Stránka 11 z 45

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned úno 09, 2014 22:36
od Karel825
A jakej tam máš Honzo dif s nebo bez samosvoru :?: Nějak si teď neuvědomuji, jestli jsi měnil jen motor nebo i převodovku s rozvodovkou. Samozřejmě že samosvor tam není primárně od toho aby auto hrabalo oběma kolama, ale při rozdílnosti povrchů je to znát 8)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned úno 09, 2014 22:44
od J0hny
Nemám ho tam, ale jak jistě víš, když jedeš po rovině a čistým asfaltu (nerozdílným na levý a pravý straně), hrabou obě kola i u obyč. diferáku :wink: Samosvor tam půjde, ale všechno má svůj čas :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 6:27
od Karel825
Výhodou je, že jak 620 Ti tak ZS 180 mají úplně stejnou převodovku PG1 v provední C6, takže jen vyměníš dif a nic se nezmění k horšímu list:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 18:22
od J0hny
Tak tak, jen k lepšííímu, jen škoda, že ten dif je takovej vlažnej, kamarád má focusrsmk1 a tomu se rozhrabou v zatáčce obě kola, on si na to pořád stěžuje, že ho to hned pošle to protiškarpy, ale podle mě jde jen o to tolik tomu nenakotlit a dá se určitě využít líp, než ten náš míň svornej dif :roll:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 18:33
od Karel825
No jestli to nebude tím, že ten jeho krám má krouťák 310 Nm oproti těm našim 240 Nm a tak prostě potřebuje větší svornost, já osobně jsem spokojenej, podle mě je auto naladěné dobře i s ohledem na váhu motoru ikdyž je fakt, že se s tím teprve seznamuji a těším se až obuju lepivé Yokohamy pak se budu snažit aspoň trochu přiblížit limitům ;)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 18:38
od J0hny
Nojo taky mu turbo tlačí skoro 1,3baru, ale stejně mi neujede a v písku mi dal asi 0,5vteřiny za tři jízdy, ikdyž na sériovejch pneu, to bylo ještě s Turbákem :P ml:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 18:44
od Karel825
Teď na tom budeš líp jednak asi váhově a hlavně lepším podvozkem ZS vs 620Ti a to jsi v úpravách teprve na začátku, aneb kde jiní končí, Johny začíná :idea: :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 20:03
od Trunda
:-)
.... a to slíbené video? :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 21:27
od J0hny
Nooo jedno by bylo ale je to bída, nebyl čas a byla tma, zatáčka do kopce, a co je nejsmutnější, na videu se zdá, že auto neřve, ale když člověk stojí vedle něj, praskaj mu bubínky :lol:
http://youtu.be/iymaaDQQqTM

Ještě natáčel druhej "kameraman", ale ze svýho telefonu, takže ty zatím nemám, natočil i nějakej onboard, ze zadní sedačky :-D Tzn. ve třech, což jak známo cca180kg, je znát :wink:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 21:47
od Trunda
Noooooo :-) .... asi s tím nebudeš moc jezdit v civilním režimu, že? ;-)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 21:54
od J0hny
Aaale budu :lol: No jistěže, pokud bude na benzín a když bude hezky. Musím to trochu utlumit, mám koupenej tuning zadní nerezovej průchozí tlumič a adekvátním průměru 60mm, tak ho nabastlim místo toho EVO rezonátoru, jenom škoda, že se do toho musím zas hrabat. No nic, než se něco vyladí, nějaká práce musí přijít nazmar ;)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 22:06
od Karel825
Alespoň nepotřebuješ klakson, tohle musí být slyšet na hodně daleko.Jen se mi zdá, že ten randál přebíjí zvuk turba což je škoda, ale to může být zkreslené tím nahrátím

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon úno 10, 2014 22:52
od J0hny
Tojo v reálu to fakt zní jinak, je to nahrávaný i značně nekvalitním telefonem od samsungu stupo: (blijící smajlík)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned úno 16, 2014 21:46
od J0hny
Tak tohle je to jediný co potřebuju k životu
http://www.ebay.com/itm/Garrett-GTX2860 ... 0216140143
vzek:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned úno 16, 2014 21:51
od Trunda
Ale copak? ...... já to třeba vůůůůůůbec nepotřebuju, tak kde se stala chyba? :lol: