MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon dub 28, 2014 20:42

Taky bych veděl co koupit, ale rozhodně bych rozšířil vozovej park především o Rovery/MG :admin:
Mezi autama toho moc co kupovat není, nic moc se mi nelíbí :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon dub 28, 2014 20:51

Na léto Toyota GT86, na zimu Subaru Impreza a na mazlení se Lotus Elise :-D .... samozřejmě pro rodinu Land Rover Disco/Range ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon dub 28, 2014 21:28

Na léto EVO, na zimu EVO, na mazlení ZS Turbo :) Do práce 620Ti :!:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » stř dub 30, 2014 19:06

Johny, kolik závitu v centimetrech je u tvého auta vidět na tyčce ovládající klapku obtoku turba při plném tlaku 1,15 bar?
Nebo jestli víš kolik závitu je tam celkově :?:
Díval jsem se dnes na svou a vidím tak minimálně 1,5 cm, ale je tam přístup jak někam :lol:

Časem koupím budík na tlak turba, abych věděl kolik mi to tlačí :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř dub 30, 2014 19:25

To nevím, nemám origo actuator, má celou tyčku jinou a mám ho chycenej až pod šroubem převodovky.
Hlavně ti to musí pořádně držet wastegate aby nebyla volná, když na ní sáhneš, pak už si ro poreguluje ECU
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » stř dub 30, 2014 19:30

Ok díky, jen mě tak napadlo jestli už s tím třeba někdo nehýbal když mi to tak krásně jede :-D , ale nemám možnost porovnání s jiným autem, takže je to hodně subjektivní.
Jak pořídím budík tak budu chytřejší :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř dub 30, 2014 19:40

Je to možný, klidně máš i upravenou jednotku a ani o tom nevíš, třeba roverny jí má upravovanou, že si to sama řídí na 1bar
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř dub 30, 2014 21:25

Až budu velkej, chci aby mi to jelo asi takhle https://www.youtube.com/watch?annotatio ... ElFiQcLsp8
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » čtv kvě 01, 2014 20:59

Jako hodně dobrý, ale nechtěl bych to protože to má okýnka stahované kličkou :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » čtv kvě 01, 2014 21:13

Tohle bude dělat pěkný mrtvoly. msm: Rád bych to někdy zažil,ale v garáži bych to mít nechtěl. car::
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned kvě 04, 2014 12:30

Tak krouťák asi roste :lol:
Včera mi několikrát klouzla spojka kolem 3tis. ot :cry: :cry:
A dvakrát fuelcut :cry:
musím trochu couvnout, jinak to na písku sprasim :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned kvě 04, 2014 12:57

Vrátíš tlak na 0,95 :?: To máš docela dobře odzkoušené jako jistotu :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned kvě 04, 2014 13:03

Nevím, zkusím o jednu otáčku na táhle
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned kvě 04, 2014 13:07

To máš dobré, že se k tomu táhlu dostaneš, já bych musel vyndat půlku auta :lol:
Ale jednou tomu zkusím přidat, až příjde ten správný čas :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned kvě 04, 2014 13:08

Nooo...to tě nemine :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět