MG ZS
Re: MG ZS
Tyjo tak to zní dobře. I když se vyměněj jen vačky v hlavě, tak se to musí v ECU předělat?
Jinak od té doby co jsem vyčistil ten krokovej motorek, tak už to nikdy nechcíplo, najel jsem zatím asi 60km, takže isopropyl + ultrazvuk, super.
Jinak od té doby co jsem vyčistil ten krokovej motorek, tak už to nikdy nechcíplo, najel jsem zatím asi 60km, takže isopropyl + ultrazvuk, super.
Re: MG ZS
Fajn.... akorát že takové ty běžné ultrazvukové čističky jsou celkem o ničem. A ne každý má k dispozici profi
Nicméně mě většinou stačilo to prostříknout čističem na brzdy a nikdy mě to nedohnalo k tomu to řešit víc.
Jj, s vačkami je potřeba řešit buď adekvátní jednotku, nebo remap. Bez toho to je o ničem.

Jj, s vačkami je potřeba řešit buď adekvátní jednotku, nebo remap. Bez toho to je o ničem.
Re: MG ZS
No takhle, my ultrazvuk nemáme nějakej super, je to čína, ale má dvě přepínatelné frekvence a tu součástku to vyčistilo velice dobře, zrušil jsem na to asi tak 0.7L isopropylu, kterej byl naprosto černej, jakmile jsem ho odlíval. Při 3tím čištění už byla ipa průzračná a z motorku se nic nevyplavovalo. Jen ještě před ultrazvukem jsem to prostříkal Wurthem na brzdy, to je taky super přípravek na všechno. Především se vypařuje. 

Re: MG ZS
--zvíraznění znaků, na e-bay jsou dost drahý :/
1. znak jsem zkoušel oblepit cenovkama. Ale lepší postup, kterým jsem vzal zadní znak, byl celý znak přelepit izlepou a žiletkou vyříznout jen písmena a rámeček. Pak přetřít lakem na nehty. Po vyschnutí odlepit izolepu a ještě komplet přetřít průhledným lakem. Výsledek není z blízka nic extra ale z dálky vypadá dobře.
1. znak jsem zkoušel oblepit cenovkama. Ale lepší postup, kterým jsem vzal zadní znak, byl celý znak přelepit izlepou a žiletkou vyříznout jen písmena a rámeček. Pak přetřít lakem na nehty. Po vyschnutí odlepit izolepu a ještě komplet přetřít průhledným lakem. Výsledek není z blízka nic extra ale z dálky vypadá dobře.
Re: MG ZS


Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZS
Ahoj,
poprosím ještě o jednu radu. Poslední dobou se mi stává, že jakmile vyřadím z rychlosti nebo jen šlápnu na plyn na neutrál, zkrátka když otáčky klesnou, kolísají 1000-1200. Po asi půlminutě to spadne na klasiku 900. Nedělá to vždy ale v možná 50% případů.
Vyčistil jsem sání od filtru až po klapku, včetně. Dělá to pořád... Ještě jsem si všiml že relé které je přidělané na ?aktivním uhlí? taková plechovka nad baterkou, cvaká fakt hodně hlasitě. Po odpojení relé už necvaká, ale problém s kolísáním otáček, přetrvává.
Neměl by někdo prosím tip?
poprosím ještě o jednu radu. Poslední dobou se mi stává, že jakmile vyřadím z rychlosti nebo jen šlápnu na plyn na neutrál, zkrátka když otáčky klesnou, kolísají 1000-1200. Po asi půlminutě to spadne na klasiku 900. Nedělá to vždy ale v možná 50% případů.
Vyčistil jsem sání od filtru až po klapku, včetně. Dělá to pořád... Ještě jsem si všiml že relé které je přidělané na ?aktivním uhlí? taková plechovka nad baterkou, cvaká fakt hodně hlasitě. Po odpojení relé už necvaká, ale problém s kolísáním otáček, přetrvává.
Neměl by někdo prosím tip?
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS
adaptace krokového motorku a klapky po vyčištění - zapnout zapalování do polohy 2 a nestartovat a rychle během myslim cca 10 vteřin sešlapnout 5x nebo 6x plyn na podlahu a vždy uplně pustit poté vypnout zapalování znovu zapnout a nastartovat a motor si přebere adaptace sám nebo jednoduše na 3 kliknutí přes diag 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZS
Jj, adaptace by měla zabrat.
Ano, solenoid na filtru má takový hlasitý projev. Ale asi to ničemu nevadí.
Ano, solenoid na filtru má takový hlasitý projev. Ale asi to ničemu nevadí.
Re: MG ZS
Adaptováno.
Udělal jsem to několikrát. Nikde nic nepíplo, žádná kontrolka, tak snad jsem to provedl správně - podle návodu.
rovnou jsem to zkoušel a zatím v pohodě, otáčky klesly cca na těch 900 a už to nehoupalo. Ale jak jsem psal, nedělalo to vždy, dneska cesta do práce 15km a neudělalo to. Včera to po tom čištění dělalo celej den.
Tak budu dále sledovat.
Ještě otázka možná mimo, možná k věci. Nemohla by odcházet lambda? Dá se čistit nebo je to díl který se pouze mění?
Díky moc za rady :-*
Udělal jsem to několikrát. Nikde nic nepíplo, žádná kontrolka, tak snad jsem to provedl správně - podle návodu.
rovnou jsem to zkoušel a zatím v pohodě, otáčky klesly cca na těch 900 a už to nehoupalo. Ale jak jsem psal, nedělalo to vždy, dneska cesta do práce 15km a neudělalo to. Včera to po tom čištění dělalo celej den.
Tak budu dále sledovat.
Ještě otázka možná mimo, možná k věci. Nemohla by odcházet lambda? Dá se čistit nebo je to díl který se pouze mění?
Díky moc za rady :-*
Re: MG ZS
Ahoj, opět
prosím o pomoc .. Za posledních pár jízd se mi stalo to, že mi teplota vody občas vylezla na cca 130° -- dle ukazatele na budíkách. Tak rychle chcípnu, zastavím... Vyměnil jsem termostat, který špatný byl, nechtělo se mu otevírat. Dal jsem novou chladící kapalinu,-- Jenže problém nastal hned první jízdu zas, přehřálo se to. Nepozoruji žádný jiný problém, z auta se nekouří, kapalina neutíká.. Neměl by jste někdo tip?
Díkes
prosím o pomoc .. Za posledních pár jízd se mi stalo to, že mi teplota vody občas vylezla na cca 130° -- dle ukazatele na budíkách. Tak rychle chcípnu, zastavím... Vyměnil jsem termostat, který špatný byl, nechtělo se mu otevírat. Dal jsem novou chladící kapalinu,-- Jenže problém nastal hned první jízdu zas, přehřálo se to. Nepozoruji žádný jiný problém, z auta se nekouří, kapalina neutíká.. Neměl by jste někdo tip?
Díkes
Re: MG ZS
Odvzdušnit to zvládnu, ale pokud by to byla pumpa, tak mám problém, ale.. ta bud nejde nebo jde nebo ne?
To jsem jel asi 100km, a přehřálo se to jen jednou, zvláštní závada, byl jsem si skoro jistej že je to tím termostatem, se začínal otevírat až při 100°C + , když jsem to pak zkoušel.
Re: MG ZS
Jj, termostaty z druhovýroby jsou děs běs. Chápu, že Lenham si je vozí z UK.
Jinak jestli jsi to takto prohřál, tak počítej s těsněním a bude potřebovat udělat gufera na ventilech, které po prohřátí zpuchří.
Jinak jestli jsi to takto prohřál, tak počítej s těsněním a bude potřebovat udělat gufera na ventilech, které po prohřátí zpuchří.