MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Rovněž se přidávám a všem to natři
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tááák jsem tu, zajezdil jsem si luxusně, nestálo to nakonec ani moc peněz...
Auto jezdilo parádně, mohlo by víc a jednou mi při nastartování pěkně modře hulilo (určite si to zrovna hltlo oleje ze sání, ze zdechlýho turba)
Chce to slicky, to bez debat, ta seriová guma je na nic. ATEčka první jízdu vůbec nebrzdily, potřebovali vypálit destičky a pak se to začalo zlepšovat. S károu jsem naprosto spokojenej, jenom s tím motorem se musí ještě něco udělat
Videa dodám, fotek je bohužel jenom takhle málo
Každopádně sranda souboj zs t16 proti v6, nějakej zemiho kamarád
Auto jezdilo parádně, mohlo by víc a jednou mi při nastartování pěkně modře hulilo (určite si to zrovna hltlo oleje ze sání, ze zdechlýho turba)
Chce to slicky, to bez debat, ta seriová guma je na nic. ATEčka první jízdu vůbec nebrzdily, potřebovali vypálit destičky a pak se to začalo zlepšovat. S károu jsem naprosto spokojenej, jenom s tím motorem se musí ještě něco udělat
Videa dodám, fotek je bohužel jenom takhle málo
Každopádně sranda souboj zs t16 proti v6, nějakej zemiho kamarád
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jak ten souboj dopadl? A Co Rovernyho Coupe? No povídej povídej
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Zajímavé, že si oba stěžujete na gumy
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Mě to zajímavé nepřijde Na okruhu s obyč pneumatikama se nič velkého čekat nedá. Rozdíl proti semislicku je obrovský
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Souboj dopadl tak že měl žlutý EBC na předku, takže mi strasně dával na brzdy, ale co je nejhorší, jelo to úplně stejně! A pak se za cílovkou roztočil do hodin a už jsem ho viděl někde v dáli v zrcátku
Rovernyho coupe jsem ani neviděl! byla tam fronta tak 100aut ke startu a byli jsme od sebe přes celou řadu a on jel jen jednu jízdu, páč mu pak prej začalo trochu klepat v motoru, a na parkovišti jsem ho ani nezahlídl, viděl jsem ho dvakrát project kolem na okruhu a jelo mu to pěkně, jinak jsme pokecali coajak atak...
Gumy jsou základ, ale slicky se mi nechtěly tahat, když tam něšlo o čas
Rovernyho coupe jsem ani neviděl! byla tam fronta tak 100aut ke startu a byli jsme od sebe přes celou řadu a on jel jen jednu jízdu, páč mu pak prej začalo trochu klepat v motoru, a na parkovišti jsem ho ani nezahlídl, viděl jsem ho dvakrát project kolem na okruhu a jelo mu to pěkně, jinak jsme pokecali coajak atak...
Gumy jsou základ, ale slicky se mi nechtěly tahat, když tam něšlo o čas
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Myslím, že je to škoda, protože by jsi na slickách měl jedinečnou příležitost odzkoušet hranici co to auto v zatáčkách snese
To srovnání s KV6 mě překvapilo
To srovnání s KV6 mě překvapilo
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No, ona ta V6 má celkem slušnej krouťák, takže zas tak překvapivé to není. A Honza by to asi potřeboval ještě poladit. Navíc jak ho známe, určitě to má zas vylazené naschvál tak, aby ten motor šetřil
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Johnyho jsem viděl jelo mu to pěkně . Motor vypadá, že je asi v pořádku. Tipnul bych bych si, že problém byl v typu oleje . Když to všechno schladlo tak to bylo OK. Johny co používáš za olej do motoru.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Leju do obou Mobil 1 5w50, od motoráře závodních aut jsem slyšel, že je to prej nesmysl do turbový káry, že blbě odvádí teplo, což jsem se ale nikde nedočetl, tak nevím a leju dál, protože je i hodně levnej.
Kupuju ho u autodíly cardo...
Nejlepší je Castrol TWS Motorsport 10w-60 ale ta cena je mimo
Kupuju ho u autodíly cardo...
Nejlepší je Castrol TWS Motorsport 10w-60 ale ta cena je mimo
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já jsem přemýšlel spíš o 10W 50-60. Přeci jenom ten motor už má něco za sebou Kupuji také u Carda . V této řadě mají na výběr Shell, Castrol ,Valvoline nebo Total. Co by byla nejlepší volba.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To nevím
Fakt neznám ani jednu z těch značek, snad jen total... lejeme v práci 5w30/ll,5w40,10w40, ale jestli je dobrej nevím
Fakt neznám ani jednu z těch značek, snad jen total... lejeme v práci 5w30/ll,5w40,10w40, ale jestli je dobrej nevím
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Total jsem lil až do nedávna zcela výhradně a jak jsem psal, při pravidelné výměně byl motor po rozebrání krásně zajetý a čistý. A při řádění na okruhu se mi nestalo, že bych ho uvařil. Ovšem ale mluvím o K-Series ...
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ten MOBIL Johny je právě doporučován pro přeplňované motory
http://www.auto-parts.cz/files/prod_fil ... y_list.pdf
http://www.auto-parts.cz/files/prod_fil ... y_list.pdf
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ty fronty jsou tam fakt brutální.Škoda,že je open jen 2x v roce.
Byl jsem kolegou lákán,ať ještě proženu Rovera,radši už ne.Budu ho teď radši šetřit a jdu stavět raketu,tak někdy na okruhu JOhny.
Byl jsem kolegou lákán,ať ještě proženu Rovera,radši už ne.Budu ho teď radši šetřit a jdu stavět raketu,tak někdy na okruhu JOhny.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?