MG ZS
Re: MG ZS
Jasné
ok dáme elastomerní, ten článek na dmgers asi mluví za vše, pochybuju že motor by byl v adekvátním stavu... Ještě jedna věc. Co když mechanik vyhodnotí že hlava není potřeba rovnat, mám to prostě nechat být, nebo jí tak jako tak někam zavést? Protože bych byl nerad, kdyby to zas najelo 40k ...
ok dáme elastomerní, ten článek na dmgers asi mluví za vše, pochybuju že motor by byl v adekvátním stavu... Ještě jedna věc. Co když mechanik vyhodnotí že hlava není potřeba rovnat, mám to prostě nechat být, nebo jí tak jako tak někam zavést? Protože bych byl nerad, kdyby to zas najelo 40k ...
Re: MG ZS
Mechanik má mát přesné pravítko, kterým může křivost hlavy zkontrolovat a kdyby chtěl být opravdu puntičkář, tak v servisním manuálu jsou zapsané i tolerance.
Jde o to, že hlavu nelze brousit donekonečna. Takže když to není opravdu nutné, tak je lepší ji nebrousit. Ono to elastomerní těsnění je schopné drobné nerovnosti pokrýt, ale důležitá je situace kolem válců, kde jsou kovové kroužky. Pokud by v jejich místech hlava zůstala vymáčknutá po předchozím těsnění, tak by pak nemuselo ani s novým těsněním fungovat dobře.
Jde o to, že hlavu nelze brousit donekonečna. Takže když to není opravdu nutné, tak je lepší ji nebrousit. Ono to elastomerní těsnění je schopné drobné nerovnosti pokrýt, ale důležitá je situace kolem válců, kde jsou kovové kroužky. Pokud by v jejich místech hlava zůstala vymáčknutá po předchozím těsnění, tak by pak nemuselo ani s novým těsněním fungovat dobře.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS
V servisních datech u Land Roveru je přímo uvedeno "výměna těsnění pod hlavou preventivně každých 80k km" na K-čkách prostě těsnění odchází, ale zase netrpí na jiné věci.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZS
Je mi to jasné, snažil jsem se posbíral co možná nejvíce info. Ale ten mechanik věděl o co jde, prý těsnění dává Reinz, tak jsem souhlasil. Cena vypadá taky zatím v pohodě, rovnou mi dá aji Miller olej a chladící kapalinu. Prozatím vypadá slibně, uvidím jak dlouho těsnění vydrží.. Výměnu šroubů bral taky jako samozřejmost.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS
jo šrouby se musí u K-čka dělat, jsou dost dlouhý, třeba u KV6 se nedělají tam jsou krátký šroubečky a i Lenham to potvrdil, že je nikdy nemění
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZS
Ahoj o/
.... a už se zase houpáme na vlnách starého dobrého draka ! (Asterix a Obelix )
Auto jsem nechal v pondělí v servisu. V úterý mi mechanik psal, že hlavu měřil a je rovná, že rozvody s pumpou jsou ve velice dobrém stavu (Dle prodejce by měli mít najeto cca 35k) a že pokud nenastanou komplikace tak bude auto druhý den hotové, s tím že přesně tak to bylo.
Původní těsnění mi ukazoval, bylo to vícevrstvé, které profouklo, díl to prý nebyl špatný, ale práce špatně udělaná. S největší pravděpodobností někdo neočistil blok, když dával to těsnění!
Říkal mi nějaké info jak třeba utahoval ty šrouby, což mi sedí s informacema které jsem našel zde na fóru nebo v Haynes dpf.
Tak mám z toho celkově dobrý pocit. Auto je o dost tišší než předtím a hlavně už se nepřehřívá.
Dával tedy: celou těsnící sadu (pod hlavou, nad vačkama, konce vaček, u svodů, sání)
nové šrouby hlavy
olej Miller
chladící kapalinu
+ ještě mi "zalepil" hadičky podtlaku, které drželi jen silou vůle za klapkou, co jsem koukal
-----------------------------------
komplet jsem zaplatil 8.200,-
což mi přijde docela přijatelné. K tomuto mechanikovi jsem dal auto na doporučení, prozatím jsem spokojen.
-- Chci ještě poděkovat všem co otevřeli tému o mém MG a radili a měli zájem. Díkes
.... a už se zase houpáme na vlnách starého dobrého draka ! (Asterix a Obelix )
Auto jsem nechal v pondělí v servisu. V úterý mi mechanik psal, že hlavu měřil a je rovná, že rozvody s pumpou jsou ve velice dobrém stavu (Dle prodejce by měli mít najeto cca 35k) a že pokud nenastanou komplikace tak bude auto druhý den hotové, s tím že přesně tak to bylo.
Původní těsnění mi ukazoval, bylo to vícevrstvé, které profouklo, díl to prý nebyl špatný, ale práce špatně udělaná. S největší pravděpodobností někdo neočistil blok, když dával to těsnění!
Říkal mi nějaké info jak třeba utahoval ty šrouby, což mi sedí s informacema které jsem našel zde na fóru nebo v Haynes dpf.
Tak mám z toho celkově dobrý pocit. Auto je o dost tišší než předtím a hlavně už se nepřehřívá.
Dával tedy: celou těsnící sadu (pod hlavou, nad vačkama, konce vaček, u svodů, sání)
nové šrouby hlavy
olej Miller
chladící kapalinu
+ ještě mi "zalepil" hadičky podtlaku, které drželi jen silou vůle za klapkou, co jsem koukal
-----------------------------------
komplet jsem zaplatil 8.200,-
což mi přijde docela přijatelné. K tomuto mechanikovi jsem dal auto na doporučení, prozatím jsem spokojen.
-- Chci ještě poděkovat všem co otevřeli tému o mém MG a radili a měli zájem. Díkes
Re: MG ZS
Tak to jsou dobré zprávy. Tak hlavně ať to vydrží těsnit
Re: MG ZS
Ahoj..
od známého jsem sehnal krokový motorek, protože občas mi auto po chvíli po startu chcíplo (už jsem to řešil, tenkrát jsem motorek vyčistil v ultrazvuku). "nový motorek" jsem chtěl prvně vyčistit a namazat, ať vydrží co nejdéle, tak jsem ho připojil na kábloš k motoru a podle návodu zde na clubu snažil motorek rozebrat. Otáčel jsem klíčem do všech poloh a sledoval zda kužílek vyjede, ale nikdo nevyjel. Přijde mi zvláštní že by oba motorky byly špatný. Nemohlo by toto nevyjíždění být způsobeno ještě něčím jiným ?
Děkuji : )
od známého jsem sehnal krokový motorek, protože občas mi auto po chvíli po startu chcíplo (už jsem to řešil, tenkrát jsem motorek vyčistil v ultrazvuku). "nový motorek" jsem chtěl prvně vyčistit a namazat, ať vydrží co nejdéle, tak jsem ho připojil na kábloš k motoru a podle návodu zde na clubu snažil motorek rozebrat. Otáčel jsem klíčem do všech poloh a sledoval zda kužílek vyjede, ale nikdo nevyjel. Přijde mi zvláštní že by oba motorky byly špatný. Nemohlo by toto nevyjíždění být způsobeno ještě něčím jiným ?
Děkuji : )
Re: MG ZS
No.... tak jednak je otázka, kde ten známý ten motorek vzal.... jestli už není třeba právě vyměňovaný...
No.... vyjíždělo to na tom starším typu serva. Je možná, že na tomhle novějším, s novější jednotkou, už je to zabezpečený proti tomu, aby to vyjelo ven. Nikdy jsem to na tom novém nezkoušel.
No.... vyjíždělo to na tom starším typu serva. Je možná, že na tomhle novějším, s novější jednotkou, už je to zabezpečený proti tomu, aby to vyjelo ven. Nikdy jsem to na tom novém nezkoušel.
Re: MG ZS
Jó jasný, já jsem si říkal.. Tak pak bude asi problém ještě někde jinde. Všeobecná diagnostika napsala chybu sensoru polohy klapky a chybu sensoru polohy vaček. Každým dnem by měly obě čidla přijít ... Snad to bude něco z toho. Ty závady se nějako množej.
Re: MG ZS
Ahoj
čidla dorazila.
Škrtící klapka, sice jsem musel vyvrtat trochu jinak díry na šrouby, kvůli poloze při zavřené klapce. Později zajedu na diagnózu abych přeměřil zda to řídící jednotka zvládá.
Poloha vaček, čidlo dobrý, jenže sehnat propojovací kablík to je umění.
Zde v ČR cena 1000kč
na Rimmerech je to cca 600 + počta
nakonec jsem kontaktoval nějakýho číňana, kterej by byl schopen to vyrobit, za 13$, jenže 20$ počta..
Tak jsem zaskočil do elektrosoučástek a za 25kč koupil fastony a kablíky a zplodil toto:
čidla dorazila.
Škrtící klapka, sice jsem musel vyvrtat trochu jinak díry na šrouby, kvůli poloze při zavřené klapce. Později zajedu na diagnózu abych přeměřil zda to řídící jednotka zvládá.
Poloha vaček, čidlo dobrý, jenže sehnat propojovací kablík to je umění.
Zde v ČR cena 1000kč
na Rimmerech je to cca 600 + počta
nakonec jsem kontaktoval nějakýho číňana, kterej by byl schopen to vyrobit, za 13$, jenže 20$ počta..
Tak jsem zaskočil do elektrosoučástek a za 25kč koupil fastony a kablíky a zplodil toto:
Re: MG ZS
No.... taky se mi to nechce moc komentovat.