MG ZS 120 + VVC jak na to ?
MG ZS 120 + VVC jak na to ?
Zdravim , chtel bych dat na svoje MG ZS 120 system VVC. zajimalo by me co vsechno potrebuji vymenit a na co vsechno si mam dat pozor. take jestli je tu nekdo kdo si to uz nechaval delat. dekuji za kazdou radu
Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
Takže jen v rychlosti. Musíš vyměnit...
Hlavu, sání, kabeláž na motoru, ECU (spárovat s jednotkou alarmu), svody a vůbec celý výfuk včetně dvou lambda sond a katu, který musí být. Ale ani tak se nedostaneš na 160, protože VVC160 má jiný písty s vyšší kompresí a toho výkonu je při standardní mapě dosaženo v případě, že je vše v originálu.
Nevím, ale lepší by bylo vyměnit komplet motor a v helpreg.cz si domluvit jestli povolí přestavbu a na úřadu jestli ji dovolí.
Hlavu, sání, kabeláž na motoru, ECU (spárovat s jednotkou alarmu), svody a vůbec celý výfuk včetně dvou lambda sond a katu, který musí být. Ale ani tak se nedostaneš na 160, protože VVC160 má jiný písty s vyšší kompresí a toho výkonu je při standardní mapě dosaženo v případě, že je vše v originálu.
Nevím, ale lepší by bylo vyměnit komplet motor a v helpreg.cz si domluvit jestli povolí přestavbu a na úřadu jestli ji dovolí.
Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
zatim jsem tu nasel jen tema o tom jak to predelat u 1.6 a to muze byt na uprave trochu jinaci ne ?
Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
viewtopic.php?f=34&t=7748&p=120583&hilit=VVC#p120586 atd...
U 1.8 nemusíš řešit převodovku a výfuk (pokud stávající máš dvou-lambdový). Jinak jak jsem psal... Plného výkonu asi nedosáhneš, ale už tak to bude rozdíl jak vrata.
U 1.8 nemusíš řešit převodovku a výfuk (pokud stávající máš dvou-lambdový). Jinak jak jsem psal... Plného výkonu asi nedosáhneš, ale už tak to bude rozdíl jak vrata.
Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
Jinak kdysi jeden klučina na Slovensku dával hlavu na 1.6tku, ale myslím že to nedotáhl do konce, ba dokonce to nakonec myslím vyměnil za 1.8.
Já si raději vyřídil papíry a vyměnil celý motor, protože sehnat jen hlavu a sání bez bloku je snad dražší, než sehnat komplet.
Já si raději vyřídil papíry a vyměnil celý motor, protože sehnat jen hlavu a sání bez bloku je snad dražší, než sehnat komplet.
Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
no moc se mi menit motor nechce jelikoz ten muj ma najeto pouze 53 000km , a narazil jsem na inzerat kde klucina prodava bourany ZRko. a proto jsem se taky ptal co vsechno potrebuju abych se s nim mohl domluvit na prodeji tech dilu. a jelikoz sam tomu moc nerozumim tak bych tu prestavbu chtel nechat na nekom kdo to uz delal. budu rad za jaky koli zvyseni vykonu 

Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
Co potřebuješ jsem ti psal. Hlavu (tedy i rozvody a těsnění) ti vymění kdokoli, kdo už dělal K-Series. Namontovat sání a kabeláž taky. Drobný problém teoreticky bude s tím, že ZSo má ECU a pojistky na jiném místě, tak nevím, jestli nebude potřeba dráty nějak prodloužit, ale konektory by teoreticky mělo jít na ostatní elektriku jen nacvaknout. Pak potřebuješ někoho s Testbookem, kdo ti spáruje ECU s alarmovou jednotkou. A to je vše... tedy krom toho párování by to zvládl kterýkoli šikovný mechanik. Na tom není nic na co bys potřeboval někoho, kdo už tohle páchal.
Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
diky , to mi staci 

Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
Co koukám, tak motorová kabeláž není stejná pro RF a RT, takže nějaké rozdíly tam budou, ale když budeš mít obojí, tak to v poho napojíš.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 120 + VVC jak na to ?
Jen technická -- ty máš motor, co má najeto 53 tis. km, nechceš ho proto měnit za jiný, ale rozebírat a měnit na něm půlku dílů, to se ti chce? Moc nerozumím.