Ono je to takhle, soustava tlakuje, jakmile je to zahřáté tak je ve všech hadicích cítit tlak. Když povolím víčko, tak začne voda do expanzky přitékat zespoda i přepadovou hadičkou. Podle toho jak byl prostor motoru zaprasený by to mohlo utíkat od víčka expanzky, ale ono drží docela na fest a tlak tam taky je. Klasicky to odfukuje, když ho povoluju.
Když jsem měnil ten thermostat, tak jsem prvně nechal původní těsnění domečku, což samozřejmě nefungovalo, to kapalo, takže jsem sehnal nová těsnění, která sedí tak jak mají. Pokud by byl problém tady kolem termostatu, tak by to nepocákalo vše kolem, třeba kryt rozvodů skoro až nahoře, nebo sání taky až nahoře na těch kolenech, ne?
moc rád bych problém vyřešil sám, abych nabral zkušenost, jenže jámu mám jen před barákem, ani garáž nemám, tak to není zrovna dvakrát příjemný teďko opravovat. Hlavně, beztak by se mi to zas nepovedlo, a nechci aby ani ne po 40k km bylo potřeba znovu dělat těsnění... :/
Ještě možnost, mohla by to takhle všude za motorem rozstříkat vodní pumpa?
Jo a ještě.. pokud jsem vše dělal se zavřeným topením v kabině, co to znamená?
Díky díky díky .. : )