Stránka 22 z 45

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 22:15
od roverny

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 22:33
od Karel825
J0hny píše:No ten vršek otáček mi fakt nedá spát!!!
To střešní nemá zas tak brutální odpor, to neee a to mám kvůli přítlaku v těch nadpozemskejch rychlostech list: :lol:
T-series je motor (tupý vačky) a mapa v ECU laděná na krouťák, to je celej problém, je to strašně uživatelsky přívětivej motor, ale hold na závodní/sportovní jízdu to chce naladit jinak ;)
Já nevím Johny, ale mě to nahoře tahá jak kráva až do maxima, ale je fakt, že kromě svého jsem nikdy v žádném jiném nejel, tak nemám srovnání :wink:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 24, 2014 22:47
od J0hny
No ono, totiž origo když ECU řídí tlak turba, tak v dolních otáčkách nepouští plnej tlak ale až někde od 4 tisíc, takže pocit z toho tahu máš, že pořád narůstá, ale když ti to už od 2,5 foukne 1bar tak máš dole tak velkej krouťák, že ti přijde, že to nahoře už prostě nejede. Toť jsem vypozoroval já :wink:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: úte bře 25, 2014 11:18
od Karel825
Takže ta úprava se zvýšením sériového tlaku na 1 bar, není úplně ideální, protože k žádnému navýšení nahoře už nemůže dojít :idea:
No uvidíš kam to celé posuneš montáží T28 a větších vstřiků místo 380 dáš 550, to už bude hukot :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: úte bře 25, 2014 20:00
od J0hny
No ale nemám jednotku, která by věděla že tam ty vstřiky jsou :cry:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: úte bře 25, 2014 20:06
od J0hny
Joa cenu to má velkou, kdyby sis to zkusil na kupéčku, ulítla by ti čepice z toho krouťáku :) Nezapomínej Turbák měl na brzdě 290nm :wink:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: úte bře 25, 2014 20:20
od Karel825
No a nedá se ta stávající jednotka nějak kloudně přepsat, aby věděla, že má dát víc, přece po světě je dost kupéček, které z motoru 20T4G tahají i 400 koní :wink: Jinak mě charakter naladění vyhovuje, dole táhne lineárně a graduje nad 4 tisíce, ale nevylučuji, že to někdy nezkusím :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř bře 26, 2014 21:30
od JK Mini
Hele Honzo,a není možný si tlak paliva upravit stavitelnym regulátorem a snímač tlaku nějak "ochcat"?Kolega to řešil jinym snímačem v koncernu.Dal poslední variantu,která se myslím dávala do posledního Multivanu.Při stenym tlaku z toho lezlo nižší napětí.Všechny měly stejnej rozsah,jen právě jinej průběh při danym tlaku.On chtěl po strejčkovi taky přemapovat,ale ten se ktomu nějak neměl.Ještě doladil regulaci turba a je zatim spokojenej. list:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: stř bře 26, 2014 22:47
od J0hny
Jednotka musí vědět jakej je tam skutečnej tlak, jinak máš špatně předstih :roll:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: čtv bře 27, 2014 8:37
od JK Mini
ml:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon bře 31, 2014 11:25
od mikeZS
k samosvoru, v Uk sa najviac zevraj osvedcila firma Gripper ... potom quaiffe a ako low cost seriovy torsen type A,B + loziska s ocelovym zapuzdrenim (+100e).
a na fore rozpredava prave niekdo diely z zr 2,0t - 300k.

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát dub 04, 2014 19:25
od Karel825
Tak jak to Johny dopadlo s tím lepším turbem T28, už ho máš, nebo už ho máš dokonce i nasazené :?:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát dub 04, 2014 19:32
od J0hny
Noooo, turbo jsem rozebral, mělo moc velkou vůli na to abych ho tam cpal, momentálně čeká na finance a půjde na repas do special turba 8)
Je to škoda, ale je to fakt krásný turbo oproti naší pětadváce :wink:
Asi to bude chvíli trvat než ho tam narvu, nemá interní blow of ventil, takže to musím taky vyřešit a je potřeba na něj vyrobit přechody, nemá příruby rovnou na nasazení hadic a od Granta to za 3800 kupovat nebudu :roll:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát dub 04, 2014 19:40
od Karel825
Jó to je, ten rozdíl je opravdu znát :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pát dub 04, 2014 19:47
od Karel825
Kterej typ jsi konkrétně pořídil :?: