Kity sání Pipercross vs. KN
Kity sání Pipercross vs. KN
Vzduchové filtry od KN znám, ale někteří doporučují spíše Pipercross a o tom jsem ještě neslyšel...co si myslíte vy?
Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Pipercross je oblíbená značka v UK a řekl bych že bude o stupínek kvalitnější... Nicméně u ZRa nemá smysl dávat nic jiného, než sportovní vložku do originálního sání, pokud nejde o celkovou úpravu sání i výfuku včetně rozumného přemapování...
Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Právě, že tady půjde o celkovou úpravu sáníTrunda píše:Pipercross je oblíbená značka v UK a řekl bych že bude o stupínek kvalitnější... Nicméně u ZRa nemá smysl dávat nic jiného, než sportovní vložku do originálního sání, pokud nejde o celkovou úpravu sání i výfuku včetně rozumného přemapování...


Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Tady kde? 

Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Trunda píše:Tady kde?
Tady u mého "nového" červeného mazlíka

Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Tak to gratuluji 
Velice odvážné ambice.... Ale asi bych spíš volil cestu s kompresorem... S VVC se to snese lépe.

Velice odvážné ambice.... Ale asi bych spíš volil cestu s kompresorem... S VVC se to snese lépe.
Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Tak úplně odvážné nejsou, ale spíš drahéTrunda píše:Tak to gratuluji
Velice odvážné ambice.... Ale asi bych spíš volil cestu s kompresorem... S VVC se to snese lépe.


Re: Kity sání Pipercross vs. KN
hangar111? .... tak mít peníze a nevědět co s něma, tak do toho jdu taky... ale asi bych si tak hrál na Elískovi, bo v ZRu ten potenciál tak nevynikne, pokud nenasypeš hromadu peněz i do podvozku a odlehčení auta... No a kdy nám poreferuješ o ZRu? 

Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Tak zase si nemysli, že to bude všechno hnedTrunda píše:hangar111? .... tak mít peníze a nevědět co s něma, tak do toho jdu taky... ale asi bych si tak hrál na Elískovi, bo v ZRu ten potenciál tak nevynikne, pokud nenasypeš hromadu peněz i do podvozku a odlehčení auta... No a kdy nám poreferuješ o ZRu?




Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Tak první dojmy taky můžou být zajímavé... přesedl jsi z nějakého auta a tak by mě zajímal tvůj dojem z VVC 

Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Trunda píše:Tak první dojmy taky můžou být zajímavé... přesedl jsi z nějakého auta a tak by mě zajímal tvůj dojem z VVC
Tak dojmy z VVC jsou naprosto úžasné...samozřejmě jsem se do toho vozu hned zamiloval


Re: Kity sání Pipercross vs. KN

Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Trunda píše:.... co klepotání VVC? Je to v nějaké rozumné míře?
Při zvýšených otáčkách to není moc slyšet, navíc tohle má laděný výfuk takže to spíš dělá rámus samo o sobě, ale na volnoběh VVC slyšet je, ale není to nijak strašné, rozhodně to není to, co jsem slyšel u toho žlutého, děravého v bazaru

Nejvíc se mi líbí, že když potřebuji někomu rychle "zmizet" z dohledu, stačí zařadit 4ku, sešlápnout a frnknu za pár vteřin




Re: Kity sání Pipercross vs. KN
Můžu se zeptat co myslíte "klepotáním VVC" ? Že bych si to poslechl u svýho
A Seky jak říkáš tvrdý, tak mě to ani nepřijde
Ale jezdim pomalu do děr no 



Re: Kity sání Pipercross vs. KN
No, oproti motorům bez VVC je z motoru slyšet jemné "klapání". Je to dáno systémem excentrického otáčivého systému, který způsobuje o chlup větší hluk při otevírání ventilů. Jde jen o zvyk. Jak si na to člověk zvykne, tak už mu to ani nepřijdewrabesek píše:Můžu se zeptat co myslíte "klepotáním VVC" ? Že bych si to poslechl u svýhoA Seky jak říkáš tvrdý, tak mě to ani nepřijde
Ale jezdim pomalu do děr no


Nj, jenže já jezdil do teď úplně normálníma autama, ale tohle má prostě sportovní, tvrdý podvozek. Zase jde jen o zvyk

