Ahoj o/
.... a už se zase houpáme na vlnách starého dobrého draka ! (Asterix a Obelix

)
Auto jsem nechal v pondělí v servisu. V úterý mi mechanik psal, že hlavu měřil a je rovná, že rozvody s pumpou jsou ve velice dobrém stavu (Dle prodejce by měli mít najeto cca 35k) a že pokud nenastanou komplikace tak bude auto druhý den hotové, s tím že přesně tak to bylo.
Původní těsnění mi ukazoval, bylo to vícevrstvé, které profouklo, díl to prý nebyl špatný, ale práce špatně udělaná. S největší pravděpodobností někdo neočistil blok, když dával to těsnění!
Říkal mi nějaké info jak třeba utahoval ty šrouby, což mi sedí s informacema které jsem našel zde na fóru nebo v Haynes dpf.
Tak mám z toho celkově dobrý pocit. Auto je o dost tišší než předtím a hlavně už se nepřehřívá.
Dával tedy: celou těsnící sadu (pod hlavou, nad vačkama, konce vaček, u svodů, sání)
nové šrouby hlavy
olej Miller
chladící kapalinu
+ ještě mi "zalepil" hadičky podtlaku, které drželi jen silou vůle za klapkou, co jsem koukal
-----------------------------------
komplet jsem zaplatil 8.200,-
což mi přijde docela přijatelné. K tomuto mechanikovi jsem dal auto na doporučení, prozatím jsem spokojen.
-- Chci ještě poděkovat všem co otevřeli tému o mém MG a radili a měli zájem. Díkes
