MG ZS
Re: MG ZS
T-d-d-dm .......
..nemáte někdo tip kde si nechat udělat těsnění pod hlavou? Se vším kolem, se šroubama, popř srovnáním hlavy když bude potřeba, s rozvodovým řemenem, kladkou, pumpou? Jsem z Liberce, ale samozřejmě dojedu v v nějakém rozumném okruhu, když bude doporučení kvalitního technika.. ???
Posledních pár týdnů jsem řešil přehřívání výše, vyměněný termostat, nová chladící kapalina a i odvzdušněno, tak po 100km krásné jízdy, kde se zdálo že vše už je ok, vše ok nebylo... humus pod víčkem vody, úbytek vody, pocákaný motor ze zadu...
..nemáte někdo tip kde si nechat udělat těsnění pod hlavou? Se vším kolem, se šroubama, popř srovnáním hlavy když bude potřeba, s rozvodovým řemenem, kladkou, pumpou? Jsem z Liberce, ale samozřejmě dojedu v v nějakém rozumném okruhu, když bude doporučení kvalitního technika.. ???
Posledních pár týdnů jsem řešil přehřívání výše, vyměněný termostat, nová chladící kapalina a i odvzdušněno, tak po 100km krásné jízdy, kde se zdálo že vše už je ok, vše ok nebylo... humus pod víčkem vody, úbytek vody, pocákaný motor ze zadu...
Re: MG ZS
Koukni zde viewtopic.php?f=24&t=8425 ..... každopádně s autem raději nejezdi. A ber to pozitivně - už aspoň víš kde je problém a až se to opraví, tak budeš mít klid
Jo a nenechávej si tam dávat kovové těsnění MLS. Dej tam klasické upgradované elastomerní.

Jo a nenechávej si tam dávat kovové těsnění MLS. Dej tam klasické upgradované elastomerní.
Re: MG ZS
To jo, ale šrajtofle bude o 10k lehčí...
Doufám že to bude stát za to. Tadyhle píšou kovové, ale ne MLS, je to to, co chci ?
https://www.profidily.cz/tesneni-hlava- ... 25010.html
+ tyhle šrouby, 10ks za litra, je to normální? Našel tyto odkazy při procházení témat ohledně těsnění..
https://www.profidily.cz/nahradni-dily/ ... uby-hlavy/
ohledně těch servisů, s Pacim už se znám, už jsme se aji sešli
lákal mě na sraz, tak když to vyjde, tak se také zastavím.. Zkusím někoho sehnat, ale bojím se toho, že mě bude chtít servis natáhnout nebo udělají opravu špatně. Proto bych šel raději na doporučení. CD servis se bojím že bude drahej, už jsem od nich bral nějaké díly.
Doufám že to bude stát za to. Tadyhle píšou kovové, ale ne MLS, je to to, co chci ?

https://www.profidily.cz/tesneni-hlava- ... 25010.html
+ tyhle šrouby, 10ks za litra, je to normální? Našel tyto odkazy při procházení témat ohledně těsnění..
https://www.profidily.cz/nahradni-dily/ ... uby-hlavy/
ohledně těch servisů, s Pacim už se znám, už jsme se aji sešli

Re: MG ZS
Ano, tohle těsnění je ok.
Šrouby, pokud nebyly měněny někdy nedávno, tak asi vyměň. Nevím ale kterou značku. Neslyšel jsem nikdy moc nějaké hodnocení a srovnání. Ceny kolem 1000 jsou naprosto v poho.
Šrouby se dají přeměřit a opětovně použít, pokud jsou v normě. Ale samozřejmě je tam určité riziko toho, že při dotahování můžou selhat. Když se zalomí závit, tak je to pak celkem nepříjemné to řešit.
Nechej to udělat v servisu, kde tyhle motory dělají a peníze tolik neřeš. Procentuálně je tím vyšší šance na úspěch, než riskovat u nějakého joudy, co to má na háku.
Samozřejmě, pokud bys měl nějakého známého automechanika, kterému bezmezné můžeš věřit a víš, že je pečlivý, nechá si poradit, sežene si informace, tak pak by to byla nejlepší varianta. Ale takový se hledá těžko. Dnes většina servisů dlabe na kvalitu práce, protože primárně vydělávají na prodeji dílů a práce je pro ně nelukrativní.
V tvém kraji bohužel nemáme moc lidí, co by dali nějaké reference.
Šrouby, pokud nebyly měněny někdy nedávno, tak asi vyměň. Nevím ale kterou značku. Neslyšel jsem nikdy moc nějaké hodnocení a srovnání. Ceny kolem 1000 jsou naprosto v poho.
Šrouby se dají přeměřit a opětovně použít, pokud jsou v normě. Ale samozřejmě je tam určité riziko toho, že při dotahování můžou selhat. Když se zalomí závit, tak je to pak celkem nepříjemné to řešit.
Nechej to udělat v servisu, kde tyhle motory dělají a peníze tolik neřeš. Procentuálně je tím vyšší šance na úspěch, než riskovat u nějakého joudy, co to má na háku.
Samozřejmě, pokud bys měl nějakého známého automechanika, kterému bezmezné můžeš věřit a víš, že je pečlivý, nechá si poradit, sežene si informace, tak pak by to byla nejlepší varianta. Ale takový se hledá těžko. Dnes většina servisů dlabe na kvalitu práce, protože primárně vydělávají na prodeji dílů a práce je pro ně nelukrativní.
V tvém kraji bohužel nemáme moc lidí, co by dali nějaké reference.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS
Kdybys to zjistil o pár dní dřív, tak jsem objednával hromadně z UK, takže bys měl origo díly + se tam daly vzít některé vylepšené díly na K-series...
https://www.dmgrs.co.uk/collections/all ... rts?page=1
možná bych zauvažoval a početl o tomhle https://www.dmgrs.co.uk/collections/pre ... genuine-mg
https://www.dmgrs.co.uk/collections/all ... rts?page=1
možná bych zauvažoval a početl o tomhle https://www.dmgrs.co.uk/collections/pre ... genuine-mg

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZS
Osobne, pokud bych si delal auto, na kterem bych nesetril, tak ano... ale myslim ze jinak je to zbytecne... ostatne, oni to tam i pisou, ze je to pro pripad, kdy chces mit pasek i ksandy (tj. nechces ponechat absolutne nic nahode).
Myslim ze prvni zesileny rail delal uz LR pro svoje Kcka (spolecne s vyvynutim MLS).
Myslim ze prvni zesileny rail delal uz LR pro svoje Kcka (spolecne s vyvynutim MLS).
Re: MG ZS
Jaj, no tak to jsem prošvihnul...
Domluvil jsem se s mechanikem z Jablonce, na kterého jsem dostal dobré reference. Mluvil jsem s ním a oprava není problém, ale ve středu se za ním ještě stavím, aby na to kouknul. Pokud by se mi z nějakého důvodu nezamlouval, tak Paci se mi nabídl asistovat při hledání technika.
Doporučíte ještě nějakou ověřenou značku celé sady těsnění kterou bych měl nechat objednat?
ta lišta sice vypadá fajn, ale už takhle to bude docela mastný, když chci dělat rovnou všechny okolní věci, řemen, pumpu atd, a hned další bude spodek.. Trochu si začínám říkat, jestli to auto v tom stavu mělo skutečně cenu 50k,.. Snad ano.
Domluvil jsem se s mechanikem z Jablonce, na kterého jsem dostal dobré reference. Mluvil jsem s ním a oprava není problém, ale ve středu se za ním ještě stavím, aby na to kouknul. Pokud by se mi z nějakého důvodu nezamlouval, tak Paci se mi nabídl asistovat při hledání technika.



ta lišta sice vypadá fajn, ale už takhle to bude docela mastný, když chci dělat rovnou všechny okolní věci, řemen, pumpu atd, a hned další bude spodek.. Trochu si začínám říkat, jestli to auto v tom stavu mělo skutečně cenu 50k,.. Snad ano.

Re: MG ZS
Elring je v poho....
Hele, myslím si, že když jsi to auto okukoval, že jsem ti psal, že máš počítat s tím, že těsnění se bude dělat. Klidně můžeš zkusit kontaktovat původního majitele a chtít kompenzaci. Jde o vážnou závadu.
Hele, myslím si, že když jsi to auto okukoval, že jsem ti psal, že máš počítat s tím, že těsnění se bude dělat. Klidně můžeš zkusit kontaktovat původního majitele a chtít kompenzaci. Jde o vážnou závadu.
Re: MG ZS
Jistě, já bych s tím i počítal, kdyby prodejce netvrdil, že těsnění pod hlavou bylo dělané, ještě jsem si to ověřoval, co se mi to začalo přehřívat, a údajně před 40ti tisícema, nějaké dvouvrstvé. Ale zas nechci někoho hanět, uvidíme až se sundá hlava, třeba to měněné bylo a někdo to "jen" udělal šitně...
Ale jak jsi, Trundo, psal výše, alespoň budu vědět, že je to udělané a snad se na motor nebude kromě údržby muset sáhnout.
jo a .. Volal jsem ještě do CD servisu v Českém Dubu, kdysi jsem od nich bral spojku na R400, ale výměna těsnění s rovodem a pumpou --- 15-17k ......
Ale jak jsi, Trundo, psal výše, alespoň budu vědět, že je to udělané a snad se na motor nebude kromě údržby muset sáhnout.

jo a .. Volal jsem ještě do CD servisu v Českém Dubu, kdysi jsem od nich bral spojku na R400, ale výměna těsnění s rovodem a pumpou --- 15-17k ......

Re: MG ZS
Ahaaa.... no tak ty projevy jsou celkem klasické pro MLS těsnění. A asi jsme to tu vlastně řešili a psal jsi to tu a kolega Stilg to tu zakecal s tím, že ne vždy musí být MLS zlo 
No, hele, u MLS by se dalo zkusit jen přetáhnout šrouby. Jestli kluci dělali půl otáčky podle toho jestli se šroubu chtělo....? By tu Hombré poradil - ten to přetahoval. A viděl bys.
Další světlá stránka by mohla být ta, že po MLS by nemusela být vymačkaná hlava a pokud by nebyla jinak křivá, tak by třeba nemusela potřebovat přebrousit.

No, hele, u MLS by se dalo zkusit jen přetáhnout šrouby. Jestli kluci dělali půl otáčky podle toho jestli se šroubu chtělo....? By tu Hombré poradil - ten to přetahoval. A viděl bys.
Další světlá stránka by mohla být ta, že po MLS by nemusela být vymačkaná hlava a pokud by nebyla jinak křivá, tak by třeba nemusela potřebovat přebrousit.
Re: MG ZS
Protahují se, tím materiál degraduje, můžou v něm být trhlinky. Prostě se stářím a cykly utahování jejich kvalita zhoršuje a zvyšuje se riziko jejich zalomení.
Re: MG ZS
Spis proto, ze jde o TTY* srouby.
A ty jsou konstruovane tak, ze potrebny clamping force je dosazen jejich natahnutim. Je to proste vlastnost. A pointa (lajcky receno) je, ze je mozne dosahnout vetsiho stahnuti s pouzitim sroubu o mensim prumeru.
Je mozne jejich opakovane pouziti, podle jejich deformace.... jestli to stoji za to, na to ma kazdy jiny nazor.
"A torque to yield fastener (TTY) or stretch bolt is mounting hardware in the form of a fastener which is torqued beyond the state of elasticity and therefore undergoes plastic deformation, causing it to become permanently elongated."
Ad MLS:
https://www.dmgrs.co.uk/pages/choosing- ... gasket-kit
Je pomerne credible zdroj.
Stejne tak nove Kcka (N series) ... maji co? Maji MLS.
Problem MLS neni v tom ze by nefungoval. Problem MLS je, ze velice casto nefunguje na starsich motorech / motorech co nejsou v perfektnim stavu. O tom se dobre vi a je to duvod proc nema MLS dobrou povest (jednoduse proto, ze ty motory na ktere se davalo nebyly up top the spec, aby se tam davalo).
To sou vcelku fakta, a ne nejake zakecavani.
A ty jsou konstruovane tak, ze potrebny clamping force je dosazen jejich natahnutim. Je to proste vlastnost. A pointa (lajcky receno) je, ze je mozne dosahnout vetsiho stahnuti s pouzitim sroubu o mensim prumeru.
Je mozne jejich opakovane pouziti, podle jejich deformace.... jestli to stoji za to, na to ma kazdy jiny nazor.
"A torque to yield fastener (TTY) or stretch bolt is mounting hardware in the form of a fastener which is torqued beyond the state of elasticity and therefore undergoes plastic deformation, causing it to become permanently elongated."
Ad MLS:
https://www.dmgrs.co.uk/pages/choosing- ... gasket-kit
Je pomerne credible zdroj.
Stejne tak nove Kcka (N series) ... maji co? Maji MLS.
Problem MLS neni v tom ze by nefungoval. Problem MLS je, ze velice casto nefunguje na starsich motorech / motorech co nejsou v perfektnim stavu. O tom se dobre vi a je to duvod proc nema MLS dobrou povest (jednoduse proto, ze ty motory na ktere se davalo nebyly up top the spec, aby se tam davalo).
To sou vcelku fakta, a ne nejake zakecavani.
Re: MG ZS
Jsou to v tomhle tématu řekněme nedůležitá fakta, která zastírají to, že v tomhle tématu je správné řešení elastomerní těsnění 
Šmankote ale to je fuk.... jsem si z tebe chtěl udělat srandu, ne?

Šmankote ale to je fuk.... jsem si z tebe chtěl udělat srandu, ne?
