MG ZR 160 - klepání při natáčení kol
MG ZR 160 - klepání při natáčení kol
Pokud zjistis, co je to kovove klepnuti pri vyparkovavani tak dej vedet, resim neco stejneho / obdobneho na mem ZR160 a sam mam teda pozreni na tyc stabilizatoru pac ta guma je takova ozrana tak zda to nekde nemlati..
Mel jsem to ted pred tydnem dokonce v servisu (DS v Brne) s tim, ze mi tam v predku nebo kovove klepe tu a tam a nezjistili nic :/ Klepani pritom sem schopen reprodukovat trochu specicikym pohybm volantu na miste, pripadne se ozve pri vyjezdu ze zatacky a tak ruzne...
Jinak shodou okolnosti muj kus dostal kdysi, jeste patrne za puvodniho majitele ve Svycarsku, pred tim prazakem od keryho jsem to koupil, taky drbu na levou stranu predku.
Mel jsem to ted pred tydnem dokonce v servisu (DS v Brne) s tim, ze mi tam v predku nebo kovove klepe tu a tam a nezjistili nic :/ Klepani pritom sem schopen reprodukovat trochu specicikym pohybm volantu na miste, pripadne se ozve pri vyjezdu ze zatacky a tak ruzne...
Jinak shodou okolnosti muj kus dostal kdysi, jeste patrne za puvodniho majitele ve Svycarsku, pred tim prazakem od keryho jsem to koupil, taky drbu na levou stranu predku.
Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)
@Lenham: no, ale nemelo by to na axialnich tahlech byt poznat, ze sou na vymenu?
Ono to klepnulo nedavno i pomalu pri kazdym rozjezdu a nerozvnosti... volake cudne.
@JKmini: do Plzne drobet z ruky, ale v principu proc ne, stejne tam mame v planu s kamaradem za chvili jet.. uvidim. Kazdopadne dik
Ono to klepnulo nedavno i pomalu pri kazdym rozjezdu a nerozvnosti... volake cudne.
@JKmini: do Plzne drobet z ruky, ale v principu proc ne, stejne tam mame v planu s kamaradem za chvili jet.. uvidim. Kazdopadne dik
Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)
Tak jsem lezel pod autem a opravdu to vypada na tahla rizeni jak rikal Lenham, ten zvuk je blbe lokalizuje, pac to vsechno trochu rozonuje a je to takove ostre klepnuti ale zda se ze vychazi z manzety na rizeni, tam jak je zacatek tahla a ten kulovy kloub, tak ze by to krupalo v nem?
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)
Dělám v servisu na Praze 4, pokud chceš, můžeš tam zajet, já tam teď 14dní nebudu, ale i tak tam je schopnej mechanik 

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)
Koukam tu nemam nastavene mesto... Brno bohuzel. Nebo teda bohudik 
Nic, bud a nebo, ve ctvrtek mi v DS v Brne vymeni tahla (a kdyz uz se to bude delat tak i cepy, kery sou sice podle vseho v pohode, ale stejne to bude muset na geometrii, tak nez delat jedno a za 2 roky druhy, tak to vymenime sakum prdum) a budu se modlit ze to bylo tohle a ze to neni hreben.
Tycky k stabilizatoru ani nic z napravy by to byt opravdu nemelo, to kontrolovali posledne.
Uvidim v patek a dam vedet.

Nic, bud a nebo, ve ctvrtek mi v DS v Brne vymeni tahla (a kdyz uz se to bude delat tak i cepy, kery sou sice podle vseho v pohode, ale stejne to bude muset na geometrii, tak nez delat jedno a za 2 roky druhy, tak to vymenime sakum prdum) a budu se modlit ze to bylo tohle a ze to neni hreben.
Tycky k stabilizatoru ani nic z napravy by to byt opravdu nemelo, to kontrolovali posledne.
Uvidim v patek a dam vedet.
Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)
Tak mi volali ze servisu, ze to klepani jde primo z hrebenu rizeni :/
Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)
No tak to je hodně neveselé, protože sehnat skříň řízení na levostranné ZRo je skoro nemožné, pokud nechceš novou/repasovanou z UK.... mimochodem, chystám se tu tyto tvé příspěvky přesunout jinam, protože tu parazituješ na cizím tématu 

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)
Jo sorac, nejak se to zvrtlo a derailuju puvodni thread. Pokud t tohle forum umoznuje presunout, budu rad, jinak to klidne muzem smazat a ja jen zkopiruju ty sovje blaboly do novyho vlakna 
No koukal jsem po ruznych forech a mam jiste pochyby o tom, ze je skrin rizeni u ZR nejak zasadne jina nez na r25. Tu a tam nekdo zahlasi, ze ma ZR ostrejsi rizeni, ale prijde mi to jako urban legend.
ZR ma vetsi radius otaceni, nez bezna auta nebo r25. R25 ma klasicky 3 otacky volantu od uvrate k uvrati, ZR patrne o neco malo min (cetl jsem 2,8 ). Je to udajne kvuli tomu aby ty 17ky nedrhnuly, takze jsou tam zarazky ktere krapet zkratili rozsah otaceni kol (z cehoz plyne ten vetsi polomor otaceni, kterym ZR opravdu ma, aspon co muzu soudit, otaceni na parkaci je orpavdu trochu na dyl). Tak kde je to ostrejsi rizeni? Progresivni to asi nebude, a pokud ma sice mensi rozsah otaceni volantem (a navic pokud, tak opravdu nepatrne mensi, klasicky jeden a pul tam skoro je), ale chronologicky mensi rozsah nataceni kol, tak mi prijde ze ten prevod je stejny.
I rimmerbros maji steering racky vicemene dohromady pro 25/zr/streetwise... v cem se doopravdy lidi jsem jednoznacne nikde nenasel... (ale lisit by se meli, i pokud je spravna vyse zminena teorie, pokud je tam orpavduy jiny prevod.. coz mi teda nedava smysl jak, tak tim hur)
Zkousim ted dohledat nejaky part numbery...

No koukal jsem po ruznych forech a mam jiste pochyby o tom, ze je skrin rizeni u ZR nejak zasadne jina nez na r25. Tu a tam nekdo zahlasi, ze ma ZR ostrejsi rizeni, ale prijde mi to jako urban legend.
ZR ma vetsi radius otaceni, nez bezna auta nebo r25. R25 ma klasicky 3 otacky volantu od uvrate k uvrati, ZR patrne o neco malo min (cetl jsem 2,8 ). Je to udajne kvuli tomu aby ty 17ky nedrhnuly, takze jsou tam zarazky ktere krapet zkratili rozsah otaceni kol (z cehoz plyne ten vetsi polomor otaceni, kterym ZR opravdu ma, aspon co muzu soudit, otaceni na parkaci je orpavdu trochu na dyl). Tak kde je to ostrejsi rizeni? Progresivni to asi nebude, a pokud ma sice mensi rozsah otaceni volantem (a navic pokud, tak opravdu nepatrne mensi, klasicky jeden a pul tam skoro je), ale chronologicky mensi rozsah nataceni kol, tak mi prijde ze ten prevod je stejny.
I rimmerbros maji steering racky vicemene dohromady pro 25/zr/streetwise... v cem se doopravdy lidi jsem jednoznacne nikde nenasel... (ale lisit by se meli, i pokud je spravna vyse zminena teorie, pokud je tam orpavduy jiny prevod.. coz mi teda nedava smysl jak, tak tim hur)
Zkousim ted dohledat nejaky part numbery...
Re: MG ZR 160 - klepání při natáčení kol
No strmost řízení na ZR je téma, které jsem tu kdysi rozjel, ale nikdo nechtěl spolupracovat.... potřeba je to, aby někdo změřil úhel volantu a počet otáček do rejdu a změřil úhel natočení kol v rejdu. Z toho se pak dá vypočítat strmost řízení. Pokud by to bylo fakt jedno, tak tam šoupneš skříň z pětadvácy a holt si budeš dávat pozor na rejd... já to tak v podstatě mám na Kupéčku a kola mi drhly na 17" jen se zimníma, která měly běhoun fakt široký (no není 205 jako 205mm
)...

Re: MG ZR 160 - klepání při natáčení kol
Lezu ted po UK forech a troufl bych si rict, ze to tak asi fakt je. Ale konkretnich dukazu je poskromnu, hodne lidi pise svoje dojmy...
Tadyk do treba resi mimo jine:
http://www.themgzr.co.uk/vb/12-general- ... zr-16.html
"three; my mates dad owns 2 MG/Rover garages here in penarth and barry (hes also worked there since very young and knows everything you can imagin about mg/rover). ive just given him a quick call to see what the ****e is about. he's said they are both exaclty the same rack for the 200/25/zr just the zr has the bump stops to limmit the lock. he even thinks the part no.s are exactly the same so he'll get back to me on that once hes got time.
this is prob where the misconception of the shorter rack on the zed has come from, mg have said that its a smalled lock on the steering, everyone jumps on the band wagon that its a short ratio rack. its shorter as in the steering doesnt go as much on the zed because its bumped of so it dont."
A k tehle variante se ted na zaklade toho co (ne)vim klonim i ja.
Zmerit uhly klidne muzu, a pocet otacek na mym ZR160 je vcelku standartni jeden a pul na kazdou stranu, s tim, ze teda ta posledni pul opravdu asi neni cela (Takze to neni 3 otacky) ale o kousek kratsi, takze ty 2.8-2.7 by to byt mohly.. az budu mit auto zpet, (ted je v servisu, meli jeste volat ohledne hrebenu, ale asi az zitra... a nejspis tak rychle ho stejne nesezenou, takze prez vikend) tak klidne vyfotim volant v uvrati at je to jasne.
Predni naprava (sirka) je u ZR a R25 identicka a ten vetsi polomer otaceni ZR je taky vcelku jasny fakt, takze z tohodle to vypada ze opravdu strmost je stejna, jenom se sedumnactkama bacha na raidy pri parkovani...
Jeste jsem teda na razil na to, ze jsou patrne minimalne 2 typy strinky, sirka apod stejna, lisi se poctem zubu vstupni osy. Takze to chce vzit ten spravnej.
Ted otazka, zda vyplaznout 10ku za novy / repas hreben, nebo vzit neco pouzitelneho pouziteho (to taky bude par tisic) a nebo koupit nejakou ZR a rozebrat na dily (stejne je budu driv nebo pozdeji potrebovat...)
Tadyk do treba resi mimo jine:
http://www.themgzr.co.uk/vb/12-general- ... zr-16.html
"three; my mates dad owns 2 MG/Rover garages here in penarth and barry (hes also worked there since very young and knows everything you can imagin about mg/rover). ive just given him a quick call to see what the ****e is about. he's said they are both exaclty the same rack for the 200/25/zr just the zr has the bump stops to limmit the lock. he even thinks the part no.s are exactly the same so he'll get back to me on that once hes got time.
this is prob where the misconception of the shorter rack on the zed has come from, mg have said that its a smalled lock on the steering, everyone jumps on the band wagon that its a short ratio rack. its shorter as in the steering doesnt go as much on the zed because its bumped of so it dont."
A k tehle variante se ted na zaklade toho co (ne)vim klonim i ja.
Zmerit uhly klidne muzu, a pocet otacek na mym ZR160 je vcelku standartni jeden a pul na kazdou stranu, s tim, ze teda ta posledni pul opravdu asi neni cela (Takze to neni 3 otacky) ale o kousek kratsi, takze ty 2.8-2.7 by to byt mohly.. az budu mit auto zpet, (ted je v servisu, meli jeste volat ohledne hrebenu, ale asi az zitra... a nejspis tak rychle ho stejne nesezenou, takze prez vikend) tak klidne vyfotim volant v uvrati at je to jasne.
Predni naprava (sirka) je u ZR a R25 identicka a ten vetsi polomer otaceni ZR je taky vcelku jasny fakt, takze z tohodle to vypada ze opravdu strmost je stejna, jenom se sedumnactkama bacha na raidy pri parkovani...
Jeste jsem teda na razil na to, ze jsou patrne minimalne 2 typy strinky, sirka apod stejna, lisi se poctem zubu vstupni osy. Takze to chce vzit ten spravnej.
Ted otazka, zda vyplaznout 10ku za novy / repas hreben, nebo vzit neco pouzitelneho pouziteho (to taky bude par tisic) a nebo koupit nejakou ZR a rozebrat na dily (stejne je budu driv nebo pozdeji potrebovat...)
Re: MG ZR 160 - klepání při natáčení kol
Jo a diky za split vlakna 

Re: MG ZR 160 - klepání při natáčení kol
Mám ZR i 25tku, zítra vám tedy změřím údaje do vašeho testu;)
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

Re: MG ZR 160 - klepání při natáčení kol
Super. Pokud se potvrdi ze je to stejne, tak mi spadne sutr ze srdce.
Re: MG ZR 160 - klepání při natáčení kol
A já budu mít aspoň o jednu naivní představu míň 
