
ZS 180 + lsd diff
Re: ZS 180 + lsd diff
A taky hodně pomůže rozpěra mezi přední tlumiče 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
no to som chcel spraviť ale jedinu ktoru som našiel bola od ice dark design, tá mi však prišla dosť zlá http://www.darkicedesigns.com/en/handli ... brace.htmlKarel825 píše:A taky hodně pomůže rozpěra mezi přední tlumiče
všetky silenbloky mám už polyuretanove.... a tlmiče budú na rade keď sériové odídu (civic coilovery sú lacnejsie - ale čítal som že treba radšej kúpiť na ZS koli váhe motora gaz, spax). Precalen to je auto na každý deň(no zas každý deň nejazdím skor na víkend a sem tam zablbnúť - inak bycikel

-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
ešte sa asi pohrám s prevodmi keď už bude prevodovka vonku, ak má niekdo nejaký tip sem ním. 5 ku by som chcel nechať cestovnú
Re: ZS 180 + lsd diff
No v podstate jsem miril na GAZy
Pry to nejsou zas takove sutry ... Najdi si prepocitavaci kalkulacku na PG1 prevodovku. Mel bys pak videt jake kolecko z ktereho typu... asi spis jen kratsi ctyrku. Jinak jsou ty prevody kratky tak nejak rozumne. Na ZT bych treba dvojku uvital spis delsi, bo na omezovaci je prave pri cca 100 km/h, coz je pri rozjezdu pro me neprijemn znat. A ZT nema nejake extra sportovni ambice.

Re: ZS 180 + lsd diff
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
Karel825 píše:odkaz na přehled převodů najdeš tady![]()
viewtopic.php?f=41&t=7973&p=102663&hili ... er#p102663
jj dikes to znam, ta stranka rover coupe ma slusne spracovanu tu pg1, pouzival som to ked som staval auta vo forze a tvaril sa ze to je ZS aby som to vedel porovnat s inymi,,

-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
Zdar.
1/Mam moznost od kamosa zobrat pg1 z jeho zs mk1, zevraj zle lozisko na diferaku, nabeh 160tkm. Mylite ze je lepsie hodit tam ten samosvor? alebo do mojej čo je na aute 100tkm. Je potreba specialne naradie na rozoberanie prevodovky aby sa tam dal ten samosvor?
2/Ktore loziska sa oplatia vymenit ked uz to je rozobrate? (bol tu aj zoznam ale neviem ho najst) Este k prevodovke, neviete ci sa da vytiahnut bez nutnosti posuvania motoru? nepametam si. Ak mate cisla hodte sem(popripade znacku lozisk co mate dobre skusenosti-polske shity nechcem)
Chcem sa pustit do toho , ale nikdy som take nic nerobil. Mam PG1 rebuild manual tak to snad s tym zvladnem. (cakam este na zotrvak z UK a uvidim ake loziska treba)
3/kolko asi trvá vytiahnutie prevodovky a znovu namontovanie?
diky za rady Mike.
1/Mam moznost od kamosa zobrat pg1 z jeho zs mk1, zevraj zle lozisko na diferaku, nabeh 160tkm. Mylite ze je lepsie hodit tam ten samosvor? alebo do mojej čo je na aute 100tkm. Je potreba specialne naradie na rozoberanie prevodovky aby sa tam dal ten samosvor?
2/Ktore loziska sa oplatia vymenit ked uz to je rozobrate? (bol tu aj zoznam ale neviem ho najst) Este k prevodovke, neviete ci sa da vytiahnut bez nutnosti posuvania motoru? nepametam si. Ak mate cisla hodte sem(popripade znacku lozisk co mate dobre skusenosti-polske shity nechcem)
Chcem sa pustit do toho , ale nikdy som take nic nerobil. Mam PG1 rebuild manual tak to snad s tym zvladnem. (cakam este na zotrvak z UK a uvidim ake loziska treba)
3/kolko asi trvá vytiahnutie prevodovky a znovu namontovanie?
diky za rady Mike.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
ok takze som pokukal net a nasiel som toto :
PG1 BEARINGS.
NASP 'BOX
input shaft :3/MJ28 & 4/MJ28
main shaft :2/LLRJ33 & 3LDJK25
diff :6208 x two
'X' spec TURBO 'BOX
input shaft :3MJ28 & 3/LJ28
main shaft :2/LLRJ33 & 3/LRJA25 + 43/LJ25
diff :6208 x two
'U' spec TURBO 'BOX (35mm journal)
input shaft :3/MJ28 & 3/LJ28
main shaft :RJ2024 & 3/LRJA25 + 43/LJ25
diff :6208 x two
sizes : bore dia x outer dia x width
3/MJ28 = 28x68x18 ball race
4/MJ28 = 28x75x19 ball race
3/LJ28 = 28x78x20 ball race
2LLRJ33 = 33x60x20 roller race (no inner, rollers run on shaft)
RJ2024 = 35X60X22 roller race (no inner, rollers run on shaft)
3/LDJK25= 25x60x27 twin ball race (circlip groove for location in casing)
3/LRJA25= 25x56x24 roller race
43/LJ25 = 25x56x17 ball race (circlip groove for location in casing)
6208 = 40x80x18 ball race
All above bearings except 6208 are special automotive sizes & have plastic cages.
6208 bearings for the diff are very common size & can be bought with steel or brass cages for extra reliability.
M208 bearings are high capacity versions & will last longer.
all numbers quoted above are RHP brand.
edit:
got some NTN brand numbers for steel cage versions
2llrj33 = 8E NK 33X60X20-8
63/28 = 3/mj28
3/LJ28 = SC 0690 (V1)
43/LJ25 = OPG2 SXO5A45NC S08
m208 (hi cap) = BL208
BL3/28 (hi cap) = 3/mj28 & 63/28
este pripajam jeden link s foto http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... d+bearings
snad to pomoze dakomu do buducna
PG1 BEARINGS.
NASP 'BOX
input shaft :3/MJ28 & 4/MJ28
main shaft :2/LLRJ33 & 3LDJK25
diff :6208 x two
'X' spec TURBO 'BOX
input shaft :3MJ28 & 3/LJ28
main shaft :2/LLRJ33 & 3/LRJA25 + 43/LJ25
diff :6208 x two
'U' spec TURBO 'BOX (35mm journal)
input shaft :3/MJ28 & 3/LJ28
main shaft :RJ2024 & 3/LRJA25 + 43/LJ25
diff :6208 x two
sizes : bore dia x outer dia x width
3/MJ28 = 28x68x18 ball race
4/MJ28 = 28x75x19 ball race
3/LJ28 = 28x78x20 ball race
2LLRJ33 = 33x60x20 roller race (no inner, rollers run on shaft)
RJ2024 = 35X60X22 roller race (no inner, rollers run on shaft)
3/LDJK25= 25x60x27 twin ball race (circlip groove for location in casing)
3/LRJA25= 25x56x24 roller race
43/LJ25 = 25x56x17 ball race (circlip groove for location in casing)
6208 = 40x80x18 ball race
All above bearings except 6208 are special automotive sizes & have plastic cages.
6208 bearings for the diff are very common size & can be bought with steel or brass cages for extra reliability.
M208 bearings are high capacity versions & will last longer.
all numbers quoted above are RHP brand.
edit:
got some NTN brand numbers for steel cage versions
2llrj33 = 8E NK 33X60X20-8
63/28 = 3/mj28
3/LJ28 = SC 0690 (V1)
43/LJ25 = OPG2 SXO5A45NC S08
m208 (hi cap) = BL208
BL3/28 (hi cap) = 3/mj28 & 63/28
este pripajam jeden link s foto http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... d+bearings
snad to pomoze dakomu do buducna
Re: ZS 180 + lsd diff
Díky.... tenhle odkaz už jsem tu nějak dával 

-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
neviete mi neikdo poradit este ? tie loziska 6208, povodne su v plastovom ulozeni , a uzavrete su iba z jednej strany ( z druhej strany su vidiet gulicky) - mozem tam dat lozisko co je z oboch stran uzavrete? alebo musi byt otvorene koli mazaniu olejom? Diky za odpoveď.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: ZS 180 + lsd diff
Loziska otevrene musi se mazat olejem
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
Neviete mi niekdo povedat ci staly prevod v pg1 ma hrany zubov na koncoch trosku skosene/zrazene? Diky
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
Konecne sa pustam do tej prevodovky, robim to prvy krat tak mam nejaku otazku, je potrebne naniest nejake lepidlo na nove loziska diferencialu? aby nezisli dole, a ako je to s ostanymi loziskami v prevodovke , minimalne 2 ks sa osadzaju do obalu, tam tiez treba dat lepidlo na ložiská diky za odpoveď.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZS 180 + lsd diff
Zdravim.
Je tu niekdo kdo daval zo ZS180 prevodovku von? Makam na tom po robote, a zarazila ma jedna vec srob co spaja prevodovku s blokom v spodnej casti je umiestneny tak ze smeruje na ruru zvodov v miueste kde je drziak zvodov o motor. V rave pisu ze treba dat dole ten drziak (samozrejme sroby su zahrdzavene jak svina) a potom by to malo ist vysrobovat- mne to vsak nejde do hlavy lebo tam je rovno rura , bude sa ten zvod dat posunut? (dost pochybujem kedze drzi na sroboch hore viacerych.)
Diky za radu, inak je to pekna piplacka a neviem si predstavit robit to na starsom aute kedze moje ma celkom zachovale sroby.
Je tu niekdo kdo daval zo ZS180 prevodovku von? Makam na tom po robote, a zarazila ma jedna vec srob co spaja prevodovku s blokom v spodnej casti je umiestneny tak ze smeruje na ruru zvodov v miueste kde je drziak zvodov o motor. V rave pisu ze treba dat dole ten drziak (samozrejme sroby su zahrdzavene jak svina) a potom by to malo ist vysrobovat- mne to vsak nejde do hlavy lebo tam je rovno rura , bude sa ten zvod dat posunut? (dost pochybujem kedze drzi na sroboch hore viacerych.)
Diky za radu, inak je to pekna piplacka a neviem si predstavit robit to na starsom aute kedze moje ma celkom zachovale sroby.