MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 22:33

J0hny píše:No ten vršek otáček mi fakt nedá spát!!!
To střešní nemá zas tak brutální odpor, to neee a to mám kvůli přítlaku v těch nadpozemskejch rychlostech list: :lol:
T-series je motor (tupý vačky) a mapa v ECU laděná na krouťák, to je celej problém, je to strašně uživatelsky přívětivej motor, ale hold na závodní/sportovní jízdu to chce naladit jinak ;)
Já nevím Johny, ale mě to nahoře tahá jak kráva až do maxima, ale je fakt, že kromě svého jsem nikdy v žádném jiném nejel, tak nemám srovnání :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 24, 2014 22:47

No ono, totiž origo když ECU řídí tlak turba, tak v dolních otáčkách nepouští plnej tlak ale až někde od 4 tisíc, takže pocit z toho tahu máš, že pořád narůstá, ale když ti to už od 2,5 foukne 1bar tak máš dole tak velkej krouťák, že ti přijde, že to nahoře už prostě nejede. Toť jsem vypozoroval já :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » úte bře 25, 2014 11:18

Takže ta úprava se zvýšením sériového tlaku na 1 bar, není úplně ideální, protože k žádnému navýšení nahoře už nemůže dojít :idea:
No uvidíš kam to celé posuneš montáží T28 a větších vstřiků místo 380 dáš 550, to už bude hukot :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte bře 25, 2014 20:00

No ale nemám jednotku, která by věděla že tam ty vstřiky jsou :cry:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » úte bře 25, 2014 20:06

Joa cenu to má velkou, kdyby sis to zkusil na kupéčku, ulítla by ti čepice z toho krouťáku :) Nezapomínej Turbák měl na brzdě 290nm :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » úte bře 25, 2014 20:20

No a nedá se ta stávající jednotka nějak kloudně přepsat, aby věděla, že má dát víc, přece po světě je dost kupéček, které z motoru 20T4G tahají i 400 koní :wink: Jinak mě charakter naladění vyhovuje, dole táhne lineárně a graduje nad 4 tisíce, ale nevylučuji, že to někdy nezkusím :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » stř bře 26, 2014 21:30

Hele Honzo,a není možný si tlak paliva upravit stavitelnym regulátorem a snímač tlaku nějak "ochcat"?Kolega to řešil jinym snímačem v koncernu.Dal poslední variantu,která se myslím dávala do posledního Multivanu.Při stenym tlaku z toho lezlo nižší napětí.Všechny měly stejnej rozsah,jen právě jinej průběh při danym tlaku.On chtěl po strejčkovi taky přemapovat,ale ten se ktomu nějak neměl.Ještě doladil regulaci turba a je zatim spokojenej. list:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř bře 26, 2014 22:47

Jednotka musí vědět jakej je tam skutečnej tlak, jinak máš špatně předstih :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » čtv bře 27, 2014 8:37

ml:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » pon bře 31, 2014 11:25

k samosvoru, v Uk sa najviac zevraj osvedcila firma Gripper ... potom quaiffe a ako low cost seriovy torsen type A,B + loziska s ocelovym zapuzdrenim (+100e).
a na fore rozpredava prave niekdo diely z zr 2,0t - 300k.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát dub 04, 2014 19:25

Tak jak to Johny dopadlo s tím lepším turbem T28, už ho máš, nebo už ho máš dokonce i nasazené :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát dub 04, 2014 19:32

Noooo, turbo jsem rozebral, mělo moc velkou vůli na to abych ho tam cpal, momentálně čeká na finance a půjde na repas do special turba 8)
Je to škoda, ale je to fakt krásný turbo oproti naší pětadváce :wink:
Asi to bude chvíli trvat než ho tam narvu, nemá interní blow of ventil, takže to musím taky vyřešit a je potřeba na něj vyrobit přechody, nemá příruby rovnou na nasazení hadic a od Granta to za 3800 kupovat nebudu :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát dub 04, 2014 19:40

Jó to je, ten rozdíl je opravdu znát :lol:
Přílohy
t28_and_t25.jpg
Turba Grret.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pát dub 04, 2014 19:47

Kterej typ jsi konkrétně pořídil :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět