Stránka 21 z 45

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 20:33
od Trunda
Ty jo ten TypeR jede fakt jak urvanej :shock: ... se nedivím, že ho Ramzes tak žere :-D
V těch Skach jsou ty obyč pneumatiky fakt žalostný.... navíc by to chtělo asi ostřejší geometrii...

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 20:35
od Karel825
Evidentně ti to šlo kolo od kola lépe a čas 2,14 není vůbec špatnej ;)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 20:56
od J0hny
Jasný, neznám to tam a nepřijel jsem krásný ZS rozmr**t hned na první akci msm:
No kamarád s tím Focusem, říkal, že když měl Clio sport dával to za 2.10 a to to měl prej hodně v ruce a najetej okruh.
Teď tam byl s přítelkyní která už po prvním kole břečela a řvala na něj aď jede pomalu, pak ohřál brzdy a začaly mu kopat brzdy, tak se na to pak vykašlal.
Jooo Tajpéry letěly strašně, jezdily tam i nějaký nakompresorovaný :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=MZmA79cWg6w

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:02
od Karel825
Pěkně nabušené a taky za pěkné prachy :shock:
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CIVIC-T ... 0779798395
ale zase pokud z realizuješ plánovanou úpravu na T28 a větší vstřiky, tak těch 250 k máš taky :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:04
od J0hny
Sáákra to stojí docela prachy :lol:
Pro T28 jedu ve středu! :)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:05
od Karel825
No vidíš už je to zase o kousek blíž ;)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:06
od Trunda
Uf..... to je řezba :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:07
od Trunda
Ty si nedáš klid :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:09
od J0hny
Já mám to turbo úlně v háji, hází olej do sání, je hodně popraskaný kolem WG atd.. 210tkm :roll:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:10
od Trunda
Ty si vždycky nějakou výmluvu najdeš :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:49
od J0hny
Tojooo, musím pořád něco dělat a to počkej až uvidíš co chystám (jde o vzhled) 8)
Hele co jsem našel na netu :)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:57
od JK Mini
Tak ten majitel Civicu je pěkně vypnutej. :-D Jede mu to moc hezky,holt nalejt sto táců do kitu a koupit slicky je znát.VTS Saxo mu ale pěkně ukazovalo stopu a neměl to tak snadný.Asi poctivě naladěný.
Ono JOhnyho auto bude celý tak jen za cenu kitu.Potvrzuju,když mě svezl,že tomu autu nahoře nějak chybí tah.Nevim,v jinym turbu od MG/Rover jsem nejel,ale čekal bych ,že potáhne s radostí až k omezovači.A tady umírá jak chiplá TDI Octávka. :lol: Dobře,přehánim.
Jinak k jeho autu nemám výhrady,až budu velkej,taky bych bral takovej kočár. met:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 21:59
od Trunda
Náááááádhera.... moc vám to sluší.... jo a ty ptáku, kdyby sis zavřel to střešní okno, tak máš o pár sekund lepší kolo... jsem si říkal, že ti tam kudmasi fučí :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 22:00
od Trunda
No Kubo s tím tahem máš recht... rezervy to má a Honza kvůli tomu nespí :-D

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 22:06
od J0hny
No ten vršek otáček mi fakt nedá spát!!!
To střešní nemá zas tak brutální odpor, to neee a to mám kvůli přítlaku v těch nadpozemskejch rychlostech list: :lol:
T-series je motor (tupý vačky) a mapa v ECU laděná na krouťák, to je celej problém, je to strašně uživatelsky přívětivej motor, ale hold na závodní/sportovní jízdu to chce naladit jinak ;)