Stránka 4 z 14

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát lis 19, 2010 7:59
od mikeZS
ok tak vela zdaru , ja sa idem pokusit o vymenu tej plastovej casti za hlinik/ocel, snad sa to podari.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát lis 19, 2010 8:52
od KDB
Nejhorší a nejrizikovější je oddělání toho deklíku, co kreje spřažený klapky. Je to sešroubovaný a slepený, takže dá hodně trpělivosti a piplavé práce to odpreparovat.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát lis 19, 2010 8:56
od KDB
....a kovovou náhradu budeš vyrábět sám ? Někde na UK webech jsem zahlédl kluka, co se výrobou kovové náhrady chtěl zabývat.....

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát lis 19, 2010 11:47
od mikeZS
no je to dost tazke rozpoliť tú plastovú časť, v anglicku na fóre chalan vyrobil tú čast z kovu , na xpower.co.uk (volá sa sheddist - macher na MG), jediný problém je znovu uzavrieť tie plastové čsti dokopy aby tam neprenikal cez ten spoj vzduch (aspoň to som zistil na UK fore) ze zatial sa to nikomu nepodarilo dat do funkcného stavu ( tu plastovu vec si vyrobili z nejakej ocele).

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pát lis 19, 2010 14:51
od lenham3
Delal jsem to na 75 V6 ,opatrne otevrel vybral vnitrek a zase zadelal bez nejakeho prisanani vzduchu ,clovek to musi delat opatrne bez nejakych nervu a nejaky rozdil jsem nepoznal.....

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: sob lis 20, 2010 18:17
od Urael
co přesně je systém VIS a co by se teoreticky stalo kdyby to ze sání zmizelo?

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: ned lis 21, 2010 9:17
od mikeZS
system VIS je nieco ako VTEC u hondy, ovlada mnozstvo vzduchu vchadzajuce do motoru , je tvorene dvoma castami, pri odpojeni dojde k strate vykonu( a zhorseniu spotreby (tie VIS sa daju opravit, ak dakdo potrebuje link nech napise a dam to sem)

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: ned lis 21, 2010 9:21
od mikeZS
lenham3 píše:Delal jsem to na 75 V6 ,opatrne otevrel vybral vnitrek a zase zadelal bez nejakeho prisanani vzduchu ,clovek to musi delat opatrne bez nejakych nervu a nejaky rozdil jsem nepoznal.....

cize si to plastove sanie si rozsroboval, rozpojil(ako si to rozpojil je to zlepene alebo co) a potom vymenil to plastove rameno co ovlada klapky a potom si dal nieco medzi ten spoj toho sania?(nejake lepidlo?) alebo si to iba dal dokopy a zosroboval bez toho aby si dal nieco medzi to ( mal si auto na brzde? pred aj po?) dik za odpoveď.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: ned lis 21, 2010 11:41
od Urael
mikeZS píše:system VIS je nieco ako VTEC u hondy, ovlada mnozstvo vzduchu vchadzajuce do motoru , je tvorene dvoma castami, pri odpojeni dojde k strate vykonu( a zhorseniu spotreby ...
při odpojení zůstanou klapky zavřený?

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: ned lis 21, 2010 16:31
od mikeZS
klapky ostanu otvorene, VIS ventlili reguluju iba mnozstvo vzduchu

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: ned lis 21, 2010 18:53
od KDB
Klapky nemění množství, ale délku trasy nasávaného vzduchu, čímž se zlepšuje průběh točivého momentu.
VTEC je něco zcela jiného, tam se mění zdvih ventilů a časování vaček - obdoba systému Rover VVC .

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: ned lis 21, 2010 20:16
od Urael
no dobře a kdyby tam ty klapky nebyly vůbec nebo byly stále otevřené jak by se to projevilo?

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pon lis 22, 2010 9:25
od mikeZS
KDB píše:Klapky nemění množství, ale délku trasy nasávaného vzduchu, čímž se zlepšuje průběh točivého momentu.
VTEC je něco zcela jiného, tam se mění zdvih ventilů a časování vaček - obdoba systému Rover VVC .
ako može klapka meniť vzialenosť trasy? klapky su buď pootvorené alebo zavreté.

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pon lis 22, 2010 9:26
od mikeZS
tuto jeden čeln fora napisal že tiahla a klapky vytiahol a že sa to neodrazilo na spotrebe ani na vlastnostiach motora ( ziadna strata vykonu)

Re: MG ZS spolahlivosť, náhradné diely a ostatné

Napsal: pon lis 22, 2010 13:52
od KDB
Jsou tam paralelní kanály různé délky a mezi nimi klapky přepínají...