MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Odpovědět
mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pát lis 19, 2010 7:59

ok tak vela zdaru , ja sa idem pokusit o vymenu tej plastovej casti za hlinik/ocel, snad sa to podari.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od KDB » pát lis 19, 2010 8:52

Nejhorší a nejrizikovější je oddělání toho deklíku, co kreje spřažený klapky. Je to sešroubovaný a slepený, takže dá hodně trpělivosti a piplavé práce to odpreparovat.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od KDB » pát lis 19, 2010 8:56

....a kovovou náhradu budeš vyrábět sám ? Někde na UK webech jsem zahlédl kluka, co se výrobou kovové náhrady chtěl zabývat.....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pát lis 19, 2010 11:47

no je to dost tazke rozpoliť tú plastovú časť, v anglicku na fóre chalan vyrobil tú čast z kovu , na xpower.co.uk (volá sa sheddist - macher na MG), jediný problém je znovu uzavrieť tie plastové čsti dokopy aby tam neprenikal cez ten spoj vzduch (aspoň to som zistil na UK fore) ze zatial sa to nikomu nepodarilo dat do funkcného stavu ( tu plastovu vec si vyrobili z nejakej ocele).

lenham3
Příspěvky: 2348
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od lenham3 » pát lis 19, 2010 14:51

Delal jsem to na 75 V6 ,opatrne otevrel vybral vnitrek a zase zadelal bez nejakeho prisanani vzduchu ,clovek to musi delat opatrne bez nejakych nervu a nejaky rozdil jsem nepoznal.....

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Urael » sob lis 20, 2010 18:17

co přesně je systém VIS a co by se teoreticky stalo kdyby to ze sání zmizelo?

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » ned lis 21, 2010 9:17

system VIS je nieco ako VTEC u hondy, ovlada mnozstvo vzduchu vchadzajuce do motoru , je tvorene dvoma castami, pri odpojeni dojde k strate vykonu( a zhorseniu spotreby (tie VIS sa daju opravit, ak dakdo potrebuje link nech napise a dam to sem)

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » ned lis 21, 2010 9:21

lenham3 píše:Delal jsem to na 75 V6 ,opatrne otevrel vybral vnitrek a zase zadelal bez nejakeho prisanani vzduchu ,clovek to musi delat opatrne bez nejakych nervu a nejaky rozdil jsem nepoznal.....

cize si to plastove sanie si rozsroboval, rozpojil(ako si to rozpojil je to zlepene alebo co) a potom vymenil to plastove rameno co ovlada klapky a potom si dal nieco medzi ten spoj toho sania?(nejake lepidlo?) alebo si to iba dal dokopy a zosroboval bez toho aby si dal nieco medzi to ( mal si auto na brzde? pred aj po?) dik za odpoveď.

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Urael » ned lis 21, 2010 11:41

mikeZS píše:system VIS je nieco ako VTEC u hondy, ovlada mnozstvo vzduchu vchadzajuce do motoru , je tvorene dvoma castami, pri odpojeni dojde k strate vykonu( a zhorseniu spotreby ...
při odpojení zůstanou klapky zavřený?

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » ned lis 21, 2010 16:31

klapky ostanu otvorene, VIS ventlili reguluju iba mnozstvo vzduchu

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od KDB » ned lis 21, 2010 18:53

Klapky nemění množství, ale délku trasy nasávaného vzduchu, čímž se zlepšuje průběh točivého momentu.
VTEC je něco zcela jiného, tam se mění zdvih ventilů a časování vaček - obdoba systému Rover VVC .
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 18:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od Urael » ned lis 21, 2010 20:16

no dobře a kdyby tam ty klapky nebyly vůbec nebo byly stále otevřené jak by se to projevilo?

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pon lis 22, 2010 9:25

KDB píše:Klapky nemění množství, ale délku trasy nasávaného vzduchu, čímž se zlepšuje průběh točivého momentu.
VTEC je něco zcela jiného, tam se mění zdvih ventilů a časování vaček - obdoba systému Rover VVC .
ako može klapka meniť vzialenosť trasy? klapky su buď pootvorené alebo zavreté.

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od mikeZS » pon lis 22, 2010 9:26

tuto jeden čeln fora napisal že tiahla a klapky vytiahol a že sa to neodrazilo na spotrebe ani na vlastnostiach motora ( ziadna strata vykonu)

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Příspěvek od KDB » pon lis 22, 2010 13:52

Jsou tam paralelní kanály různé délky a mezi nimi klapky přepínají...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět