![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak už je nám to jasné, díky ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Škoda... ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Neboj Trundo, stejně to Johnyho nemine až zjistí, že to ta přední náprava sama nedá ![wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Těším se na příští level![list: list:](./images/smilies/112.gif)
![wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Těším se na příští level
![list: list:](./images/smilies/112.gif)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Dal bych nějakej report, ale nechci předbíhat ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To my chápeme a rádi si počkáme až to bude upečeno, zatím si pěkně v klidu pracuj ![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Zadní náhon.... ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jako bez legrace... předělat to na 4x4 není zas takový problém - zadní nápravu, diferenciál a kardan z Hondy Civic 4x4, nebo Shuttle (vyžaduje v podstatě jen vyříznutí stávající zadní nápravnice a implantace té šroubovací no a náhon by teoreticky měl jít zajistit pomocí rozvodovky z Freelanderu (teda jen si nejsem jistý jak by to vyšlo kolem skříně řízení... a je to
Kluci z Honda clubu takto celkem běžně přestavují Hondy CRX na 4x4 ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nojo jenže tydlety rádoby náhony 4x4 nic nevydrží, ten zadní diferák je na T-serii hodně poddimenzovanej a poloosy taky, to hned roztrháš, natož aby to někdy letělo bokem po asfaltu
Vím jak brutální diferák je evu a taky nic nevydrží![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vím jak brutální diferák je evu a taky nic nevydrží
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To zas je pravda, že na těch CRXech to táhne mnohem menší váhu, nicméně motory tam mají nabroušený i víc, jak T-Series. Njn, tak jako každá přestavba, muselo by se to ladit a postupně vyřešit slabá místa. A navíc když už je to auto na okruh, tak by to byla celkem zbytečnost ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No a maj tam nějaký 4x4 hondy se kterejma lítaj bomby?
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Čo som ja browsoval fora tak 4x4 na ZS neni tak jednoduche spraviť, zavadza tam riadenie, tunel je moc maly, v UK však existuje 4x4 ZR, ale to spravili tak že z rosekaneho eva zobrali podlahu + napravy a tu navarili namiesto povodnej, motor je samozrejme EVO IX. link - http://forums.xpowerforums.com/showthre ... ght=zr+evo
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Samozřejmě že se musí řezat a svařovat.... ale to není žádná hrůza
To jak se vyřeší to řízení, to už je asi horší.... U toho ZRa pro rally účely je to smysluplná akce... ale u ZSa jen tak pro srandu to fakt asi smysl nemá ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
v PL jazdi jeno ZS drifty, rwd nahon, motor bmw v8 + kompresor = 600k - https://www.youtube.com/watch?v=IuUjMl20hr0
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ok.... ale to má fakt už jen pár vizuálních prvků ze ZSa ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)