


Když vidím KV6 přijde mi, že je to strašnej bastl, moc velkej, složitej, nikde neni ani kapku místa (úplně plnej motorovej prostor) a když se dočteš a doslechneš, že v KV6 se stává (asi) běžně, že zmizí právě píst 1. válce, nebo začně klepat na klice, asi se někde stala chyba - To je jen můj názor a pocit z tohoto motoru. Zvuk má krásnej a asi i pojede.
Kdysi jsem turbomotory kvůli "turbodíře" a "další věci co se může pos..." hodně zavrhoval, ale je to nesmysl, v jednom 620 Ti vydrželo turbo 238tkm a "jenom" mělo netěsnost a na druhým Ti (motor do ZS) najeto cca210tkm, turbo origo, jelo slušně, ale odešlo palivový čerpadlo a všude chcal olej (z motoru), tak bych poruchovost jako slabinu neviděl. Turbodíra se dá taky odstranit, je to sice trochu nákladnější, zato účinější, ale zase drastičtější ke všemu co se v autě pohybuje

S atmosférou se díky hladšímu a plynulejšímu průběhu krouťáku mnohem líp jezdí, závodí, jenže to neni pro mě. Nepotřebuju mít auto, "který jde uřídit", mě to prostě baví

A s úpravama do dobudoucna? "

To se ptáš moc brzo, ještě se to nepohlo ani o centimetr, ale neřikám, že nic dělat nebudu, to by mě nebavilo

Největší problém jsou peníze a druhej čas...