MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 20:33

Ty jo ten TypeR jede fakt jak urvanej :shock: ... se nedivím, že ho Ramzes tak žere :-D
V těch Skach jsou ty obyč pneumatiky fakt žalostný.... navíc by to chtělo asi ostřejší geometrii...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 20:35

Evidentně ti to šlo kolo od kola lépe a čas 2,14 není vůbec špatnej ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 24, 2014 20:56

Jasný, neznám to tam a nepřijel jsem krásný ZS rozmr**t hned na první akci msm:
No kamarád s tím Focusem, říkal, že když měl Clio sport dával to za 2.10 a to to měl prej hodně v ruce a najetej okruh.
Teď tam byl s přítelkyní která už po prvním kole břečela a řvala na něj aď jede pomalu, pak ohřál brzdy a začaly mu kopat brzdy, tak se na to pak vykašlal.
Jooo Tajpéry letěly strašně, jezdily tam i nějaký nakompresorovaný :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=MZmA79cWg6w
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 21:02

Pěkně nabušené a taky za pěkné prachy :shock:
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CIVIC-T ... 0779798395
ale zase pokud z realizuješ plánovanou úpravu na T28 a větší vstřiky, tak těch 250 k máš taky :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 24, 2014 21:04

Sáákra to stojí docela prachy :lol:
Pro T28 jedu ve středu! :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 21:05

No vidíš už je to zase o kousek blíž ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 21:06

Uf..... to je řezba :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 21:07

Ty si nedáš klid :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 24, 2014 21:09

Já mám to turbo úlně v háji, hází olej do sání, je hodně popraskaný kolem WG atd.. 210tkm :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 21:10

Ty si vždycky nějakou výmluvu najdeš :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 24, 2014 21:49

Tojooo, musím pořád něco dělat a to počkej až uvidíš co chystám (jde o vzhled) 8)
Hele co jsem našel na netu :)
Přílohy
DSCF6869.jpg
DSCF6755.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » pon bře 24, 2014 21:57

Tak ten majitel Civicu je pěkně vypnutej. :-D Jede mu to moc hezky,holt nalejt sto táců do kitu a koupit slicky je znát.VTS Saxo mu ale pěkně ukazovalo stopu a neměl to tak snadný.Asi poctivě naladěný.
Ono JOhnyho auto bude celý tak jen za cenu kitu.Potvrzuju,když mě svezl,že tomu autu nahoře nějak chybí tah.Nevim,v jinym turbu od MG/Rover jsem nejel,ale čekal bych ,že potáhne s radostí až k omezovači.A tady umírá jak chiplá TDI Octávka. :lol: Dobře,přehánim.
Jinak k jeho autu nemám výhrady,až budu velkej,taky bych bral takovej kočár. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 21:59

Náááááádhera.... moc vám to sluší.... jo a ty ptáku, kdyby sis zavřel to střešní okno, tak máš o pár sekund lepší kolo... jsem si říkal, že ti tam kudmasi fučí :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 22:00

No Kubo s tím tahem máš recht... rezervy to má a Honza kvůli tomu nespí :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 24, 2014 22:06

No ten vršek otáček mi fakt nedá spát!!!
To střešní nemá zas tak brutální odpor, to neee a to mám kvůli přítlaku v těch nadpozemskejch rychlostech list: :lol:
T-series je motor (tupý vačky) a mapa v ECU laděná na krouťák, to je celej problém, je to strašně uživatelsky přívětivej motor, ale hold na závodní/sportovní jízdu to chce naladit jinak ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět