MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Ja viem, že to je 20 rokov staré auto a sú veci, čo na tom bude treba robiť. Skôr mi ide o to, či to je niečo, čo sa dá relatívne normálne servisovať za rozumné peniaze, a nie ako staršie Jaguáry a Land Rovery, kde je ak sa niečo pokazí, stojí to tisíce €. Chyby ako odhnívajúca zadná náprava na BMW e46, praskajúca na e36 a podobne.
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Ale sám sis odpověděl..... a klidně v té odpovědi pokračuj dál.... postupně vyjmenovávej jakékoli modely aut staré 20 let a u každého najdeš něco, co je finančně past.
Takže ano, u ZSa dvacet let starého a tomu odpovídajíc provozovaného, budeš řešit rezatou karoserii, obzvlášť tradičně na nosnících v přední části pod motorovou přepážkou, zadní lemy, mizerné a pokroucené tapecy v interiéru, praskající kliky dveří, .... motor ok, převodovka ok, nápravy taky ok (na to se dá koupit bambilion aftermarket/sportovních dílů. Prostě past je karoserie....
Takže na tom budeš podobně jako s čímkoli jiným podobné kategorie (tak asi srovnávat to s Jaguarem/LandRoverem, kteří jsou trošku jiná liga ve složitosti je mimo, že ).
Nechci tě odradit.... jen říkám, že pokud neseženeš vzácně zachovalý kus, tak to drbačka bude a já už bych dnes moc nespoléhal na to, že budeš mít kus schopný denního provozu a aby jsi do něco necpal peníze. V tomto případě je to vlastně možná ještě horší jak to BMW, na kterém ta shnilá ramena vyměníš, kdežto zde budeš velmi pracně shánět klempíře, kteří už prostě vyhynuli
Takže ano, u ZSa dvacet let starého a tomu odpovídajíc provozovaného, budeš řešit rezatou karoserii, obzvlášť tradičně na nosnících v přední části pod motorovou přepážkou, zadní lemy, mizerné a pokroucené tapecy v interiéru, praskající kliky dveří, .... motor ok, převodovka ok, nápravy taky ok (na to se dá koupit bambilion aftermarket/sportovních dílů. Prostě past je karoserie....
Takže na tom budeš podobně jako s čímkoli jiným podobné kategorie (tak asi srovnávat to s Jaguarem/LandRoverem, kteří jsou trošku jiná liga ve složitosti je mimo, že ).
Nechci tě odradit.... jen říkám, že pokud neseženeš vzácně zachovalý kus, tak to drbačka bude a já už bych dnes moc nespoléhal na to, že budeš mít kus schopný denního provozu a aby jsi do něco necpal peníze. V tomto případě je to vlastně možná ještě horší jak to BMW, na kterém ta shnilá ramena vyměníš, kdežto zde budeš velmi pracně shánět klempíře, kteří už prostě vyhynuli
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Ďakujem za odpoveď, porozmýšľam, čo ďalej.
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Ale na druhou stranu rozumím co chceš.... prostě chceš staré poctivé auto na běžné ježdění. Já nad tím taky uvažuju, protože ZRo už začíná být echt vylítané, ale i kdybych měl peněz dost na to si koupit cokoli, tak zjišťuji že asi nechci. Mám dát velké peníze za jakési zánovní auto, které bude ale bída děs, bude to nuda s tím jezdit a ještě se budu klepat z toho, že sejmu zajíca či srnku? Nehledě na to, že s tím prostě nebudu moct jezdit tak odvážně, protože by se to rozsypalo....
Mi řekněte, co byste koupili se stářím o deseti let, do 300 tis. a aby to bylo trošku auto s charakterem, jelo to, ale nežralo jak tank..... všechno to budou foukačky se smrtí na jazyku... ...... takže asi si pohlídám a koupím opět někde nějaké zapomenuté zachovalé ZRo Mimochodem ZSo a místo obyč 1.8tam dát VVC, to by mě taky oslovovalo, jenže ten interiér a neduhy ZSa jsou pro mě asi už za hranou odpudivosti
Mi řekněte, co byste koupili se stářím o deseti let, do 300 tis. a aby to bylo trošku auto s charakterem, jelo to, ale nežralo jak tank..... všechno to budou foukačky se smrtí na jazyku... ...... takže asi si pohlídám a koupím opět někde nějaké zapomenuté zachovalé ZRo Mimochodem ZSo a místo obyč 1.8tam dát VVC, to by mě taky oslovovalo, jenže ten interiér a neduhy ZSa jsou pro mě asi už za hranou odpudivosti
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Tak ja som chcel mechanicky odolné auto, čo má rádio, nie je úplne bežné, dokáže zaujímavo jazdiť, nepotrpím sa všetky tie asistenty, dotykové obrazovky, elektrické nastavovanie sedadiel atď. Proste chcem sadnúť, jazdiť a nenastavovať tam 500 vecí. Ako našiel som aj jedno ZR 160, ktorému prasklo tesnenie pod hlavou niekde za posledný týždeň, keďže ešte pred týždňom stálo 2600€ a nebola tam poznámka o tesnení. https://auto.bazos.sk/inzerat/150538316 ... zr-160.php problém je ten, že auto je 450 km ďaleko, zrejme by som musel zháňať auto s prívesom, dotiahnuť to do Bratislavy, len mechanik, ide na operáciu a bude 3 mesiace mimo a neviem kto iný by to vedel spraviť, keďže že vraj sa to trocha komplikovanejšie to mení. Páčia sa mi autá na štýl Ford Fiesta ST150, mal som Saxo 1.6 VTS 72kW, len tam už boli nejaké dosť drahé budúce problémy, páčilo by sa mi AR Mito 1.4 TB 114 kW. Len zohnať niečo také za rozumné peniaze v rozumnom stave je dosť problém..
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
No, tak to ZRo krom těch mega hnusnejch kol by za tu cenu ušlo. Otázka co konkrétně s motorem je, jestli to není schopné nějak piánko dojet po vlastní ose. ZRa mají své mouchy co se týká karoserie, ale pokud tam není rozjetého nic zásadního, dá se vše preventivně ošetřit tak, ať nezatéká kam nemá a pak to není zas taková hrůza. Je to lehké, rychle, agilní auto.... ale nepohodlné, blbě odhlučněné, takže tak cesta do práce, ale na cestu na celý den už fakt moc ne. Kontroverzní je podvozek, který je na jednu stranu nesmrtelný a snese hrůzu, ale funkčně je celkem mrzutý. ZSo je hodně jiná liga.
Jo, právě něco v tomto stylu, aby to bylo lehké a mrštné.... tak ty atmosferické hot hatche byly to pravé. Jenže třeba Fiesta to je jinak kvalitativně bída k pláči. Clio má interier takový, že bych si připadal tak, že jsem padl na úplné dno. No a další éra už je to samé turbo a šizené motory....
Honda Civic TyperR bez turba ty starší už budou taky na smrt, novější UFO jsou s věkem hnusnější..... no fakt nevím...
Jo, právě něco v tomto stylu, aby to bylo lehké a mrštné.... tak ty atmosferické hot hatche byly to pravé. Jenže třeba Fiesta to je jinak kvalitativně bída k pláči. Clio má interier takový, že bych si připadal tak, že jsem padl na úplné dno. No a další éra už je to samé turbo a šizené motory....
Honda Civic TyperR bez turba ty starší už budou taky na smrt, novější UFO jsou s věkem hnusnější..... no fakt nevím...
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Ja som jazdil na tom Saxe, čo bolo znížené ešte a na powerflexoch, vedel som o každom kamienku... Trocha nepohodlia mi nevadí. Kolesá by som skúsil vymeniť s tým, čo má to ZS... Ale proste reálne mi dochádzajú nápady, čo kúpiť... Ako koketoval som aj nad Pandou 100HP, ale ceny sa šplhajú do neba. Civic Type R EP3 (mne sa proste ten dizajn páči) budú za rozumné peniaze pred smrťou, Nissan Primera P10/11 s 2.0 motorom SR20DE motorom je problém nájsť celkovo a stav je ťažko otázny... Ešte ma napadol Lancer (tá generácia, čo bolo EVO 7-9) s 2.0 benzínom, ale to zase len z Nemecka ťahať... Nakoniec možno skončím u BMW nejaká e90/91 325i/330i, keďže ceny sú asi už na dne a servisne je na tom lepšie ako e46 a stojí menej... Aspoň kamoš ma na to láme, on má e36 328i, ale do toho by som už ozaj nešiel.
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
No daju sa najst sem tam aj nejake zachovale MG, ohladom MG strasne zavisi ako to auto jazdilo, či jazdilo zimy, sol.
Za cenu MG ZR aspon na SVK je problem zohnat nieco s podobnym motorom.
Momentalne su za 2200e. Za zachovale auta sa samozrejme pyta viac, ale stale nedosahuju cien inych malych aut s tymto vykonom.
Treba este skusit pozriet bmw 130i ale ceny aut sli hore a aj obycajne auta ala type R/clio RS su za ceny 10 000e
Rover 420di, MG ZS180 mk2, MG ZR160, MG TF160
Za cenu MG ZR aspon na SVK je problem zohnat nieco s podobnym motorom.
Momentalne su za 2200e. Za zachovale auta sa samozrejme pyta viac, ale stale nedosahuju cien inych malych aut s tymto vykonom.
Treba este skusit pozriet bmw 130i ale ceny aut sli hore a aj obycajne auta ala type R/clio RS su za ceny 10 000e
Rover 420di, MG ZS180 mk2, MG ZR160, MG TF160