Stránka 23 z 45

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: sob dub 05, 2014 12:13
od J0hny
To největší :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: sob dub 05, 2014 12:27
od Karel825

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned dub 06, 2014 11:11
od J0hny
Tak ne kecám, to prostřední, mátla mě tam ta dóza na WG, já jí tam mám jinou :roll:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned dub 06, 2014 11:12
od J0hny
Nebo já nevím, vyfotím a zkusíme to vykoumat, co jsem to vlastně koupil :lol: :lol: :lol:
Tu 2860 bych chtěl ale stojí 23500 :roll:
Pulsar T28
Image_28 (2).jpg
Pulsar T28
Image_27 (2).jpg
T25 - T28
Image_29 (2).jpg
T25 - T28
Image_30 (2).jpg

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned dub 06, 2014 20:15
od J0hny
Tak co myslíš Karle? Já bych řekl, že to neni ani jedno z tý fotky :?

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned dub 06, 2014 20:26
od Trunda
Vzdyt je to mensi!!! ???

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned dub 06, 2014 20:27
od J0hny
nenii, to tě jenom mate, protože t25 je vcelku a je kvůli tomu blíž k objektivu :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned dub 06, 2014 20:48
od Karel825
Nissan Pulsar má originál turbo s označením TB2804 a to turbo z 200 SX je trochu jiné asi 2815, každopádně průměr turbíny a kompresorové části je větší než u Roveří TB255. Pěkná tabulka k turbům je tady
http://www.turbo-product.com/Nissan/

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: ned dub 06, 2014 21:50
od Karel825
Turbo T28 má maximální plnící tlak 15 Psi tedy cca 1 bar a nominální použitelný výkon je 260 koní, já jen až to budeš zkoušet, tak abys ho nepřefouk ;)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon dub 07, 2014 19:22
od J0hny
Noa kolik má teda max tlak tb2555? protože fučí 1bar jak fík :lol: :lol: 8)
Nějaká desetina navíc mu neuškodí msm:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon dub 07, 2014 19:31
od Karel825
Taky mě to zajímalo, kdybych to náhodou potřeboval fouknout a zatím jsem k tomu nic nenašel.
Jinak velice slušná jsou turba řady GT, lepší ložiska a třeba GT 2554 je možné použít až do 270 koní, samozřejmě u nás je problém se vstřikovači 380cc a samozřejmě jednotkou ECU - problém je jak jinak cena :(
Zkusím k tomu TB2555 něco najít ;)

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon dub 07, 2014 19:44
od Trunda
Konečně téma, kde su úplně mimo :lol:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon dub 07, 2014 19:47
od Karel825
Jestli jsem to správně přelouskal, tak nejlepší účinost má T25 při 16 Psi, tedy asi 1,1 bar, dalo by i víc, ale záleží na materiálu turbíny keramika nebo ocel a při vyšším tlaku už dochází k velkému zahřívání stlačeného vzduchu a klesá účinost.Pokud je to jinak, tak mě opravte :roll:
http://www.nissanexa.com/showthread.php ... -max-boost

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon dub 07, 2014 19:59
od J0hny
Tam bude záležet hlavně na okolnostech, určitě se budou dít na turbíně jiný teploty např s tubulárama, nebo když ho dáš dál od motoru, další co by mu hoodně pomohlo s teplotou bude externí WG, ale co je problém, to co nikdo neřeší, EGP (tlak výfukových plynů) před turbem, protože čím je tenhle tlak vyšší, rostou problémy okolo hlavně teplota a taky schopnost motoru se "vypláchnout, proto s větším turbem auto jede víc při stejným tlaku, ale větší turbo = větší ohřejvač vzduchu, krouťák posunutej dál....

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Napsal: pon dub 07, 2014 20:14
od Karel825
Tak určitě to není jen tak jednoduchá problematika, dát tam jiné turbo a fičet, chce to pročíst jiná fora kde se tohle řeší a přebrat si žvásty od korektních informací, co jsem tak postřehnul, je potřeba i správně každé turbo mazat, nízký i vysoký tlak oleje je problém dávají se různé restriktory, i rozměry a řešení IC dělá hodně takže to může být i ve finále cesta zpět sice zvýšíš tlak , ale auto pojedu hůř minimálně v určitých otáčkách. To malé T25 je agilnější táhne hned lineárně, ale ne naplno odspodu a pak mu chybí vrch což tobě asi vadí nejvíc a proto to chceš řešit 8)