Stránka 16 z 45

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát úno 28, 2014 22:12
od J0hny
No zezačátku jsem jí spínal ještě asi ručne ale motor stejně nechytl, protože když nemáš spárovanou ECU s ICU (5as) nedá ti povel na vstřiky :wink:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: sob bře 01, 2014 13:15
od JK Mini
No já mslel právě jestli dává správnej tlak a objem.Jestli byla prošlehlá,tak asi ne.

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned bře 02, 2014 21:15
od JK Mini
Zlá,zlá,nepěkná věc! :mrgreen: Po dnešním svezení s Honzou nedoporučuju ostatním účastníkům provozu pokoušet se předjíždět modré ZS s burácejícím výfukem. drive:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned bře 02, 2014 21:21
od Karel825
A jéjé a bylo to aspoň na výměnu spodního prádla :?: :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned bře 02, 2014 21:22
od Trunda
Hihi ;-)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned bře 02, 2014 21:42
od JK Mini
Přiznávám,že jsem měl zaťato,ale jsem ještě mladej na to,abych neuhlídal svěrač. msm: Netušil jsem jak je na tom ZS podvozkově,ale oproti 400,z kterýho vychází je to opravdu jiná liga.Tohle auto opravdu závidim.Snad bude cesta majitele k úplný spokojenosti co nejkratší a co nejmíň trnitá. mir:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned bře 02, 2014 21:55
od Karel825
Johny si taky pochvaluje tohle auto, jen nevím co udělá s Turbákem, doufám, že mu už nebude připadat nezajímavý až ho na jaře vytáhne z depozitu :(

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned bře 02, 2014 22:02
od J0hny
Nejezdím rychle, jen se o to snažím :P S takovýmhle autem to jde samo :P
Neboj Karle, dneska už jsem přemejšlel, že se celkem těším až ho vytáhnu, jen nevím, kdo to všechno bude platiti :lol:
S Turbákem už mě něco zažili a najezdili, jen tak se ho nevzdám a rozhodně mi nepřijde nezajímavej, už se těším až ho přijdu navrčet, vrátím mu ECU i ICU, kroužek pod volant a snad nebude uraženej, že jsem si to od něj půjčil :?
A nevím jak dál se s turbákem ubírat, jestli ho ladit někam dál, turbo by nato měl, nebo ho začím pomalu vracet k originálu a prasit se v ZS, fakt nevím SMOKE:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned bře 02, 2014 22:07
od Karel825
No je to těžké, mít tak výkonnou stáj, ještě štěstí, že ve třetím autě má "jen" obyčejný dízl jinak by bylo rozhodování ještě těžší.
Osobně bych viděl větší potenciál v ZS, ale rozhodnutí bude na tobě , každopádně chápu, že to všecko leze dost do peněz :wink:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned bře 02, 2014 22:10
od J0hny
Leze...nejen do peněz, taky místo, čas...ničeho nemám nazbyt, potřeboval bych být povoláním syn 8)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 03, 2014 12:21
od kremilekcz
asi bych taky ladil ZS už nejen kvůli podvozku a hlavně řízení, jen nevím jak je na tom s brzdama ale ty asi díky nižší váze než R600 budou na tom líp
Ale jinak chápu R600 má taky svoje :wink:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 03, 2014 13:19
od J0hny
Brzdy jsou na tom líp mnohem líp, stejnej průměr kotoučů vs. nižší váha a přijde mi že vepředu i malinko větší brzdná plocha destičky a hlavně nejsou kotouče za nábojem, který se zvlněj při prvním větším ohřátí :)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 03, 2014 13:36
od Karel825
J0hny píše:Brzdy jsou na tom líp mnohem líp, stejnej průměr kotoučů vs. nižší váha a přijde mi že vepředu i malinko větší brzdná plocha destičky a hlavně nejsou kotouče za nábojem, který se zvlněj při prvním větším ohřátí :)
kotouče nebo brzdiče? :roll:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 03, 2014 13:51
od J0hny
Kotouče jsou u 600 přišroubovaný zezadu za náboj a myslím, že je to důvod proč se tak snadno zvlní, ikdyž je prvně ohřeješ, než začneš brzdit

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 03, 2014 13:56
od Trunda
Jako že z nich neodvádí teplo ráfek tak jako u ZS?