MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To jsem rád, že se vám to libí, taky si ho pouštím...na uklidnění
Trundoooo fůůůůůůůůůůůůůůů bác, fůůůůůůůů...... to bude dělat až to bude mít 300 koní
Trundoooo fůůůůůůůůůůůůůůů bác, fůůůůůůůů...... to bude dělat až to bude mít 300 koní
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Johny výýýýborný... já chcu také 300 koníků a ˇvůni spálených gum.. / ale neposílejte mne do Kladrub ani do muzea dřevěných hraček...
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Koukám johny, řešíme dost podobný věci, co by chtělo pojecat u piva
777571165
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Díky paci, ...no zatím jsou mi taky vnedohlednu
Jaký podobný věci máš na mysli? Momentálně řeším už jen, naprogramování (spárování jednotky s immo.), chvilkovej chod na tři válce, ještě chci zkouknout GEO - do leva je to ostřejší a pár drobností Pokecat by to chtělo, ale do Třeboně cesta daleká
Jaký podobný věci máš na mysli? Momentálně řeším už jen, naprogramování (spárování jednotky s immo.), chvilkovej chod na tři válce, ještě chci zkouknout GEO - do leva je to ostřejší a pár drobností Pokecat by to chtělo, ale do Třeboně cesta daleká
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Míra řeší čím má nahradit původní fuel pump, u 2,0 T kterou dává do cabria - viz jeho vlákno
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Odpověď například ohledně wb lambdy, a tak... Já skusim možná upravit ten fuelcut jinak já immo použil z toho 620ti, zapojení je vcelku jednoduchý. Jinak ten obcasnej chod na tři válce, pokud po proalapnuti plynu zmizí a objeví se zachvilku, je to netesnej vstrik, na fabiich vcelku běžná závada... Někdy ho stačí vyčistit ultrazvukem.. Pozná se to snadno, vyklemuj rele čerpadla, aby bezelo trvale a koukni na vymontovany vstriky, vidět to bejva někdy až po chvily, ale takřka vždy se to ukáže...
777571165
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nene, nemění se to, ikdyž s tím jedu pořád jede na 3,5 válec až se to malinko ohřeje, přestane to a jede to naprosto normálně, najel už jsem asi 350km
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
ZR 280hp
http://www.youtube.com/watch?v=6bkzd8CfLWs
Má tam hodně videí, tak se kochejte a hlavně...ten zvuk blow of ventilu, je naprosto fenomenální
http://www.youtube.com/watch?v=6bkzd8CfLWs
Má tam hodně videí, tak se kochejte a hlavně...ten zvuk blow of ventilu, je naprosto fenomenální
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Šikovná hračka, předpokládám, že je to tak trochu tvůj vzor, co ? Jinak jsem se tam nikde nedočet jestli v tom má 20Tseries, ale asi jo
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Pridrenej vstrik se dá poznat osciloskopem, pak jedine zmerit tlaky za studená a za tepla..
Skoda že mi videa na mobilu nejdou...
777571165
Skoda že mi videa na mobilu nejdou...
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No, neni to úplně můj vzor, protože on si nechává ty motory dělat já si je dělám sám jistě, má v tom T-serii
Míro, tipuju na ten přidírající se vstřik při určitý teplotě, blbý je, že se ke vstrikům nedá dostat a druhej, že to dělá jen někdy a jen pár minut...
Míro, tipuju na ten přidírající se vstřik při určitý teplotě, blbý je, že se ke vstrikům nedá dostat a druhej, že to dělá jen někdy a jen pár minut...
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
... jen bacha.... není to ZR, ale Rover 214 .... jj, má v tom T-Series....
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak vstriky se daj ověřit tím osciloskppem, na drátech, zkusil bych to..
777571165
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jooo pravda, vlastně nechal vzadu i nápis 214Trunda píše:... jen bacha.... není to ZR, ale Rover 214 .... jj, má v tom T-Series....
Jasně na drátech ale nedá se k nim dobře dostat, nemůžu to měřit na konektoru až ve spoji elektronika vstřiků do mot. elektriky, protože je tenhle vstřikovací systém polo-sekvenční, takže jeden gábel vede ke dvoum vstřikům
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No jasný, nehledě na to, že čím dál od vstriku budeš měřit, tím hůř to fujde identifikovat... Něco podobnyho sme řešili u kámoše, po tom co.mu namontovali lpg, technik špatně zaletoval kablik k jednomu vstriku a už to pěkně zlobilo, taky se chytal jen podle počasí precejen tam tečou pěkný proudy..
777571165
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165