MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » úte bře 04, 2014 21:11

Četl jsem článek o tom,že právě to podržení destiček na rozžhavenym kotouči napálí obložení na plochu kotouče a nejde o místní ochlazení,ale vrstva,co se nalepí,pak kope.Takže kotouč může bejt ze sebelepší litiny,pak se soustruží spíš napálenina a ne srovnání brzdný plochy.Samozřejmě v dnešní době invaze čínskýho shitu se koupí i kotouče nevhodný pro náročnější provoz i pod renomovanou značkou.Kolega na pitomym Berlingu měnil 3X kotouče a dodnes neví,jak to vlastně bylo.Na ségry 106-ce zkusim ještě komplet repas brzdičů,protože jí to po delší jízdě taky začne lehce přibržďovat a kotouče kopou.Přitom vše za studena běhá a kapalina nová.Pos.. Francouzi.... vzek:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte bře 04, 2014 22:24

To je spíš druhá možnost házivosti kotouče, určitě můžou kopat kotouče, jak z tohohle důvodu tak kvůli větší házivosti. Smutný je, když koupíš něco o čem si myslíš, že je to buhvíjak kvalitní a ono to tak ve skutečnosti úplně není :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od roverny » stř bře 19, 2014 9:41

Máš pravdu spousta rádo by renomovaných firem, prodává asijský schit ve značkových krabičkách. Chci si myslet ,že nevědomky ?!
Rozhodující je pro ně nákupní cena, ale koncový zákazník nakonec zaplatí tvrdě značku.
Ale aby nebylo jenom to špatné, nejedete někdo 22.3. tj. tuto sobotu do Mostu na okruh, jsou tam volné jízdy.
Co se tam sejít a zkouknout svá turbíčka?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř bře 19, 2014 21:24

Mám to v plánu, zítra dostanu hlavu...
Mám na to dva večery po práci přijíždím v 18hod. :D
Takže s tím úplně nepočítej, ale budu se snažit :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » stř bře 19, 2014 21:32

No tak to máš Johny co dělat, aby jsi to stihnul, ale zase co je lepší zatěžkávací zkouška pro motor než jízda na okruhu :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř bře 19, 2014 21:39

Já už jsem si asi zvykl u závodů, že auta se vždycky, ale fakt vždycky dodělávaj den před závodem, kolikrát jsme byli v práci do 3 do rána (od půl 8mý) a třeba v 6 jsme odjížděli na závody :lol: :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » stř bře 19, 2014 21:41

a ještě dokázali vyhrát, to potěší dvojnásob :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř bře 19, 2014 21:42

No úplně tak pravidlem to zrovna nebylo :D
Ale na techniku nám to nedojelo málokdy :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát bře 21, 2014 22:39

Právě projeto, vypadá to dobře.
Ráno ještě přidám na tlaku a můžem vyrazit
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pát bře 21, 2014 23:01

Tak ať přežije ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » pát bře 21, 2014 23:29

Takže ventily dobrý Honzo?Přeju ti,ať se pěkně projedeš.S tímhle náčiním bych si už jízdu v Mostě dokázal představit. met: Mojí nákupní tašku radši zítra nechám před barákem a projedu se na kole. :lol:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od KDB » sob bře 22, 2014 7:39

Včera jsem se potkal s dvěma nadšenci do ježdění - měli na dílně červenou 205 GTI, tak se taky chystali do Mostu.Držím palce, ať auto jede a ať se ZS ukáže. Ti dva taky uvažovali i nad MG-Rover, údajně pro rely, která je hlavně baví, to nejni nejvhodnější náčiní.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob bře 22, 2014 8:23

Doufám, že bude video ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob bře 22, 2014 8:37

Díky, díky, za chvíli vyrážím, video nějak zkusím zabastlit mobil do spolujezdcovi opěrky hlavy, snad tam bude držet, něco zkusím i vyfotit :)
Ventily byli dobrý ale byli prý nějak vyosený sedla, hlavu už někdo musel dělal, těsnění tam byla ajusa a na pístech omlácený všechny ventily :roll:, takže se mu to evidentně moc nepovedlo :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob bře 22, 2014 9:18

Držím palce, ať se testování povede... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět