MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned zář 21, 2014 13:36

Fakt, moc krásné věcičky a hezky udělané mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned zář 21, 2014 18:45

To zas né Trundo, tohle je přeci jenom memnší než to EVí turbo
Nárazník pásne i s bourací výztuhou přesně jak má, ten IC tam úplně patří i s tím chladičem vody z 2.5 V6 :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pon zář 22, 2014 8:24

to vám nevadí ten BOV open loop? já pod něj udělal podložku abych si poslech jak to vlastě funguje, a mě to přijde teda za jízdy dost protivný, ale proti gustu.... mě to do auta nesmí, jedině closed loop. Už sem taky sehnal cooler, z iveca :D jinak ano, myslel sem samo do hlavy :)
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon zář 22, 2014 8:35

To můžu potvrdit, že ten Mírův BOV řve jako kráva :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon zář 22, 2014 19:02

Občas vadí občas nevadí, closed loop je složitější na vedení od něj zpátky před filtr, už takhle je s tím vždycky hroznýho vymejšlení.
Jinak tenhle bov zas tolik neřve, takže zatím mi to fakt nevadí a zvuk chci ještě řešit, ale to až časem teď musím hlavně vyřešit problém s olejem a pěkně přesně si nastavit tlak 8) 8) :lol: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon zář 29, 2014 15:25

Dneska jsem to byl konečně pořádně project a naladit tlak turba :lol: :lol: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon zář 29, 2014 15:30

Naladit..... vůči spojce? :lol:
No já jsem zvědavý na to, až si to necháš odbrzdit ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pon zář 29, 2014 16:04

A jak to jede? bude video? jakej máš ten typ turba? sem zvědavej :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon zář 29, 2014 21:50

Jede to hodně slušně, nalazenobudiž vůči spojce a řj. amen :roll:
Video může bejt, když je zájem ;)
Nechám to pobrzdit no, co nejdřív, než s tím zase něco změním 8)
Turbo mám TB2804
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv říj 23, 2014 20:57

Tak jediný schůdný video co jsem natočil neni úplně vidět jak to jede ale o to je to video neobvyklý a zajímavý :D
Zajímalo mě co se děje s tlakem benzínu, tak k ECU přidělal zdrhovačkou mobil a zapnul natáčení :lol:
Tady to je:
https://www.youtube.com/watch?v=f2Dz1fvDDBI

To skákání ručičky podle mě budou bubliny v palivovym systému :( Hodně se mi totiž i odlejvá benzín v zatáčkách, stejnej problém jsem měl už se 620, takže jak zatopim a benzín "uteče" dozadu do nádrže trochu to saje vzduch a když jedu dlouho zatáčku, úplně to ztratí výkon, zastřílí do vejfuku a už si představuju ten propálenej píst!!! ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » čtv říj 23, 2014 21:17

A mě jsi kladl na srdce Johny, že musím mít vždy minimálně půl nádrže, aby se mi neodléval v zatáčkách benzín :-D, ale jinak musím říct, moc pěkné mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » čtv říj 23, 2014 21:19

No právě, že fakt jakmile mám pod půl nádrže je to v zatáčkách prakticky nepojízdný a to už je divný a to kolísání tlaku se mi taky nelíbí, nádrž bude muset zas ven :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon lis 24, 2014 21:27

Tak nakonec musela prvně ven spojka, protože už měla fakt nejlepší léta za sebou, při tý příležitosti jsem na zkoušku dal skříň z dárce motoru, abych zjistil v jakým je stavu a jak se jezdí se ZS se skoro-správným diferákem. Zjistil jsem, že sice řadí dobře, ale jako všechny pg1ky jsou taky vháji ložiska a původní z turbáka je pořád ještě vejpůl a nemám zatím všechny ložiska na složení.
Tak aspoň pár fotek nový spojky a lehkýho setrváku
Přílohy
IMAG0505.jpg
IMAG0506.jpg
IMAG0520.jpg
IMAG0521.jpg
IMAG0523.jpg
IMAG0524.jpg
IMAG0525.jpg
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od MíraMT » pon lis 24, 2014 21:36

pěkný, tak ložiska seženeš snadno, ne? až na jedno je koupíš v běžným obchodu s ložiskama.. jak se s tím lehkým setrvákem pojede? mě teda nepšijde moc těžkej ani ten co tam je origo :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon lis 24, 2014 21:49

Jojo zejtra se pro ně snad stavím v skf, na dif už jsem je kupoval dávno, ale zatím sem se k tomu nedostal dosložit to, předevčírem jsem se pustil do revize synchronů a ostatních ložisek a zjistil jsem, že jsou všechny hlavní ložiska !&@#!, a všechno je plný toho sajrajtu z rozšmelcovanejch ložisek z diferáku - to nejspíš popravilo i ty ostatní ložiska, naštěstí ložiska pod převodama jsou nesmrtelný, takže je všechno omytý připravený, složený a čeká se na ložiska. Jediný co je ještě katastrofál je kolečko zpátečky, nechápu, co za kteréna s tím chudákem turbákem co dělal, ale hezký to rozhodně nebylo. Nocož, jezdíme dopředu, takže musí bejt dobrý :roll:
Ta skříň stejně přijde nařadu asi až za dýl msm:
Setrvák jezdí pořád stejně, jen to beží prostě lehčejc, je to poznat hlavně na volnoběhu a při startování, jak to chytí, jinak při rozjednu minimálně, spíš si zvykám na novou spojku a ona si zvyká určitě taky. Těžkej je strašně. hlavně když držíš kliku se setrvákem a přítlačákem, tak to je nechutně těžký, na jednu ruku už celkem slušná zátěž :puke:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět