MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Asi to na tom má taky nějakej podíl, nevim, prostě jsem ještě neviděl tak rychle křivý kotouče jako na Turbákovi a byli to TRWčka, zajížděl jsem je 500km určitě
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A to tomu taky ještě může vadit to, že je to uchycený přes ty čtyři šrouby na unašeč, takže přenosová plocha je tam celkem malá...
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ja by som osobne tunil ZS s T16tkou. Chalan v uk co mal v ZS vag 1,8t z audi TT (mal ho poladeny na 320k+vsetky serepeticky ako brzdy, tlmice, podvozok odlahcenie ...) daval na drahe nafrak 911, m3, caterham, lotusom , evu ( http://www.youtube.com/watch?v=X4pm1bDB ... W_qmvL23yw ) . Pekny project car a este ak sa da udrzat v CZ na ŠPZ tak ešte lepšie, tu by to hold nešlo.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já bych řekl, že uchycení s malou stykovou plochou je spíš výhodou, teplo se nepřenáší do ložiska a tak tolik netrpí mazivo v něm. po ostřejsí jízdě je třeba aby kotouče rovnoměrně vychladli tak je ještě 10km volný jízdy nechat schladit, a co hlavně, nestát na křižovatce na brzdovým pedálu, jinak se kotouč chladí od destičky rychleji, a to ho zvlní. mockrát sem ohřál kotouče do červena tak že už vůbec nebrzdily, ale vždycky sem jen rovnoměrně nechal dochladit a nikdy se mi nezkroutili. stejně tak se nechaj i zvlněný kotouče přehřátím a postupným vychlazením zase srovnat. toť moje zkušenost..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To s tím ložiskem, to máš recht... to mě nenapadlo, že to vlastně může být v tomto ohledu výhoda.
Chceš Míro říct, že když to na brzdách vydrtím na semafor ke křižovatce, která je někde v kopci, tak nemám stát na brzdě, tedy nejlépe vypnout motor a nechat zařazený kvalt? Jinak si to nedokážu představit
Chceš Míro říct, že když to na brzdách vydrtím na semafor ke křižovatce, která je někde v kopci, tak nemám stát na brzdě, tedy nejlépe vypnout motor a nechat zařazený kvalt? Jinak si to nedokážu představit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
od toho je v autě ručka pokud máš kotouče studený, tak je to šumák, ale pokud se z nich hulí, ručka je mnohem leší řešení... kotouče vzadu zdaleka tak horký nebejvaj, a jejich zvlnění vadí mnohem méně..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Heh, a co máme dělat my s automatem?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nezastavovat v kopcu.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Pravda, červená není zeď
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Automat na "P" a je to, ne? nejde o to zastavit, ale nestát na rozžhavených kotoučích pět minut
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Automat nechat na P a zabrzdit tak auto v kopci je postupná cesta do pekel. To už raději nechat automat na N a zabrzdit ručkou jako u manuálu.
Ovšem uvažujeme-li chlazení brzd po ostré jízdě, dá se předpokládat, že i převodovka dostala záhul. A tak jí stání na N moc neprospěje, protože oproti D je slabší oběh oleje, který tu převodovku maže a chladí.
Proto ta moje otázka, co s automatem? Asi holt nadále oželím něco tepla přenášeného destičkami, než odrovnat převodovku
Ovšem uvažujeme-li chlazení brzd po ostré jízdě, dá se předpokládat, že i převodovka dostala záhul. A tak jí stání na N moc neprospěje, protože oproti D je slabší oběh oleje, který tu převodovku maže a chladí.
Proto ta moje otázka, co s automatem? Asi holt nadále oželím něco tepla přenášeného destičkami, než odrovnat převodovku
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Je fakt, že s automatama moc zkušenosti nemám
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A konkrétně CVT u Ondry bych spíš viděl na klidnou jízdu a ne na nějaké kravení s brzdami do červena, je to tak Ondro?
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Náhodou, CVT umí být docela rošťák Ale do červena asi úplně nee...
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Necháme už ty automaty prosím
Jistě že nestojim na místě na rozpálenejch brzdách, omezenec nejsem, brzdy si ohřát umim a zaject jako člověk taky...
Ale určitě nikde nebudu tvrdit, že svým počínáním dokážu srovnat zvlněnej kotouč, Míro...ruku na srdce Máš na noze soustruh, nebo tak rychle kmitáš pedálem, že ohřeješ jen propadlý místa na kotouči a ty se ráčej narovnat No chtěl bych někdy abys mi narovnal kotouče na Turbákovi, ale po tomhle tvrzení, nevím jestli bych ti do ruky půjčil něco, co má víc jak 3kola
Jinak to vypadá, že nakonec si sundání hlavy a repasi vynutí těsnění pod hlavou, páč mi, aby toho nebylo málo začíná valit olej z odtokový "šachty" co jde skrz těsnění pod hlavou
Tak třeba se potvrdí, že všechno špatný, je k něčemu dobrý a vyřeší se onen problém s během na 3,5válce...uvidíme, zatím to ještě neshazuju, nemám finance
Jistě že nestojim na místě na rozpálenejch brzdách, omezenec nejsem, brzdy si ohřát umim a zaject jako člověk taky...
Ale určitě nikde nebudu tvrdit, že svým počínáním dokážu srovnat zvlněnej kotouč, Míro...ruku na srdce Máš na noze soustruh, nebo tak rychle kmitáš pedálem, že ohřeješ jen propadlý místa na kotouči a ty se ráčej narovnat No chtěl bych někdy abys mi narovnal kotouče na Turbákovi, ale po tomhle tvrzení, nevím jestli bych ti do ruky půjčil něco, co má víc jak 3kola
Jinak to vypadá, že nakonec si sundání hlavy a repasi vynutí těsnění pod hlavou, páč mi, aby toho nebylo málo začíná valit olej z odtokový "šachty" co jde skrz těsnění pod hlavou
Tak třeba se potvrdí, že všechno špatný, je k něčemu dobrý a vyřeší se onen problém s během na 3,5válce...uvidíme, zatím to ještě neshazuju, nemám finance