Stránka 8 z 45

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř úno 05, 2014 12:39
od J0hny
Já nevim co všichni děláte na tej vaší moravě :lol: chlat:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř úno 05, 2014 13:56
od Karel825
Kupujeme starší vozy značky Rover, opravujeme je a děláme konverze na vyšší level a tak nám nezbývá moc peněz na jejich provoz, dojedu nejvýš do Mýta :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř úno 05, 2014 14:23
od Trunda
Nápodobně :-)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř úno 05, 2014 22:11
od J0hny
Nejsme tady na tom jinak, jenom mi přijde, že je nás tu jaksi málo, zaplať pánbůh za toho Kubu Plzňáckýho :lol:
Koukněte např. na palivoměr?! :D Blikající ABS se vám nezdá, opravdu bliká, někdy svítí, netuším, co za kontakt to dělá :lol:
Tak tady prosím jeden onboard-dashboard, mobil držím v ruce, takže nic mnoho:
http://www.youtube.com/watch?v=Qjb3zLbYw6g

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř úno 05, 2014 22:33
od Karel825
Jako první pocit dobrý ne, krásně ti to fouká a jde hezky za plynem, trochu barevná hudba na palubce, ale to se vychytá. Jinak z toho ležícího palivoměru bych měl hodně blbej pocit, teda pokud bych neměl jistotu, že mám dost benzínu :-D . Ty tam máš asi nějakej lepší blow off ventil, že je to tak slyšet, jak si pod odltlakování odfoukne?

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř úno 05, 2014 22:50
od J0hny
Myslím, že zatím dobrý. Jo bylo tam dost benzínu neboj, pak jsem jel ale stejně natankovat, Turbák mi v dlouhejch zatáčkách pod 1/4 nádrže strácí tlak benzínu, tohle ne, chtěl jsem to právě taky vyzkoušet...všechno je sériový jenom je tam otevřenej filtr, v nárazníku, vlevo před kolem (místo webasta :D). Nebylo místo na origo airbox, a narychlo tohle bylo nejjednodušší řešení :?

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř úno 05, 2014 23:01
od Trunda
Noooooooo..... Dobryyyy ;-) Ma to zvuk jak tryskac :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř úno 05, 2014 23:09
od J0hny
Naživo víc :lol: Zejtra bude video zvenku a i zevnitř lepším telefonem :)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 6:43
od Karel825
Já u toho svého žádné odfouknutí v podstatě neslyším,tak proto jsem se ptal, je to zajímavé, ale nevadí mi to, skoro bych řekl, že je to i lepší už tak je od motoru dost kraválu 8)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 7:56
od J0hny
No hlavně je brutálně slyšet turbo, z videa je to patrný jenom když lehce přidám plyn, začne trochu zvyšovat frekvenci, ale když dupnu to je randál :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 8:28
od Trunda
Jak to že je tak slyšet? Jsem si říkal, že je ho tam dost....

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 10:10
od AnderN
Pche ... se bojíte trochu přifouknout turbo. Tady je pořádný 2.0 16V s turbem :!: :D

http://www.youtube.com/embed/JwabyPcvACc?rel=0

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 10:28
od Trunda
Ty voe :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 10:31
od Trunda
.... akorát že je slyšet, že tam rozhodně není ani převodovka bez úpravy... tahle má rovné zuby.... no při tom krouťáku by standardní převodovka udělala báááááác :-D

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 11:57
od paci
Tý jo dobrý to je nářez fakt dobrej myšák jedééééééé car::