelkyne, tak se ji to lepe hodi.
Ma to vypinatelnou stabilizaci.

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: stř kvě 21, 2014 8:31
od J0hny
Tak to já ani nevím, že existuje jednička a dvojka ml:
Projedem to, to je jasný :D
Momentálně to vypadá že budu do konce tejdne doma ;)

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: stř kvě 21, 2014 8:36
od Miras
Trunda píše:Viz. http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... y_2013.pdf .... rychlejší jak já byl jen jeden S (Kavan)... jinak jen JCW, které je přeci jen už fakt někde jinde ;-)
No jo, no jo... Tezko rict. Kdyz kouknes na 2012, tak jsou tam 2 Cooper S s casem podobnym jako JOhny :)
http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... sledky.pdf

Bude to jeste napinave... :D
S MRD jsem zatim moc nepocital, protoze je fakt jeste moc nove (u nas doma, jinak 7 let neni nove, ze), jeste nemam znacky a navic ten samy den vecer mame jeste pivo akci... Ale, abysme rozptylili pochybnosti, tak snad budu muset jet :-D
Snad pojede JOhny aspon a ostatni...

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Napsal: stř kvě 21, 2014 9:31
od J0hny
Já jedu, kdyby nejelo ZS, mám náhradní káru :D
A ty pojedeš taky, tam nesmíš chybět! Ikdybys měl ject se ZR :wink:
Jinak k oněm dvěma NewMini, co si pamatuju byly to celkem slušně upravený a nakoňovaný káry, takže konkurence schopný to určitě bude 8)