Stránka 13 z 45
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pon úno 17, 2014 22:49
od J0hny
To jsem rád, že se vám to libí, taky si ho pouštím...na uklidnění
Trundoooo
![ml ml:](./images/smilies/vahidrk.gif)
fůůůůůůůůůůůůůůů bác, fůůůůůůůů...... to bude dělat až to bude mít 300 koní
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 13:27
od paci
Johny výýýýborný... já chcu také 300 koníků a ˇvůni spálených gum..
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
/ ale neposílejte mne do Kladrub ani do muzea dřevěných hraček...
![stup: stupo:](./images/smilies/2i8d4ao.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 17:53
od MíraMT
Koukám johny, řešíme dost podobný věci, co by chtělo pojecat u piva
777571165
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 18:03
od J0hny
Díky paci, ...no zatím jsou mi taky vnedohlednu
Jaký podobný věci máš na mysli? Momentálně řeším už jen, naprogramování (spárování jednotky s immo.), chvilkovej chod na tři válce, ještě chci zkouknout GEO - do leva je to ostřejší a pár drobností
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pokecat by to chtělo, ale do Třeboně cesta daleká
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 18:13
od Karel825
Míra řeší čím má nahradit původní fuel pump, u 2,0 T kterou dává do cabria - viz jeho vlákno
![wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 18:15
od MíraMT
Odpověď například ohledně wb lambdy, a tak... Já skusim možná upravit ten fuelcut
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jinak já immo použil z toho 620ti, zapojení je vcelku jednoduchý. Jinak ten obcasnej chod na tři válce, pokud po proalapnuti plynu zmizí a objeví se zachvilku, je to netesnej vstrik, na fabiich vcelku běžná závada... Někdy ho stačí vyčistit ultrazvukem.. Pozná se to snadno, vyklemuj rele čerpadla, aby bezelo trvale a koukni na vymontovany vstriky, vidět to bejva někdy až po chvily, ale takřka vždy se to ukáže...
777571165
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 18:28
od J0hny
Nene, nemění se to, ikdyž s tím jedu pořád jede na 3,5 válec až se to malinko ohřeje, přestane to a jede to naprosto normálně, najel už jsem asi 350km
![msm: msm:](./images/smilies/4chsmu1.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 18:31
od J0hny
ZR 280hp
http://www.youtube.com/watch?v=6bkzd8CfLWs
Má tam hodně videí, tak se kochejte a hlavně...ten zvuk blow of ventilu, je naprosto fenomenální
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 18:45
od Karel825
Šikovná hračka, předpokládám, že je to tak trochu tvůj vzor, co ?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jinak jsem se tam nikde nedočet jestli v tom má 20Tseries, ale asi jo
![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 18:55
od MíraMT
Pridrenej vstrik se dá poznat osciloskopem, pak jedine zmerit tlaky za studená a za tepla..
Skoda že mi videa na mobilu nejdou...
777571165
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 19:06
od J0hny
No, neni to úplně můj vzor, protože on si nechává ty motory dělat
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
já si je dělám sám
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jistě, má v tom T-serii
Míro, tipuju na ten přidírající se vstřik při určitý teplotě, blbý je, že se ke vstrikům nedá dostat a druhej, že to dělá jen někdy a jen pár minut...
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 19:40
od Trunda
... jen bacha.... není to ZR, ale Rover 214
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.... jj, má v tom T-Series....
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 19:42
od MíraMT
Tak vstriky se daj ověřit tím osciloskppem, na drátech, zkusil bych to..
777571165
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 19:48
od J0hny
Trunda píše:... jen bacha.... není to ZR, ale Rover 214
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.... jj, má v tom T-Series....
Jooo pravda, vlastně nechal vzadu i nápis 214
Jasně na drátech ale nedá se k nim dobře dostat, nemůžu to měřit na konektoru až ve spoji elektronika vstřiků do mot. elektriky, protože je tenhle vstřikovací systém polo-sekvenční, takže jeden gábel vede ke dvoum vstřikům
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: úte úno 18, 2014 20:08
od MíraMT
No jasný, nehledě na to, že čím dál od vstriku budeš měřit, tím hůř to fujde identifikovat... Něco podobnyho sme řešili u kámoše, po tom co.mu namontovali lpg, technik špatně zaletoval kablik k jednomu vstriku a už to pěkně zlobilo, taky se chytal jen podle počasí precejen tam tečou pěkný proudy..
777571165