MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Četl jsem článek o tom,že právě to podržení destiček na rozžhavenym kotouči napálí obložení na plochu kotouče a nejde o místní ochlazení,ale vrstva,co se nalepí,pak kope.Takže kotouč může bejt ze sebelepší litiny,pak se soustruží spíš napálenina a ne srovnání brzdný plochy.Samozřejmě v dnešní době invaze čínskýho shitu se koupí i kotouče nevhodný pro náročnější provoz i pod renomovanou značkou.Kolega na pitomym Berlingu měnil 3X kotouče a dodnes neví,jak to vlastně bylo.Na ségry 106-ce zkusim ještě komplet repas brzdičů,protože jí to po delší jízdě taky začne lehce přibržďovat a kotouče kopou.Přitom vše za studena běhá a kapalina nová.Pos.. Francouzi....
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To je spíš druhá možnost házivosti kotouče, určitě můžou kopat kotouče, jak z tohohle důvodu tak kvůli větší házivosti. Smutný je, když koupíš něco o čem si myslíš, že je to buhvíjak kvalitní a ono to tak ve skutečnosti úplně není
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Máš pravdu spousta rádo by renomovaných firem, prodává asijský schit ve značkových krabičkách. Chci si myslet ,že nevědomky ?!
Rozhodující je pro ně nákupní cena, ale koncový zákazník nakonec zaplatí tvrdě značku.
Ale aby nebylo jenom to špatné, nejedete někdo 22.3. tj. tuto sobotu do Mostu na okruh, jsou tam volné jízdy.
Co se tam sejít a zkouknout svá turbíčka?
Rozhodující je pro ně nákupní cena, ale koncový zákazník nakonec zaplatí tvrdě značku.
Ale aby nebylo jenom to špatné, nejedete někdo 22.3. tj. tuto sobotu do Mostu na okruh, jsou tam volné jízdy.
Co se tam sejít a zkouknout svá turbíčka?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Mám to v plánu, zítra dostanu hlavu...
Mám na to dva večery po práci přijíždím v 18hod.
Takže s tím úplně nepočítej, ale budu se snažit
Mám na to dva večery po práci přijíždím v 18hod.
Takže s tím úplně nepočítej, ale budu se snažit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No tak to máš Johny co dělat, aby jsi to stihnul, ale zase co je lepší zatěžkávací zkouška pro motor než jízda na okruhu
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já už jsem si asi zvykl u závodů, že auta se vždycky, ale fakt vždycky dodělávaj den před závodem, kolikrát jsme byli v práci do 3 do rána (od půl 8mý) a třeba v 6 jsme odjížděli na závody
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
a ještě dokázali vyhrát, to potěší dvojnásob
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No úplně tak pravidlem to zrovna nebylo
Ale na techniku nám to nedojelo málokdy
Ale na techniku nám to nedojelo málokdy
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Právě projeto, vypadá to dobře.
Ráno ještě přidám na tlaku a můžem vyrazit
Ráno ještě přidám na tlaku a můžem vyrazit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak ať přežije
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Takže ventily dobrý Honzo?Přeju ti,ať se pěkně projedeš.S tímhle náčiním bych si už jízdu v Mostě dokázal představit. Mojí nákupní tašku radši zítra nechám před barákem a projedu se na kole.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Včera jsem se potkal s dvěma nadšenci do ježdění - měli na dílně červenou 205 GTI, tak se taky chystali do Mostu.Držím palce, ať auto jede a ať se ZS ukáže. Ti dva taky uvažovali i nad MG-Rover, údajně pro rely, která je hlavně baví, to nejni nejvhodnější náčiní.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Doufám, že bude video
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Díky, díky, za chvíli vyrážím, video nějak zkusím zabastlit mobil do spolujezdcovi opěrky hlavy, snad tam bude držet, něco zkusím i vyfotit
Ventily byli dobrý ale byli prý nějak vyosený sedla, hlavu už někdo musel dělal, těsnění tam byla ajusa a na pístech omlácený všechny ventily , takže se mu to evidentně moc nepovedlo
Ventily byli dobrý ale byli prý nějak vyosený sedla, hlavu už někdo musel dělal, těsnění tam byla ajusa a na pístech omlácený všechny ventily , takže se mu to evidentně moc nepovedlo
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Držím palce, ať se testování povede...