MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak pánové něco pro inspiraci.
http://www.slideshare.net/quaife/catalogue-7147084
http://www.highperformanceparts.cz/samo ... 0-pg1.7661
http://www.slideshare.net/quaife/catalogue-7147084
http://www.highperformanceparts.cz/samo ... 0-pg1.7661
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já nevím Johny, ale mě to nahoře tahá jak kráva až do maxima, ale je fakt, že kromě svého jsem nikdy v žádném jiném nejel, tak nemám srovnáníJ0hny píše:No ten vršek otáček mi fakt nedá spát!!!
To střešní nemá zas tak brutální odpor, to neee a to mám kvůli přítlaku v těch nadpozemskejch rychlostech
T-series je motor (tupý vačky) a mapa v ECU laděná na krouťák, to je celej problém, je to strašně uživatelsky přívětivej motor, ale hold na závodní/sportovní jízdu to chce naladit jinak
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No ono, totiž origo když ECU řídí tlak turba, tak v dolních otáčkách nepouští plnej tlak ale až někde od 4 tisíc, takže pocit z toho tahu máš, že pořád narůstá, ale když ti to už od 2,5 foukne 1bar tak máš dole tak velkej krouťák, že ti přijde, že to nahoře už prostě nejede. Toť jsem vypozoroval já
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Takže ta úprava se zvýšením sériového tlaku na 1 bar, není úplně ideální, protože k žádnému navýšení nahoře už nemůže dojít
No uvidíš kam to celé posuneš montáží T28 a větších vstřiků místo 380 dáš 550, to už bude hukot
No uvidíš kam to celé posuneš montáží T28 a větších vstřiků místo 380 dáš 550, to už bude hukot
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No ale nemám jednotku, která by věděla že tam ty vstřiky jsou
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Joa cenu to má velkou, kdyby sis to zkusil na kupéčku, ulítla by ti čepice z toho krouťáku Nezapomínej Turbák měl na brzdě 290nm
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No a nedá se ta stávající jednotka nějak kloudně přepsat, aby věděla, že má dát víc, přece po světě je dost kupéček, které z motoru 20T4G tahají i 400 koní Jinak mě charakter naladění vyhovuje, dole táhne lineárně a graduje nad 4 tisíce, ale nevylučuji, že to někdy nezkusím
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Hele Honzo,a není možný si tlak paliva upravit stavitelnym regulátorem a snímač tlaku nějak "ochcat"?Kolega to řešil jinym snímačem v koncernu.Dal poslední variantu,která se myslím dávala do posledního Multivanu.Při stenym tlaku z toho lezlo nižší napětí.Všechny měly stejnej rozsah,jen právě jinej průběh při danym tlaku.On chtěl po strejčkovi taky přemapovat,ale ten se ktomu nějak neměl.Ještě doladil regulaci turba a je zatim spokojenej.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jednotka musí vědět jakej je tam skutečnej tlak, jinak máš špatně předstih
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
k samosvoru, v Uk sa najviac zevraj osvedcila firma Gripper ... potom quaiffe a ako low cost seriovy torsen type A,B + loziska s ocelovym zapuzdrenim (+100e).
a na fore rozpredava prave niekdo diely z zr 2,0t - 300k.
a na fore rozpredava prave niekdo diely z zr 2,0t - 300k.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak jak to Johny dopadlo s tím lepším turbem T28, už ho máš, nebo už ho máš dokonce i nasazené
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Noooo, turbo jsem rozebral, mělo moc velkou vůli na to abych ho tam cpal, momentálně čeká na finance a půjde na repas do special turba
Je to škoda, ale je to fakt krásný turbo oproti naší pětadváce
Asi to bude chvíli trvat než ho tam narvu, nemá interní blow of ventil, takže to musím taky vyřešit a je potřeba na něj vyrobit přechody, nemá příruby rovnou na nasazení hadic a od Granta to za 3800 kupovat nebudu
Je to škoda, ale je to fakt krásný turbo oproti naší pětadváce
Asi to bude chvíli trvat než ho tam narvu, nemá interní blow of ventil, takže to musím taky vyřešit a je potřeba na něj vyrobit přechody, nemá příruby rovnou na nasazení hadic a od Granta to za 3800 kupovat nebudu
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jó to je, ten rozdíl je opravdu znát
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Kterej typ jsi konkrétně pořídil
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!