MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
ok tak vela zdaru , ja sa idem pokusit o vymenu tej plastovej casti za hlinik/ocel, snad sa to podari.
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Nejhorší a nejrizikovější je oddělání toho deklíku, co kreje spřažený klapky. Je to sešroubovaný a slepený, takže dá hodně trpělivosti a piplavé práce to odpreparovat.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
....a kovovou náhradu budeš vyrábět sám ? Někde na UK webech jsem zahlédl kluka, co se výrobou kovové náhrady chtěl zabývat.....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
no je to dost tazke rozpoliť tú plastovú časť, v anglicku na fóre chalan vyrobil tú čast z kovu , na xpower.co.uk (volá sa sheddist - macher na MG), jediný problém je znovu uzavrieť tie plastové čsti dokopy aby tam neprenikal cez ten spoj vzduch (aspoň to som zistil na UK fore) ze zatial sa to nikomu nepodarilo dat do funkcného stavu ( tu plastovu vec si vyrobili z nejakej ocele).
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Delal jsem to na 75 V6 ,opatrne otevrel vybral vnitrek a zase zadelal bez nejakeho prisanani vzduchu ,clovek to musi delat opatrne bez nejakych nervu a nejaky rozdil jsem nepoznal.....
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
co přesně je systém VIS a co by se teoreticky stalo kdyby to ze sání zmizelo?
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
system VIS je nieco ako VTEC u hondy, ovlada mnozstvo vzduchu vchadzajuce do motoru , je tvorene dvoma castami, pri odpojeni dojde k strate vykonu( a zhorseniu spotreby (tie VIS sa daju opravit, ak dakdo potrebuje link nech napise a dam to sem)
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
lenham3 píše:Delal jsem to na 75 V6 ,opatrne otevrel vybral vnitrek a zase zadelal bez nejakeho prisanani vzduchu ,clovek to musi delat opatrne bez nejakych nervu a nejaky rozdil jsem nepoznal.....
cize si to plastove sanie si rozsroboval, rozpojil(ako si to rozpojil je to zlepene alebo co) a potom vymenil to plastove rameno co ovlada klapky a potom si dal nieco medzi ten spoj toho sania?(nejake lepidlo?) alebo si to iba dal dokopy a zosroboval bez toho aby si dal nieco medzi to ( mal si auto na brzde? pred aj po?) dik za odpoveď.
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
při odpojení zůstanou klapky zavřený?mikeZS píše:system VIS je nieco ako VTEC u hondy, ovlada mnozstvo vzduchu vchadzajuce do motoru , je tvorene dvoma castami, pri odpojeni dojde k strate vykonu( a zhorseniu spotreby ...
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
klapky ostanu otvorene, VIS ventlili reguluju iba mnozstvo vzduchu
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Klapky nemění množství, ale délku trasy nasávaného vzduchu, čímž se zlepšuje průběh točivého momentu.
VTEC je něco zcela jiného, tam se mění zdvih ventilů a časování vaček - obdoba systému Rover VVC .
VTEC je něco zcela jiného, tam se mění zdvih ventilů a časování vaček - obdoba systému Rover VVC .
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
no dobře a kdyby tam ty klapky nebyly vůbec nebo byly stále otevřené jak by se to projevilo?
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
ako može klapka meniť vzialenosť trasy? klapky su buď pootvorené alebo zavreté.KDB píše:Klapky nemění množství, ale délku trasy nasávaného vzduchu, čímž se zlepšuje průběh točivého momentu.
VTEC je něco zcela jiného, tam se mění zdvih ventilů a časování vaček - obdoba systému Rover VVC .
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
tuto jeden čeln fora napisal že tiahla a klapky vytiahol a že sa to neodrazilo na spotrebe ani na vlastnostiach motora ( ziadna strata vykonu)
Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné
Jsou tam paralelní kanály různé délky a mezi nimi klapky přepínají...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.