Stránka 9 z 45
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: čtv úno 06, 2014 17:06
od Karel825
No teda hooooodně pěkně si s tím vyhrál
![oo oo:](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
, ono plnící tlak 3,4 a ty ostatní údaje v podstatě co hodnota, to pro smrtelníka nevídaná a nepředstavitelná věc, ale výkonová hmotnost 1,1 kg/1 koně to je mazec největší já mám papírových 6 kg/koně a myslím si co nemám
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
docela by mě zajímala hodnota této přestavby
![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: čtv úno 06, 2014 18:24
od J0hny
Jeden rally závodník si takovýho colta taky postavil, dal do něj 1milion, no...nakonec asi po půl roce byl rád, že ho z toho vyndali živýho
Slyšet je kvůli tomu otevřenýmu sání, žádná věda
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: čtv úno 06, 2014 19:11
od Karel825
Tak na rallye takový výkon je k ničemu, vzpomeňme třeba skupinu B a kolik tam bylo smrťáků při výkonech řádově 600 koní, on je teda dost k ničemu i normálně, spíš výzva nebo i trochu frajeřina.
Jinak Johny, měl jsi už možnost přestavěné ZS zvážit? Jen pro porovnání obou motorizací
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: čtv úno 06, 2014 20:48
od J0hny
On to měl na srandaakce, ale stejně to dopadlo špatně
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ne zatím jsem to nevážil, ale orčitě na to dojde, ovšem mám takovej pocit, že tohle bude težší. Ten blok s hlavou je neuvěřitelně těžkej
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: čtv úno 06, 2014 21:23
od JK Mini
Nafoukanče.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: čtv úno 06, 2014 21:57
od paci
JK Mini píše:Nafoukanče.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ale notak ..
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 6:34
od Karel825
K té váze, byl jsem včera přezouvat a dost mě překvapilo, že při zvednutí auta na dílenském zvedáku nebylo v rovině, ale fakt těžce přepadávalo dopředu,
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
tam musí být dost velký nepoměr v rozložení váhy přední a zadní nápravy, ale na cestě se to chová dobře
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 7:04
od JK Mini
ale notak ..
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
[/quote]
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 7:55
od J0hny
Já to pochopil
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hele to tak prostě u aut který nemaj motor "uprostřed" je
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
chce to vzadu diferák poloosy, kardan
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 10:22
od AnderN
Jistá mnichovská značka to tak už léta praktikuje, dokonce i akumulátor kvůli tomu mají vzadu a rozložení hmotnosti se jim daří prakticky vždy 50:50 (plus minus možná procento) ... ovšem hmotnost posádky to pak stejně může rozhodit kdo ví jak
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 12:00
od Trunda
No mám živě v paměti, jak jsem minulý rok na MRDu při honbě za co nejmenší vahou vyházel z auta vše, co se dalo.... a v první zatáčce jsem se potkal s krutou realitou toho, že mi zadek vůbec nedržel na asfaltu.... hned jsem do kufru vracel rezervu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 12:25
od Karel825
AnderN píše:Jistá mnichovská značka to tak už léta praktikuje, dokonce i akumulátor kvůli tomu mají vzadu a rozložení hmotnosti se jim daří prakticky vždy 50:50 (plus minus možná procento) ... ovšem hmotnost posádky to pak stejně může rozhodit kdo ví jak
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Podobně, ale sofistikovaněji na to šla kdysi Alfa Romeo s typem 75 a pohonem transaxle tedy motor vepředu napodél a vzadu převodovka s rozvodovkou, taky kultovní vozidlo
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 14:02
od AnderN
Ano ano, A75 je taky legenda. V cem sofistikovanejsi? BMW ma stejnou koncepci.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 14:18
od Karel825
Počkej BMW má převodovku u zadní nápravy společně s rozvodovkou - to je transaxle?
Já myslím, že je převodovka vepředu hned za motorem!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pát úno 07, 2014 16:27
od paci
JK Mini píše:ale notak ..
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
To nebylo myšleno ve zlym.Adresováno k motoru,ne majiteli.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
[/quote]
Oki
![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
teď si bude foukat...