Stránka 15 z 45
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: sob úno 22, 2014 10:06
od Karel825
Na tom něco je, že člověk se vzrůstajícím hlukem motoru a výfuku má pocit, že to jede líp. Mám to tak po výměně výfuku taky
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: sob úno 22, 2014 18:30
od J0hny
Já to myslel ale obráceně
že mi už to pak řve nahoře tolik, že mě to nebaví poslouchat, kdežto to jeho Ti točíš točíš a pořád je ticho
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: sob úno 22, 2014 19:59
od Karel825
Špatně jsem to asi napsal, mě to po výměně rozpadlého výfuku za nový ztichlo a ztrátu výkonu cítím jen pocitově, jinak si myslím, že to jede stejně
. Zkus dát zpět použitelný výfuk odpovídající průměru a bude to dobrý
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: ned úno 23, 2014 10:19
od J0hny
Já koupil z UK origo zadní díl, ale jak jsem ten výfuk asi 4x převařoval, tak už není zpětně kompatibilní, sice ho tam namontuješ a všechno sedí, jen se jakoby střední díl trochu nakroutí a v tý dýlce to způsobí že je opřenej v tunelu o ty krycí plechy, takže jsem ho zase vyndal, stejně bych určitě pořád přemýšlel nad tím, jestli se to turbo nemůže roztáčet trochu rychleji, když bude výfuk průchozí, takže teď je a vím, že jsem pro to teoreticky udělal nejvíc, co je v mých silách.
Tak jsem nahodil jiný vstřiky a včera při ranním startu to samý, tak jsem vyměnil ty nové svíce za staré z Turbáka, tak mi držte palce, za chvíli to jdu zkusit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: ned úno 23, 2014 17:14
od JK Mini
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: ned úno 23, 2014 19:28
od J0hny
S tím bych byl tuningářů král
Tak po výmeně svíček, pořád to samý, zítra půjčím kompresmetr a jdou se měřit tlaky
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: ned úno 23, 2014 19:44
od Karel825
To bys sice byl král, ale ten zvuk od V8 bys prostě neměl, na tohle je čtyřvál v turbu krátkej
Jinak jsem fakt zvědavej, čím to nakonec bude
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: ned úno 23, 2014 21:03
od J0hny
ÁÁÁle, 2.0T čtyřvál je top
No to já taky
fakt jsem už v koncích s nápadama, kdyby to ddělalo aspoň pořád, ale dneska jsem najel snad 180km a dělalo to jenom ráno po startu
...celou dobu jsem se jenom usmíval
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pon úno 24, 2014 14:20
od kremilekcz
cus jen mně napadlo ale to už bude taky asi blbost, jestli jsi tam měnil hydloštely nebo ne, že by ti pravě utíkal tlak ventilama a po naplnění hydroštelů se to dá dohromady.
Otázka je jak to po ránu cvaká.
Jinak tak nesnáším zavady který jsou jen na chvilku a pak zmizí
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pon úno 24, 2014 20:54
od Trunda
Jen tak pro další inspiraci... T-Series nacpaná do Eliska
http://www.youtube.com/user/DJWilma/videos 385 kobylek
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pon úno 24, 2014 20:56
od J0hny
No to už je asi poslední možnost, jen nechápu jak by se to technicky provedlo, protože, kdyby to bylo jak píšeš, jenom by se ventily míň otevíraly, když by hydroštely nebyli naplněný. A oni by "měly" bejt vcajku, rozebíral jsem je a čistil, motor ani necvakne po startu, otázka je, jestli se třeba trochu nepřidíraj, než trochu začne řídnout olej
Ani by mi to nevadilo, kdybych věděl, že se nestane, že se zadře úplně a buď pojedu na 3, nebo se to nejlépe potká a je vyřešíno
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: pon úno 24, 2014 23:42
od paci
Dobrý skoro jak ta moje koncovka .. zrovna nebyl jiný poslední díl po ruce tak tam Jimi kopnul takovýho túňu a zvuk hustý asi to nafotím a pošlu
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: stř úno 26, 2014 21:30
od kremilekcz
cus a jestě jedna blbost mně napadla zkusit vyměnit ECU
http://www.ecutesting.com/rover_common_ ... lures.html
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: stř úno 26, 2014 23:19
od J0hny
Néééé to je ECU z Turbáka, ten nikdy neměl problém!!!! Dneska jsem byl u Maredy a mám spárovanou tu původní, ale nespíná pumpu, proto se v ní někdo hrabal a asi proto byla spálená i pumpa v nádrži, někdo to celý neuvěřitelně sprasil
No nic, pumpa bude spínaná ručně, než bude třeba jiná ECU
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Napsal: stř úno 26, 2014 23:45
od JK Mini
A já tu pumpu obviňoval taky,ale ne kvůli ECU
.