MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 17, 2014 22:49

To jsem rád, že se vám to libí, taky si ho pouštím...na uklidnění :-D
Trundoooo ml: fůůůůůůůůůůůůůůů bác, fůůůůůůůů...... to bude dělat až to bude mít 300 koní :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

paci
Příspěvky: 437
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od paci » úte úno 18, 2014 13:27

Johny výýýýborný... já chcu také 300 koníků a ˇvůni spálených gum.. :D / ale neposílejte mne do Kladrub ani do muzea dřevěných hraček... stupo:

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 17:53

Koukám johny, řešíme dost podobný věci, co by chtělo pojecat u piva :-D :-D

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte úno 18, 2014 18:03

Díky paci, ...no zatím jsou mi taky vnedohlednu :shock:
Jaký podobný věci máš na mysli? Momentálně řeším už jen, naprogramování (spárování jednotky s immo.), chvilkovej chod na tři válce, ještě chci zkouknout GEO - do leva je to ostřejší a pár drobností :wink: Pokecat by to chtělo, ale do Třeboně cesta daleká 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » úte úno 18, 2014 18:13

Míra řeší čím má nahradit původní fuel pump, u 2,0 T kterou dává do cabria - viz jeho vlákno ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 18:15

Odpověď například ohledně wb lambdy, a tak... Já skusim možná upravit ten fuelcut :-) jinak já immo použil z toho 620ti, zapojení je vcelku jednoduchý. Jinak ten obcasnej chod na tři válce, pokud po proalapnuti plynu zmizí a objeví se zachvilku, je to netesnej vstrik, na fabiich vcelku běžná závada... Někdy ho stačí vyčistit ultrazvukem.. Pozná se to snadno, vyklemuj rele čerpadla, aby bezelo trvale a koukni na vymontovany vstriky, vidět to bejva někdy až po chvily, ale takřka vždy se to ukáže...

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte úno 18, 2014 18:28

Nene, nemění se to, ikdyž s tím jedu pořád jede na 3,5 válec až se to malinko ohřeje, přestane to a jede to naprosto normálně, najel už jsem asi 350km msm:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte úno 18, 2014 18:31

ZR 280hp :D
http://www.youtube.com/watch?v=6bkzd8CfLWs
Má tam hodně videí, tak se kochejte a hlavně...ten zvuk blow of ventilu, je naprosto fenomenální :P
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » úte úno 18, 2014 18:45

Šikovná hračka, předpokládám, že je to tak trochu tvůj vzor, co ? :lol: :lol: Jinak jsem se tam nikde nedočet jestli v tom má 20Tseries, ale asi jo mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 18:55

Pridrenej vstrik se dá poznat osciloskopem, pak jedine zmerit tlaky za studená a za tepla..

Skoda že mi videa na mobilu nejdou...
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte úno 18, 2014 19:06

No, neni to úplně můj vzor, protože on si nechává ty motory dělat :D já si je dělám sám :) jistě, má v tom T-serii msm:
Míro, tipuju na ten přidírající se vstřik při určitý teplotě, blbý je, že se ke vstrikům nedá dostat a druhej, že to dělá jen někdy a jen pár minut...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » úte úno 18, 2014 19:40

... jen bacha.... není to ZR, ale Rover 214 :lol: .... jj, má v tom T-Series....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 19:42

Tak vstriky se daj ověřit tím osciloskppem, na drátech, zkusil bych to..

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte úno 18, 2014 19:48

Trunda píše:... jen bacha.... není to ZR, ale Rover 214 :lol: .... jj, má v tom T-Series....
Jooo pravda, vlastně nechal vzadu i nápis 214 :lol:

Jasně na drátech ale nedá se k nim dobře dostat, nemůžu to měřit na konektoru až ve spoji elektronika vstřiků do mot. elektriky, protože je tenhle vstřikovací systém polo-sekvenční, takže jeden gábel vede ke dvoum vstřikům :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 20:08

No jasný, nehledě na to, že čím dál od vstriku budeš měřit, tím hůř to fujde identifikovat... Něco podobnyho sme řešili u kámoše, po tom co.mu namontovali lpg, technik špatně zaletoval kablik k jednomu vstriku a už to pěkně zlobilo, taky se chytal jen podle počasí precejen tam tečou pěkný proudy..

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Odpovědět