Stránka 9 z 45

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 17:06
od Karel825
No teda hooooodně pěkně si s tím vyhrál oo: oo: , ono plnící tlak 3,4 a ty ostatní údaje v podstatě co hodnota, to pro smrtelníka nevídaná a nepředstavitelná věc, ale výkonová hmotnost 1,1 kg/1 koně to je mazec největší já mám papírových 6 kg/koně a myslím si co nemám :lol: docela by mě zajímala hodnota této přestavby mir:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 18:24
od J0hny
Jeden rally závodník si takovýho colta taky postavil, dal do něj 1milion, no...nakonec asi po půl roce byl rád, že ho z toho vyndali živýho :roll:
Slyšet je kvůli tomu otevřenýmu sání, žádná věda

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 19:11
od Karel825
Tak na rallye takový výkon je k ničemu, vzpomeňme třeba skupinu B a kolik tam bylo smrťáků při výkonech řádově 600 koní, on je teda dost k ničemu i normálně, spíš výzva nebo i trochu frajeřina.
Jinak Johny, měl jsi už možnost přestavěné ZS zvážit? Jen pro porovnání obou motorizací 8)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 20:48
od J0hny
On to měl na srandaakce, ale stejně to dopadlo špatně :D Ne zatím jsem to nevážil, ale orčitě na to dojde, ovšem mám takovej pocit, že tohle bude težší. Ten blok s hlavou je neuvěřitelně těžkej :roll:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 21:23
od JK Mini
Nafoukanče. met: :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv úno 06, 2014 21:57
od paci
JK Mini píše:Nafoukanče. met: :lol:
ale notak .. :o

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 6:34
od Karel825
K té váze, byl jsem včera přezouvat a dost mě překvapilo, že při zvednutí auta na dílenském zvedáku nebylo v rovině, ale fakt těžce přepadávalo dopředu, :arrow: tam musí být dost velký nepoměr v rozložení váhy přední a zadní nápravy, ale na cestě se to chová dobře :idea:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 7:04
od JK Mini
ale notak .. :o[/quote]
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli. :roll:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 7:55
od J0hny
Já to pochopil :lol: Hele to tak prostě u aut který nemaj motor "uprostřed" je :( chce to vzadu diferák poloosy, kardan :P

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 10:22
od AnderN
Jistá mnichovská značka to tak už léta praktikuje, dokonce i akumulátor kvůli tomu mají vzadu a rozložení hmotnosti se jim daří prakticky vždy 50:50 (plus minus možná procento) ... ovšem hmotnost posádky to pak stejně může rozhodit kdo ví jak :)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 12:00
od Trunda
No mám živě v paměti, jak jsem minulý rok na MRDu při honbě za co nejmenší vahou vyházel z auta vše, co se dalo.... a v první zatáčce jsem se potkal s krutou realitou toho, že mi zadek vůbec nedržel na asfaltu.... hned jsem do kufru vracel rezervu :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 12:25
od Karel825
AnderN píše:Jistá mnichovská značka to tak už léta praktikuje, dokonce i akumulátor kvůli tomu mají vzadu a rozložení hmotnosti se jim daří prakticky vždy 50:50 (plus minus možná procento) ... ovšem hmotnost posádky to pak stejně může rozhodit kdo ví jak :)
Podobně, ale sofistikovaněji na to šla kdysi Alfa Romeo s typem 75 a pohonem transaxle tedy motor vepředu napodél a vzadu převodovka s rozvodovkou, taky kultovní vozidlo 8)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 14:02
od AnderN
Ano ano, A75 je taky legenda. V cem sofistikovanejsi? BMW ma stejnou koncepci.

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 14:18
od Karel825
Počkej BMW má převodovku u zadní nápravy společně s rozvodovkou - to je transaxle?
Já myslím, že je převodovka vepředu hned za motorem!

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 07, 2014 16:27
od paci
JK Mini píše:ale notak .. :o
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli. :roll:[/quote]
Oki mir: teď si bude foukat...