Stránka 1 z 1

čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: pon črc 28, 2014 15:47
od martincalounik
Zdravim vás, již několik let vlastnim classic mini, po dlouhých přestavbách a předělávkách mini dopadlo jako je na fotkách, a tak sem se rozhodl si pořídit dalšího angličáka a tak jsem koupil MG ZR 160, z auta sem nadšenej ale nyní bych potřeboval od vás menší radu či připomínku. Auto jsem koupil před 3mi měsíci bylo levým bokem ve svodidlech, nyní po těch třech měsících začalo pár problému které bych s vámi rád prodiskutoval: začalo mi hlučet levé přední kolo (ta strana která byla trefená) když jedu na neutrál tak začne kolo hrozně vrzat s otáčkami, když zařadím rychlost bez plynu tak tvuk je o trochu jiný ale stále to hrozně skřípe a vrže, jakmile přidám plyn a jedu pod plynem tak po zvuku ani stopa ale hned jak vyřadim či dám nohu z plynu tak to vrže..( může to být klob?) další věc je když jedu plný rejd pomalu například na parkovišti tak jak kdyby levé kolo ujíždělo a takže sou slišet gumy jak se rolujou ( může to být čep řízení? ten je nějakej spatnej na tý levý straně) a ještě když auto dýl stojí a začnu vycouvávat tak najendou slyšim tak dvě kovové rány někde jakoby pod pedálama.. když už se rozjedu tak nic.. když sem na auto koukal tak mi přišlo že je ta tyč od stabilizátoru k nápravě nějká vykloktaná v tý gumě.. děkuji za případné rady či jestli by neebyl někdo v Praze či okolí nějakým způsobem ochotný pomoci

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: pon črc 28, 2014 15:50
od martincalounik
Když by se chtěl někdo ještě víc podívat na můj projekt MINI tak tady je :
http://classic.minicooperklub.cz/viewto ... 060b6d8214

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: pon črc 28, 2014 16:26
od Trunda
Vítej ;-)
Jestli auto prošlo havárií, tak asi nemá moc smysl spekulovat bude lepší s tím zajet někde na geometrii, kde jednak zkontrolují čepy a hlavně zjistí co je špatně celkově na přední nápravě.
V podstatě jsem jedno z aut měl trefené podobně na pravou přední nápravu a tak i z vlastní zkušeností vím, že špatně může být:
Vnitřní kloub na poloose, homokineťák taktéž, může být ohnutá těhlice nebo tlumič, podélná tyč od spodního ramene, volný silentblok na spodním rameni... pak samozřejmě uložení stabilizátoru a vyžvejkané kosti. Takto na dálku to fakt těžko analyzovat...
Jsou tam neoriginální kola.... jaké ET a rozměr pneu? Správně je ET45 205/45/17" ...
Jinak za většinu lidí tu můžu říci, že máme nejraději, když je auto udržováno (nebo uvedeno) do originálního stavu, protože takové auto je stejně nejkrásnější a hlavně má mnohem větší potenciál se do budoucna stát hodnotným kusem (investicí). Říkám to proto, že mi osobně je trošku ouzko, když vidím, jak se na Tvém kousku předchozí majitel vyřádil...
Přeji tedy brzké uzdravení a trpělivost s údržbou jinak skvělého výjimečného auta ;-)

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: pon črc 28, 2014 19:53
od KDB
Já bych to naopak viděl tak, že teď alespoň prostor pro vlastní invenci :mrgreen:
Taky mám rád původní stav, ale ocením invenci a provedení...a navíc o to vzácnější budou ty naše originály :mrgreen:

Zkontroluj i ložisko kola. Možná by nebylo od věci, kdyby se na to podíval mechanik - asi by rychlej došel k příčině.

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: úte črc 29, 2014 6:26
od Jenda
Ahoj, Tvůj projekt na Miníku sleduju už dost dlouho na stránkách, sic zastávám původní stav, ale tohle je docela mazec, spolu s tím, cos na tom udělal vlastníma rukama....
Ať Ti MG slouží dobře a závady vychytáš co nejdříve. Jak Mini tak i ZRko, má něco do sebe :)

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: stř črc 30, 2014 13:54
od lenham3
Pokud ti to klepe pri pohybu volantu tak vymen tycky na rizeni a mas po problemu :wink:

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: stř črc 30, 2014 14:50
od JK Mini
Udělej si za mnou vejlet do Plzně a já ti to v práci rozhejbu na třasadlech.To chce bejt pod autem a rozhejbat to.Vrzat může čep,nebo je něco přihnutýho(štít brzd).Stabík tluče hlavně při přejezdu nerovností.Ale nebudu ti kecat tady od klávesnice.Prostě se stav a já na to kouknu.Popřípadě bych se rád svezl se ZR. msm:

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: čtv srp 07, 2014 19:36
od Trunda
Stilgu, pokračuj zde viewtopic.php?f=12&t=8725

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: sob lis 01, 2014 9:10
od martincalounik
tak problémy s vrzánim jsem vyřešil, byl jeden špatnej čep řízení a špatnej špalek u stabilizátoru, ale mám tu ještě dvě otázky který mi nastali..
1. odešla mi přední lambda sonda.. píše diagnostika a někdy se mi na volnoběh začne auto dusit.. tak sem se chtěl zeptat jestli je totžná s rover 25 tato sonda ? nebo jestli někdo nemáte na prodej přední lambdu?
2. jel jsem a na jednou mi auto zhaslo a už jsem nenastartoval a na diagnostice mi to napsalo chybu na relé palivového čerpadla kde mohu sehnat nové relé? je opět stejné s jinym autem nebo pouze pro zr? a kde ho ještě najdu v autě? :D

a ať sem nedávám jen svý problémy tak přikládám sem příklad mé práce sedačky audi A4

děkuju moc za případné připomíny či odpovědi, Martin :)

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: sob lis 01, 2014 9:12
od martincalounik
větší foto

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: sob lis 01, 2014 9:49
od Trunda
Pěkná práce ;-)
Relé i lambda je stejná .... relé je #7 http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001109 podle označení bys ho měl i tu v poho koupit. Ale třeba bude stačit prostříknout kontaktolem.

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: sob lis 01, 2014 10:30
od martincalounik
děkuju moc za rychlou odpověď!! :)

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Napsal: ned lis 02, 2014 9:28
od Keksin
To vypadá velice pěkně. Klobouk dolů.