MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 17:52

Ty jsi ďábel Johny,to musíš být skoro pořád fuel cut ne?
Nakonec ti stejně nezbyde pokud chceš jít dál do většího výkonu a krouťáku nic jiného než vzít k tomu větší vstřiky a přepsat jednotku, aby věděla, že je vše OK ;) Ale samozřejmě držím pěsti, abys to dal mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 18:06

Jsem těěěěsně před FC :lol:
Když je venku vlhko a chladno, kolem 6000ot to jednou cukne, jinak weed:
Peníze jsou nepřítel pokroku ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 18:13

Bohužel jinak by jsi už dávno koupil tohle :lol: :
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... urbo.25748
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 18:23

Taky, taky, ale ne od nich, jsou to tuzingáři :lol:
Prej 800PS, tyhlety informace jsou fakt nejlepší :D :D :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 18:26

Je dobré mít rezervu a do takových výkonu se hned tak někdo nedostane aby jim to omlátil o hlavu :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob dub 26, 2014 18:39

Jsou to nějaký sráče, už jen podle ceny, a zrovna u ojnic jsou rozhodující otáčky, až pak výkon ...Třeba budu dobrý, ale asi bych šel do osvědčený značky pauter, wosner,....k tomu písty stejný značky a milion dalších věcí :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob dub 26, 2014 18:58

Kurnik, tady se taky makalo..... ale ty ses byl aspoň projet, což já dneska už asi nestihnu :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob dub 26, 2014 21:27

Trunda píše:Kurnik, tady se taky makalo..... ale ty ses byl aspoň projet, což já dneska už asi nestihnu :-(
Neboj taky se dočkáš car::
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob dub 26, 2014 22:21

Stíhl stíhl stíhl SMOKE: car::
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » ned dub 27, 2014 16:10

J0hny píše:A otázka za deset bludišťáků, co jsem vám to zatajil 8)
Ty chrániče přední hrany zadního nárazníku? ;) To kde jsi splašil? Vychytávka ...

EDIT: koukám, že ZS to mají asi standardně, na rozdíl od R45.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned dub 27, 2014 17:44

Aha... taky na to hledím.....
Ale ty Honzo.... takhle s okruhovýma slickama vjet na štěrk.... i ty darebo ml: ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned dub 27, 2014 17:50

To víš Trundo musí vyzkoušet jaké to je, když potom na okruhu vyletí mimo dráhu :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » ned dub 27, 2014 19:05

Jo, na to jsem taky koukal, že si na těch pneumatikách hraje na zemědělský stroj ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned dub 27, 2014 19:34

Vy rejpalové, olej jsem na "šterčíku" cca 30m, věřte, že se stihly vyčistit během prvních 100metrů po asfaltu :D a nebyly rozpálený od brutální jízdy už 2km jsem dochlazoval, než jsem zastavil, jináč by to asi shořelo :lol: :lol: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned dub 27, 2014 19:57

Už 2 km :lol: I ty vtipálku ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět