Kity sání Pipercross vs. KN

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od se_ky » stř srp 05, 2015 12:52

Vzduchové filtry od KN znám, ale někteří doporučují spíše Pipercross a o tom jsem ještě neslyšel...co si myslíte vy?
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od Trunda » sob srp 08, 2015 7:49

Pipercross je oblíbená značka v UK a řekl bych že bude o stupínek kvalitnější... Nicméně u ZRa nemá smysl dávat nic jiného, než sportovní vložku do originálního sání, pokud nejde o celkovou úpravu sání i výfuku včetně rozumného přemapování...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od se_ky » sob srp 08, 2015 10:11

Trunda píše:Pipercross je oblíbená značka v UK a řekl bych že bude o stupínek kvalitnější... Nicméně u ZRa nemá smysl dávat nic jiného, než sportovní vložku do originálního sání, pokud nejde o celkovou úpravu sání i výfuku včetně rozumného přemapování...
Právě, že tady půjde o celkovou úpravu sání :-) A to i včetně ventilace a dokonce i chlazení plnícího vzduchu a tudíž i turbokompresor :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od Trunda » sob srp 08, 2015 12:05

Tady kde? :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od se_ky » sob srp 08, 2015 18:47

Trunda píše:Tady kde? :-)

Tady u mého "nového" červeného mazlíka :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od Trunda » sob srp 08, 2015 19:24

Tak to gratuluji ;-)
Velice odvážné ambice.... Ale asi bych spíš volil cestu s kompresorem... S VVC se to snese lépe.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od se_ky » ned srp 09, 2015 14:07

Trunda píše:Tak to gratuluji ;-)
Velice odvážné ambice.... Ale asi bych spíš volil cestu s kompresorem... S VVC se to snese lépe.
Tak úplně odvážné nejsou, ale spíš drahé :-D Jasný, myslel jsem kompresor ;-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od Trunda » pon srp 10, 2015 10:08

hangar111? .... tak mít peníze a nevědět co s něma, tak do toho jdu taky... ale asi bych si tak hrál na Elískovi, bo v ZRu ten potenciál tak nevynikne, pokud nenasypeš hromadu peněz i do podvozku a odlehčení auta... No a kdy nám poreferuješ o ZRu? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od se_ky » pon srp 10, 2015 20:11

Trunda píše:hangar111? .... tak mít peníze a nevědět co s něma, tak do toho jdu taky... ale asi bych si tak hrál na Elískovi, bo v ZRu ten potenciál tak nevynikne, pokud nenasypeš hromadu peněz i do podvozku a odlehčení auta... No a kdy nám poreferuješ o ZRu? ;-)
Tak zase si nemysli, že to bude všechno hned :-) Samozřejmě to bude postupné a také hodně rozmýšlím ;-) No, poreferuji až ve chvíli, kdy se s ním řádně sžiju, ale bude to brzy :-) Teprve si zvykám. Jj, hangar111 :-) Dobrá inspirace..
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od Trunda » pon srp 10, 2015 20:19

Tak první dojmy taky můžou být zajímavé... přesedl jsi z nějakého auta a tak by mě zajímal tvůj dojem z VVC ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od se_ky » stř srp 12, 2015 0:01

Zorka.jpg
Kráska moje :-)
Trunda píše:Tak první dojmy taky můžou být zajímavé... přesedl jsi z nějakého auta a tak by mě zajímal tvůj dojem z VVC ;-)

Tak dojmy z VVC jsou naprosto úžasné...samozřejmě jsem se do toho vozu hned zamiloval :-) Ten tah v celém rozsahu otáček je hodně znát a můžu si s tím lecos dovolit :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od Trunda » stř srp 12, 2015 8:58

:-) .... co klepotání VVC? Je to v nějaké rozumné míře?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od se_ky » stř srp 12, 2015 9:37

Trunda píše::-) .... co klepotání VVC? Je to v nějaké rozumné míře?

Při zvýšených otáčkách to není moc slyšet, navíc tohle má laděný výfuk takže to spíš dělá rámus samo o sobě, ale na volnoběh VVC slyšet je, ale není to nijak strašné, rozhodně to není to, co jsem slyšel u toho žlutého, děravého v bazaru :-)
Nejvíc se mi líbí, že když potřebuji někomu rychle "zmizet" z dohledu, stačí zařadit 4ku, sešlápnout a frnknu za pár vteřin :-D To mě nejvíc baví :-) Auto mimo to skvěle sedí a... líbí se ženským! :-D Tedy do té doby, než do toho sednou jelikož na jejich vkus je příliš "tvrdé" a moc to nepruží. Holt, není to kočárek, to je AUTO :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od wrabesek » čtv srp 13, 2015 7:58

Můžu se zeptat co myslíte "klepotáním VVC" ? Že bych si to poslechl u svýho :) A Seky jak říkáš tvrdý, tak mě to ani nepřijde :D Ale jezdim pomalu do děr no msm:
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Příspěvek od se_ky » čtv srp 13, 2015 9:05

wrabesek píše:Můžu se zeptat co myslíte "klepotáním VVC" ? Že bych si to poslechl u svýho :) A Seky jak říkáš tvrdý, tak mě to ani nepřijde :D Ale jezdim pomalu do děr no msm:
No, oproti motorům bez VVC je z motoru slyšet jemné "klapání". Je to dáno systémem excentrického otáčivého systému, který způsobuje o chlup větší hluk při otevírání ventilů. Jde jen o zvyk. Jak si na to člověk zvykne, tak už mu to ani nepřijde :-) Mě už to po víc jak týdnu taky přijde normální :-D
Nj, jenže já jezdil do teď úplně normálníma autama, ale tohle má prostě sportovní, tvrdý podvozek. Zase jde jen o zvyk :-) Navíc, trochu s tím "lítám", takže u mě to asi bude víc znát :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Odpovědět