MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned úno 09, 2014 22:36

A jakej tam máš Honzo dif s nebo bez samosvoru :?: Nějak si teď neuvědomuji, jestli jsi měnil jen motor nebo i převodovku s rozvodovkou. Samozřejmě že samosvor tam není primárně od toho aby auto hrabalo oběma kolama, ale při rozdílnosti povrchů je to znát 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 22:44

Nemám ho tam, ale jak jistě víš, když jedeš po rovině a čistým asfaltu (nerozdílným na levý a pravý straně), hrabou obě kola i u obyč. diferáku :wink: Samosvor tam půjde, ale všechno má svůj čas :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 10, 2014 6:27

Výhodou je, že jak 620 Ti tak ZS 180 mají úplně stejnou převodovku PG1 v provední C6, takže jen vyměníš dif a nic se nezmění k horšímu list:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 10, 2014 18:22

Tak tak, jen k lepšííímu, jen škoda, že ten dif je takovej vlažnej, kamarád má focusrsmk1 a tomu se rozhrabou v zatáčce obě kola, on si na to pořád stěžuje, že ho to hned pošle to protiškarpy, ale podle mě jde jen o to tolik tomu nenakotlit a dá se určitě využít líp, než ten náš míň svornej dif :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 10, 2014 18:33

No jestli to nebude tím, že ten jeho krám má krouťák 310 Nm oproti těm našim 240 Nm a tak prostě potřebuje větší svornost, já osobně jsem spokojenej, podle mě je auto naladěné dobře i s ohledem na váhu motoru ikdyž je fakt, že se s tím teprve seznamuji a těším se až obuju lepivé Yokohamy pak se budu snažit aspoň trochu přiblížit limitům ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 10, 2014 18:38

Nojo taky mu turbo tlačí skoro 1,3baru, ale stejně mi neujede a v písku mi dal asi 0,5vteřiny za tři jízdy, ikdyž na sériovejch pneu, to bylo ještě s Turbákem :P ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 10, 2014 18:44

Teď na tom budeš líp jednak asi váhově a hlavně lepším podvozkem ZS vs 620Ti a to jsi v úpravách teprve na začátku, aneb kde jiní končí, Johny začíná :idea: :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 20:03

:-)
.... a to slíbené video? :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 10, 2014 21:27

Nooo jedno by bylo ale je to bída, nebyl čas a byla tma, zatáčka do kopce, a co je nejsmutnější, na videu se zdá, že auto neřve, ale když člověk stojí vedle něj, praskaj mu bubínky :lol:
http://youtu.be/iymaaDQQqTM

Ještě natáčel druhej "kameraman", ale ze svýho telefonu, takže ty zatím nemám, natočil i nějakej onboard, ze zadní sedačky :-D Tzn. ve třech, což jak známo cca180kg, je znát :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 21:47

Noooooo :-) .... asi s tím nebudeš moc jezdit v civilním režimu, že? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 10, 2014 21:54

Aaale budu :lol: No jistěže, pokud bude na benzín a když bude hezky. Musím to trochu utlumit, mám koupenej tuning zadní nerezovej průchozí tlumič a adekvátním průměru 60mm, tak ho nabastlim místo toho EVO rezonátoru, jenom škoda, že se do toho musím zas hrabat. No nic, než se něco vyladí, nějaká práce musí přijít nazmar ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 10, 2014 22:06

Alespoň nepotřebuješ klakson, tohle musí být slyšet na hodně daleko.Jen se mi zdá, že ten randál přebíjí zvuk turba což je škoda, ale to může být zkreslené tím nahrátím
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 10, 2014 22:52

Tojo v reálu to fakt zní jinak, je to nahrávaný i značně nekvalitním telefonem od samsungu stupo: (blijící smajlík)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 16, 2014 21:46

Tak tohle je to jediný co potřebuju k životu
http://www.ebay.com/itm/Garrett-GTX2860 ... 0216140143
vzek:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned úno 16, 2014 21:51

Ale copak? ...... já to třeba vůůůůůůbec nepotřebuju, tak kde se stala chyba? :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět