MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob bře 22, 2014 10:15

Rovněž se přidávám a všem to natři :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob bře 22, 2014 18:56

Tááák jsem tu, zajezdil jsem si luxusně, nestálo to nakonec ani moc peněz...
Auto jezdilo parádně, mohlo by víc a jednou mi při nastartování pěkně modře hulilo (určite si to zrovna hltlo oleje ze sání, ze zdechlýho turba)
Chce to slicky, to bez debat, ta seriová guma je na nic. ATEčka první jízdu vůbec nebrzdily, potřebovali vypálit destičky a pak se to začalo zlepšovat. S károu jsem naprosto spokojenej, jenom s tím motorem se musí ještě něco udělat :lol:
Videa dodám, fotek je bohužel jenom takhle málo
Každopádně sranda souboj zs t16 proti v6, nějakej zemiho kamarád chlat:
Přílohy
IMAG0069.jpg
IMAG0070.jpg
IMAG0072.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob bře 22, 2014 19:00

Jak ten souboj dopadl? A Co Rovernyho Coupe? No povídej povídej ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob bře 22, 2014 19:02

Zajímavé, že si oba stěžujete na gumy :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob bře 22, 2014 19:06

Mě to zajímavé nepřijde :-D Na okruhu s obyč pneumatikama se nič velkého čekat nedá. Rozdíl proti semislicku je obrovský ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob bře 22, 2014 19:08

Souboj dopadl tak že měl žlutý EBC na předku, takže mi strasně dával na brzdy, ale co je nejhorší, jelo to úplně stejně! A pak se za cílovkou roztočil do hodin a už jsem ho viděl někde v dáli v zrcátku :lol:
Rovernyho coupe jsem ani neviděl! byla tam fronta tak 100aut ke startu a byli jsme od sebe přes celou řadu a on jel jen jednu jízdu, páč mu pak prej začalo trochu klepat v motoru, a na parkovišti jsem ho ani nezahlídl, viděl jsem ho dvakrát project kolem na okruhu a jelo mu to pěkně, jinak jsme pokecali coajak atak...
Gumy jsou základ, ale slicky se mi nechtěly tahat, když tam něšlo o čas :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob bře 22, 2014 19:17

Myslím, že je to škoda, protože by jsi na slickách měl jedinečnou příležitost odzkoušet hranici co to auto v zatáčkách snese :wink:
To srovnání s KV6 mě překvapilo :o
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob bře 22, 2014 19:31

No, ona ta V6 má celkem slušnej krouťák, takže zas tak překvapivé to není. A Honza by to asi potřeboval ještě poladit. Navíc jak ho známe, určitě to má zas vylazené naschvál tak, aby ten motor šetřil :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 18:47

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od roverny » sob bře 22, 2014 19:54

Johnyho jsem viděl jelo mu to pěkně . Motor vypadá, že je asi v pořádku. Tipnul bych bych si, že problém byl v typu oleje . Když to všechno schladlo tak to bylo OK. Johny co používáš za olej do motoru.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob bře 22, 2014 21:32

Leju do obou Mobil 1 5w50, od motoráře závodních aut jsem slyšel, že je to prej nesmysl do turbový káry, že blbě odvádí teplo, což jsem se ale nikde nedočetl, tak nevím a leju dál, protože je i hodně levnej.
Kupuju ho u autodíly cardo...
Nejlepší je Castrol TWS Motorsport 10w-60 ale ta cena je mimo :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 18:47

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od roverny » sob bře 22, 2014 22:20

Já jsem přemýšlel spíš o 10W 50-60. Přeci jenom ten motor už má něco za sebou Kupuji také u Carda . V této řadě mají na výběr Shell, Castrol ,Valvoline nebo Total. Co by byla nejlepší volba.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob bře 22, 2014 22:39

To nevím :-D
Fakt neznám ani jednu z těch značek, snad jen total... lejeme v práci 5w30/ll,5w40,10w40, ale jestli je dobrej nevím :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned bře 23, 2014 7:16

Total jsem lil až do nedávna zcela výhradně a jak jsem psal, při pravidelné výměně byl motor po rozebrání krásně zajetý a čistý. A při řádění na okruhu se mi nestalo, že bych ho uvařil. Ovšem ale mluvím o K-Series ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned bře 23, 2014 11:05

Ten MOBIL Johny je právě doporučován pro přeplňované motory ;)
http://www.auto-parts.cz/files/prod_fil ... y_list.pdf
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » ned bře 23, 2014 11:19

Ty fronty jsou tam fakt brutální.Škoda,že je open jen 2x v roce. :roll:
Byl jsem kolegou lákán,ať ještě proženu Rovera,radši už ne.Budu ho teď radši šetřit a jdu stavět raketu,tak někdy na okruhu JOhny. drive:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět