MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 03, 2014 15:58

Asi to na tom má taky nějakej podíl, nevim, prostě jsem ještě neviděl tak rychle křivý kotouče jako na Turbákovi a byli to TRWčka, zajížděl jsem je 500km určitě
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 16:22

A to tomu taky ještě může vadit to, že je to uchycený přes ty čtyři šrouby na unašeč, takže přenosová plocha je tam celkem malá...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » úte bře 04, 2014 9:26

Ja by som osobne tunil ZS s T16tkou. Chalan v uk co mal v ZS vag 1,8t z audi TT (mal ho poladeny na 320k+vsetky serepeticky ako brzdy, tlmice, podvozok odlahcenie ...) daval na drahe nafrak 911, m3, caterham, lotusom , evu ( http://www.youtube.com/watch?v=X4pm1bDB ... W_qmvL23yw ) . Pekny project car a este ak sa da udrzat v CZ na ŠPZ tak ešte lepšie, tu by to hold nešlo. :)

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte bře 04, 2014 9:29

Já bych řekl, že uchycení s malou stykovou plochou je spíš výhodou, teplo se nepřenáší do ložiska a tak tolik netrpí mazivo v něm. po ostřejsí jízdě je třeba aby kotouče rovnoměrně vychladli tak je ještě 10km volný jízdy nechat schladit, a co hlavně, nestát na křižovatce na brzdovým pedálu, jinak se kotouč chladí od destičky rychleji, a to ho zvlní. mockrát sem ohřál kotouče do červena tak že už vůbec nebrzdily, ale vždycky sem jen rovnoměrně nechal dochladit a nikdy se mi nezkroutili. stejně tak se nechaj i zvlněný kotouče přehřátím a postupným vychlazením zase srovnat. toť moje zkušenost..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » úte bře 04, 2014 9:41

To s tím ložiskem, to máš recht... to mě nenapadlo, že to vlastně může být v tomto ohledu výhoda.
Chceš Míro říct, že když to na brzdách vydrtím na semafor ke křižovatce, která je někde v kopci, tak nemám stát na brzdě, tedy nejlépe vypnout motor a nechat zařazený kvalt? Jinak si to nedokážu představit :lol: ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte bře 04, 2014 10:08

od toho je v autě ručka :-D pokud máš kotouče studený, tak je to šumák, ale pokud se z nich hulí, ručka je mnohem leší řešení... kotouče vzadu zdaleka tak horký nebejvaj, a jejich zvlnění vadí mnohem méně..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » úte bře 04, 2014 10:14

Heh, a co máme dělat my s automatem? :-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Keksin » úte bře 04, 2014 10:17

Nezastavovat v kopcu. :D

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » úte bře 04, 2014 10:54

Pravda, červená není zeď ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte bře 04, 2014 11:26

Automat na "P" a je to, ne? nejde o to zastavit, ale nestát na rozžhavených kotoučích pět minut :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » úte bře 04, 2014 11:35

Automat nechat na P a zabrzdit tak auto v kopci je postupná cesta do pekel. To už raději nechat automat na N a zabrzdit ručkou jako u manuálu.

Ovšem uvažujeme-li chlazení brzd po ostré jízdě, dá se předpokládat, že i převodovka dostala záhul. A tak jí stání na N moc neprospěje, protože oproti D je slabší oběh oleje, který tu převodovku maže a chladí.

Proto ta moje otázka, co s automatem? Asi holt nadále oželím něco tepla přenášeného destičkami, než odrovnat převodovku :)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » úte bře 04, 2014 11:44

Je fakt, že s automatama moc zkušenosti nemám :-)
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » úte bře 04, 2014 14:36

A konkrétně CVT u Ondry bych spíš viděl na klidnou jízdu a ne na nějaké kravení s brzdami do červena, je to tak Ondro? :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » úte bře 04, 2014 16:00

Náhodou, CVT umí být docela rošťák ;) Ale do červena asi úplně nee...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte bře 04, 2014 18:35

Necháme už ty automaty prosím :lol: :lol: :lol:
Jistě že nestojim na místě na rozpálenejch brzdách, omezenec nejsem, brzdy si ohřát umim a zaject jako člověk taky...
Ale určitě nikde nebudu tvrdit, že svým počínáním dokážu srovnat zvlněnej kotouč, Míro...ruku na srdce :roll: Máš na noze soustruh, nebo tak rychle kmitáš pedálem, že ohřeješ jen propadlý místa na kotouči a ty se ráčej narovnat met: msm: No chtěl bych někdy abys mi narovnal kotouče na Turbákovi, ale po tomhle tvrzení, nevím jestli bych ti do ruky půjčil něco, co má víc jak 3kola :wink:


Jinak to vypadá, že nakonec si sundání hlavy a repasi vynutí těsnění pod hlavou, páč mi, aby toho nebylo málo začíná valit olej z odtokový "šachty" co jde skrz těsnění pod hlavou :cry:
Tak třeba se potvrdí, že všechno špatný, je k něčemu dobrý a vyřeší se onen problém s během na 3,5válce...uvidíme, zatím to ještě neshazuju, nemám finance
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět